Met Carnaval is dat dan toch weer minder ja: "Leeeeeoooooooo je bent vannachht weer dronkuuuh geweest, je ging muh daar tekeer als een beest"quote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Thetallguy het volgende:
De man of vrouw die er opzichter zijn zingen ook vaak liedjes mee met een cd oud hollandsche meezingers/kerstliedjes/carnavalsliedjes, hetzij welke periode van het jaar je er bent [afbeelding][afbeelding]
Zitten daar veel winkels?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:52 schreef teknomist het volgende:
WC op Den Haag HS is ook zeer de moeite waard.
Vlak naast het station is een compleet winkelcentrum. Ongeveer 5 minuutjes lopen. Is ook nog eens overdekt. Daarna kan je lekker naar de WC op station HS. Wat wil je nog meer?quote:
mompelt iets met geen levenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef AIlse het volgende:
hahaha prachtig, k ga ook gwoon n keer voor de fun naar de wc daar woon dr toch in de buurt..![]()
Pis je in die man?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Stretto het volgende:
Ja!
Altijd een vriendelijke oude man die daar werkt. Echt 50 cent waard
Zeker een aanrader als je moet pissen!![]()
nootquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Ik had vandaag hoge noot dus ik ging pissen op het station in nijmegen.
Ik had nog 50 cent dus ik ging daar naar het toiliet,
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
Haha alleen steeds als ik er ben hangt die CD vastquote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Thetallguy het volgende:
De man of vrouw die er opzichter zijn zingen ook vaak liedjes mee met een cd oud hollandsche meezingers/kerstliedjes/carnavalsliedjes, hetzij welke periode van het jaar je er bent [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ben jaren niet meer o fok geweest vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef koemleit het volgende:
wtf een topic van 3 jaar geleden ff oprakelen. ik vraag me af waar je dan op zoekt.
wss op pissen.
Heroine is voor stakkers. Het is geen jaren '80 meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CrazyTaxi het volgende:
Het nodigt ook uit om eventueel in alle rust je shotje te nemen.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef Greenhorn het volgende:
Ik ben gisteren op Den Haag CS naar de WC geweest. De toiletruimte was weliswaar zeer schoon, maar oogde daardoor juist zeer klinisch. Enige sfeer ontbrak.
Ik denk dat ik het voortaan maar ophoud tot in Nijmegen, bedankt TS!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |