abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46805581
Hallo

Ik heb 3 nummers voor het crematorium (of te wel Conservatorium) opgenomen , tis een cover met zang van mijn leraar en de rest is allemaal zelf ingespeeld !

1 http://media.putfile.com/01-AudioTrack-01-90 ( Whitesnake - Still of the night)

2 http://media.putfile.com/02-AudioTrack-02-82 (Straight to the bone , een GRP achtig nummer , dus jazzy funk , dit is eigen werk dus geen cover

3 http://media.putfile.com/03-AudioTrack-03-78 (7/8 , rock funk achtig ) ook eigen werk !

als de links het niet doen dan verwijs ik je ff door naar de algemene site want soms kan Putfile nog weleens anders werken d.m.v andere browers (Netscape , Explorer , Opera) !!!

http://www.putfile.com/dtmaster/media

Bedankt voor het luisteren , en een berichtje zou mooi zijn

Thanx

DT
pi_46805938
die van whitesnake vind ik wel ok vinden, al vond ik sommige details wel een beetje houterig klinken.

oh wacht dat was fool for your loving... ff die andere luisteren...
pi_46806420
die klinkt wel goed... best pittig gitaarwerk
pi_46806601
hahahaha ja toch

Thanx
pi_46812418
iemand anders nog wat op te merken , stel het altijd op prijs !!!
pi_46863455
iemand .come on dont be shy
  zaterdag 3 maart 2007 @ 08:54:05 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46871092
't Is niet mijn stijl, die pure Hardrock, maar het klinkt wel aardig.

Waar heb je dat 2e nummer mee gemaakt?
pi_46890811
harddiskrecorder , en andere toeters en bellen Wrom
pi_46983134
iemand nog geluisterd , jammer altijd weinig reacties hiero ?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:06:08 #10
166557 LennartCM
He's lost control
pi_46985238
ik vind het echt superstrak klinken

vooral de 3de vind ik goed
pi_46985889
het klinkt uiterst prima
pi_46995141
Thanx

dit heb nodig , WAT reacties haha
pi_47144959
quote:
[b]
r

3 http://media.putfile.com/03-AudioTrack-03-78 (7/8 , rock funk achtig ) ook eigen werk !
Heb geen ervaring met conservatorium maar dit klinkt toch best wel lekker.
Zeker geen hopeloos gepruts imo.

Zit te luisteren naar de derde track.
Ik wil wel wat kritiek geven, an de ene kant zitten er veel breaks in maar toch keer je ieder keer weer terug naar de gitaarrif (heb 1 keer geluisterd en wil naar bed ) muv de hard rock riff.
Had een switch naar een ander sfeertje wel kunnen waarderen.

Opnametechnisch is toch ook wel oke als ik hier zo een beetje zit te luisteren.
Neem aan dat je nog onder de twintig bent wanneer je conservatorium ambities hebt.

Technisch is het in mijn oren oke, zit nu naar de tweede track te luisteren, behoorlijk mainstream jazzy.
Maar relaxed en goed gedaan.
Klinkt glad en gepolijst

Luister nu ook nog even naar de cover, ken dit nummer zo niet.
Technisch klinkt het allemaal wel oke alleen de hiats versnipperen hier een beetje(blikkkerig ?), maar das een beetje mieregeneuk.

Maar wanneer je dit allemaal zelf hebt opgenomen (muv de zang dus) en gespeeld zie ik geen reden waarom je niet op het conservatorium zou thuishoren.
Maar ik ben dus allesbehalve een conservatorium figuur.

Maar ik heb heel wat beroerdere muziek op het Internet gehoord, dus ga door zou ik zeggen.
pi_47218731
thanx voor je uitgebreide reactie , iemand nog zon mening van formaat
pi_47220312
Geen mening van formaat, maar wel een betere mening: je 7/8e track is geen 7/8 maar een 4/4 en het zou toch wel erg slordig staan als je ' em als 7/8 op zou sturen naar het conservatorium... Het zou wel heel opvallend zijn als niemand dat tot nu toe is opgevallen eigenlijk... Verder vind ik de composities wat saai, ik mis vooral dynamiek, misschien moet je daar nog even naar kijken.
pi_47299137
ik weet wat je bedoeld maar tel eens in het midden stuk hoeveel tellen je hebt , ja dus een rondje van 4/4 en 3/4 , nu snap waarom ik hem zo heb genoemd
pi_47309077
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef DTmaster het volgende:
ik weet wat je bedoeld maar tel eens in het midden stuk hoeveel tellen je hebt , ja dus een rondje van 4/4 en 3/4 , nu snap waarom ik hem zo heb genoemd
Conservatorium gedaan ??
pi_47316658
Ah, ja, klopt, zover had ik in eerste instantie niet geluisterd bij het derde nummer (ik moet hierbij aantekenen dat progressieve rock niet echt mijn favoriete muzieksoort is). Maar dan blijft overeind staan dat het nummer voor het grootste gedeelte in 4/4 is waardoor je het stuk in niet 7/8 kan noemen, dat staat vreemd en dat zullen ze op het conservatorium ook vinden .
Naar welk conservatorium wil je trouwens en welke richting wil je doen? Ik neem aan pop in Rotterdam of Amsterdam aangezien je een demo moet inleveren? En ga je met band spelen als je auditie mag doen? Van Amsterdam weet ik dat ze niet zulke bizar grote fans zijn van progressieve rock bijvoorbeeld, maar ik heb geen idee hoe dat in Rotterdam is. Ik vind je sound en timing btw wel goed.
pi_47336277
ik vind je gitaargeluid echt afschuwelijk... veel te wespennest achtig zegmaar t klinkt als vaag gezoem in plaats van een lekkere ruige gedefinieerde toon. bij dat whitesnake nummer dus
pi_47496508
ach ja iedereen heeft een andere smaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')