Het mooie is dat je door zo'n supermodern poortje moet en dat je daarna in zo'n ouderwetse gemutlichen sfeer komtquote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef Liquidootje het volgende:
Dat was mijn huis klootzak!
Kom ik thuis zie ik 50 euro cent op mijn koffieschotel liggen
Goed bezig daar bij de NS, op Den Haag Holland Spoor is die toilet ook helemaal versierd!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Ik had vandaag hoge noot dus ik ging pissen op het station in nijmegen.
Ik had nog 50 cent dus ik ging daar naar het toiliet,
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
tuurlijk niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef snellejelle het volgende:
heb je die kaarsen uitgepist?
Dat is de beste stationsWC van nederlandquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Goed bezig daar bij de NS, op Den Haag Holland Spoor is die toilet ook helemaal versierd!
Niet in 't heilige nijmegen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel een grap opkomen met de gemütliche sfeer kapotstampen en 50 cent, maar ik ga hem niet inkoppen
Da's Den Haag HS als ik het goed heb.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef robert-dirksen het volgende:
dat was toch wel eens op tv? alleen weet ik niet of dat Nijmegen was...
En oewee als je je handen niet wast!
pics ik geloof je nietquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
Nijmegen is veel gemutlicher. Echt een oma's huiskamersfeerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef ChRoNiC het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)06/48/2006110285.xml
Ik zit er serieus over te denken om elke dag een keer te gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:59 schreef Fliepke het volgende:
Het is daar overigens altijd zo'n sfeertje en meestal ook aangepast op de desbetreffende feestdagen
Laatst had ie Arabische muziek, best wel grappig als je aan het pissen bentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:27 schreef GVRuud het volgende:
Als je geluk hebt (de oude man) hoor je ook hollandse meezingers ipv pisgekletter!
Hij is dan ook moslim, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:38 schreef Stretto het volgende:
[..]
Laatst had ie Arabische muziek, best wel grappig als je aan het pissen bent![]()
Als je op een echt station staat dan heb je altijd wel ergens een paar treinstellen staan die pas over 10 minuten weg gaan.quote:
Daarom is het daar ook zo schoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
Den Haag CS heeft ook een vrij modern toilet. Moet zeggen dat ze het ook relatief schoon houden! Minpuntje is de schoonmaakster die mee staat te kijken.
Ach, dat weten we en we weten ook dat het in Den Bosch veel gezelliger is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb liever dat dit topic gesloten word, straks weet iedereen dat alles in Nijmegen mooier is dan in de rest van Nederland, en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
You got mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom is het daar ook zo schoon![]()
Met Carnaval is dat dan toch weer minder ja: "Leeeeeoooooooo je bent vannachht weer dronkuuuh geweest, je ging muh daar tekeer als een beest"quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Thetallguy het volgende:
De man of vrouw die er opzichter zijn zingen ook vaak liedjes mee met een cd oud hollandsche meezingers/kerstliedjes/carnavalsliedjes, hetzij welke periode van het jaar je er bent [afbeelding][afbeelding]
Zitten daar veel winkels?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:52 schreef teknomist het volgende:
WC op Den Haag HS is ook zeer de moeite waard.
Vlak naast het station is een compleet winkelcentrum. Ongeveer 5 minuutjes lopen. Is ook nog eens overdekt. Daarna kan je lekker naar de WC op station HS. Wat wil je nog meer?quote:
mompelt iets met geen levenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef AIlse het volgende:
hahaha prachtig, k ga ook gwoon n keer voor de fun naar de wc daar woon dr toch in de buurt..![]()
Pis je in die man?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Stretto het volgende:
Ja!
Altijd een vriendelijke oude man die daar werkt. Echt 50 cent waard
Zeker een aanrader als je moet pissen!![]()
nootquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
zeker een aanrader
Haha alleen steeds als ik er ben hangt die CD vastquote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Thetallguy het volgende:
De man of vrouw die er opzichter zijn zingen ook vaak liedjes mee met een cd oud hollandsche meezingers/kerstliedjes/carnavalsliedjes, hetzij welke periode van het jaar je er bent [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ben jaren niet meer o fok geweest vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef koemleit het volgende:
wtf een topic van 3 jaar geleden ff oprakelen. ik vraag me af waar je dan op zoekt.
wss op pissen.
Heroine is voor stakkers. Het is geen jaren '80 meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CrazyTaxi het volgende:
Het nodigt ook uit om eventueel in alle rust je shotje te nemen.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef Greenhorn het volgende:
Ik ben gisteren op Den Haag CS naar de WC geweest. De toiletruimte was weliswaar zeer schoon, maar oogde daardoor juist zeer klinisch. Enige sfeer ontbrak.
Ik denk dat ik het voortaan maar ophoud tot in Nijmegen, bedankt TS!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |