quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef Me. het volgende:
Had de jeep nog schade? dat zou zonde zijn namelijk.
Maar in de nieuwe wereld krijg je toch weer een mooi nieuw beenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik fiets vanmiddag dus met mijn huisgenoten/maten in Enschede, op een 2-richtingen-fietspad, en ik reed dus voorop, kom ik op een gegeven moment bij een kruising. Ik fiets dus aan de linkerkant van de weg (geheel legaal) en nader een zijstraat. Komt er opeens een megalompe bak aangereden van rechts die die straat in wil.
Affijn, ik zie aan de haaietanden dat ik voorrang heb en hij lijkt vaart te minderen, dus ik denk: ''ok, ik kan gewoon doorrijden''.
...
Geeft die kerel ineens lomp gas, ik schrik me geheel de t*ring en kan nog net een weinig bijsturen naar links, maar kan niet voorkomen dat ik hard wordt geraakt door de stalen beugel/bumper van de jeep.
Resultaat: Fiets instantaan vernietigd, been beschadigd (maar gelukkig niet beyond repair
)
Morgen krijg ik als het goed is de overige gegevens van de verzekering..
Affijn, het was me het dagje wel!
Dit was overigens mijn eerste en enige ongeluk en dat hoop ik zo te houden![]()
Ja, ik moest het gewoon ff kwijt,![]()
Als ik trouwens ook maar iets verder naar voren had gestaan.............![]()
Of heeft er iemand soms iets sterkers meegemaakt vandaag?
Da's ook waar. Maar aan de andere kant, die was ook een stuk langzamer geweest...hmm.. interessant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef RainofDeath het volgende:
Ach, je had ook aangereden kunnen worden door een 10-tonner...
Wat is affijn? Of bedoel je enfin?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef STORMSEEKER het volgende:
Affijn
Was de bestuurder een zij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Dark_Killah het volgende:
En wat zij de bestuurder dan?
Het was een bedrijfsauto van een autobedrijf (hahaha) en ja het was echt een lompe auto.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:36 schreef basmens het volgende:
was het wel een echte jeep, of zo eentje die zegmaar een jeep wilt zijn maar het niet is?
Hij zei dat ik mijn fiets wel achterop kon leggen en we zouden wel even naar het bedrijf toe rijden dat overigens vlakbij was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Dark_Killah het volgende:
En wat zij de bestuurder dan?
Oh mamma kijk! Een spellingsnazi!quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Oh mamma kijk! Een spellingsnazi!
Gazellequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welk merk dan?
afijn (tw.)quote:
Mazda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Welk merk dan?
?? Bedoel je nou mij? Ik zit niet bij de redactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef j0rrit het volgende:
...maar van iemand die zich tot de Fok!-redactie rekent, mag je toch wel betere grammatica verwachten.
Lol nice. Maarre, het was niet mijn fout he flippie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
een verstandigere versie van TS:
[afbeelding]
Het was een beetje een stugge. Hij heeft me wel ff thuisgebracht enzo, dat was wel ok, maar hij heeft zich niet verontschuldigd nee, of ik moet het gemist hebben in de shock erna, maar volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Houtspeer het volgende:
ja, was het wel iemand die even sorry zei of?
Weetje wat ik denk, dat dit topic dient als alibi omdat je eigenlijk heb zitten flikflooien met 3 meidenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Het was een beetje een stugge. Hij heeft me wel ff thuisgebracht enzo, dat was wel ok, maar hij heeft zich niet verontschuldigd nee, of ik moet het gemist hebben in de shock erna, maar volgens mij niet.
Oh het waren dus niet 3 meiden maar 3 jongensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:01 schreef STORMSEEKER het volgende:
LOL !
Mijn maten waren getuige van mijn onfortuinlijke ontmoeting met het harde staal en ook de plekken op mijn been spreken boekdelen, dusseh, ik denk dat het wel goed zit![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
afijn (tw.)
1 [inf.] enfin, welnu
1f teveel
quote:U hebt gezocht op affijn:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
ah, fijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Houtspeer het volgende:
een van jullie heeft af(f)ijn met 2 ff- en
AF! Fijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Houtspeer het volgende:
een van jullie heeft af(f)ijn met 2 ff- en
Hoe ziektedom kan je zijnquote:
Darn nu heb ik zin in coffeeeeequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
Euh, on-topic? Iets met een jeep en pijn enzo..![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |