Net als Wilders zal ook dat gelukkig vooral populair zijn bij Limburgers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef Pool het volgende:
[..]
En nu gaat iedereen uit medelijden in Maastricht studeren. Net als al die mensen die op Wilders stemmen omdat het zo'n zielig slachtoffer is.![]()
Demoniseer nog maar even lekker verder. Jij vindt Wilders zeker ook een nazi?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef sanni het volgende:
vind wel dat Wilders m.b.t
die 2 tever is gegaan[/sub]
Is de discussie over een dubbele nationaliteit gevoerd in de Tweede Kamer? Nee. De kamervoorzitter heeft daar zelf voor zorg gedragen. Dat vind ik het kwalijkst aan deze situatie, dat de discussie niet gevoerd mag worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom tamboert zo'n Tak ook op het zogenaamde harde protest. Doodzwijgen, demoniseren, cordon sanitair!
Terwijl dat helemaal niet het geval is; Wilders wordt netjes te woord gestaan, niemand mijdt hem zoals men Janmaat meed, kortom: juist wat zo'n Tak hier beweert gebeurt helemaal niet.
Niet dat de Elsevierlijstjes nu zaligmakend zijn, maar ze zeggen wel iets. In de wandelgangen van de juridische wereld wordt Maastricht in elk geval niet bepaald beschouwd als top. Ze hebben wel redelijke expertise op het gebied van Europees recht volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef sigme het volgende:
Is de rechtenfaculteit van Maastricht echt slecht?
bron: http://www.rechtenstudie.nl/page?3,1684quote:Totale lijst
Het totale lijstje van de studenten ziet er als volgt uit:
1. Radboud Universiteit Nijmegen (7,6)
2. Universiteit van Tilburg (7,4)
3. Universiteit Leiden (7,2)
4. Rijksuniversiteit Groningen / Universiteit Maastricht (7,1)
6. Universiteit Utrecht / Vrije Universiteit Amsterdam (7,0)
8. Erasmus Universiteit Rotterdam (6,9)
9. Universiteit van Amsterdam (6,7)
Hoogleraren beoordelen de universiteiten als volgt:
1. Universiteit Utrecht
2. Universiteit van Tilburg
3. Rijksuniversiteit Groningen
4. Radboud Universiteit Nijmegen / Vrije Universiteit Amsterdam
6. Universiteit Leiden
7. Universiteit Maastricht/ Universiteit van Amsterdam
9. Erasmus Universiteit Rotterdam
De discussie is wel gevoerd, wat werd afgekapt is het gedeelte dat rechtstreeks over bepaalde personen ging. Overigens is daar de discussie wel over gevoerd in het bewuste debat en kan Wilders dit altijd aan de orde brengen door een wetsvorostel hierover in te dienen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Is de discussie over een dubbele nationaliteit gevoerd in de Tweede Kamer? Nee. De kamervoorzitter heeft daar zelf voor zorg gedragen. Dat vind ik het kwalijkst aan deze situatie, dat de discussie niet gevoerd mag worden.
Ik zie overigens weinig problemen met een dubbele nationaliteit, maar een loyaliteitsprobleem kan zich wel voordoen. Dus daarom moet die discussie ook gevoerd worden.
geen nazi, neonazi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Demoniseer nog maar even lekker verder. Jij vindt Wilders zeker ook een nazi?
quote:stukje uit de nrc
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Is de discussie over een dubbele nationaliteit gevoerd in de Tweede Kamer? Nee. De kamervoorzitter heeft daar zelf voor zorg gedragen. Dat vind ik het kwalijkst aan deze situatie, dat de discussie niet gevoerd mag worden.
En zoals je op je vingers kan natellen, kan niemand dat een parlementarier verhinderenquote:Ik zie overigens weinig problemen met een dubbele nationaliteit, maar een loyaliteitsprobleem kan zich wel voordoen. Dus daarom moet die discussie ook gevoerd worden.
Dat is de methode-Janmaat. Daar ben ik geen voorstander van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
En zoals je op je vingers kan natellen, kan niemand dat een parlementarier verhinderen. Hooguit zou de rest van het parlement demonstratief koffie kunnen gaan drinken, dan is er wat weinig debat.
De kamervoorzitter wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
En zoals je op je vingers kan natellen, kan niemand dat een parlementarier verhinderen. Hooguit zou de rest van het parlement demonstratief koffie kunnen gaan drinken, dan is er wat weinig debat.
Nee, die kan niet verhinderen dat iemand een onderwerp op de agenda zet. Alleen dat men ongeoorloofd leden van het parlement schoffeert, of dat iemand een ongeagendeerd punt gaat bespreken en van dat soort 'orde'-zaken.quote:
Het is helemaal niet ver gezochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg ver gezocht van die hoogleraar...... Wie immers kaatst kan de bal terug verwachten. Dus ook Geert Wilders. Een motie van wantrouwen jegens 2 staatsecretarissen die nog niet eens hebben gesproken of hebben kunnen verdedigen vraagt natuurlijk wel om een storm van kritiek.....De vijandigheid van Wilders (tegen Islamieten) gaat hele vervelende vormen aannemen en vraagt dus zelf om niet al te vriendelijke reacties.....
Nee jij hebt slimme aanzichtequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij het bewust doet..... Proberen de underdog te worden en op die manier veel aanhang te winnen....Hij weet nog goed hoe die uitapraak over de tsunami van de Islamisering geen windeieren lag...
Hoe dom een electoraat kan zijn, dat daar steeds weer intrapt..
Ah, dus je kunt wel analytisch lezen en de kwaliteit van andermans postgeschiedenis beoordelen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Nee jij hebt slimme aanzichte
Je "bedrijfsgoddelljken" draden , lopen bij onder het domste wat ik lange tijd hier in dit forum heb mogen lezen.
Ik vind het wel grappig dat twee heren hoogleraren van de rechtenfaculteit Maastricht de zaak heel verschillend bekijken:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:47 schreef Pool het volgende:
De Maastrichtse rechtenfaculteit is sowieso niet meer serieus te nemen.
Dat blijkt al jarenlang uit de lijstjes en de heer Tak bevestigt dit beeld weer eens.
Hehe, dat worden kwade blikken bij de koffiezetapparaten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat twee heren hoogleraren van de rechtenfaculteit Maastricht de zaak heel verschillend bekijken:
Prof. mr. Gerard Rene de Groot, hoogleraar rechtsvergelijking en internationaal privaatrecht aan de Universiteit Maastricht: "Ik vind het nogal wat dat je de loyaliteit van een miljoen mensen in twijfel trekt." http://www.volkskrant.nl/(...)ubbele_nationaliteit
Hoogleraar staatsrecht Twan Tak van de Universiteit Maastricht: "Kamer muilkorft Wilders"
http://www.ad.nl/binnenland/article1128123.ece
Dat is met jou toch ook zo, laaiverd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel steeds allemaal hetzelfde wat iedereen (zowel voorstanders als tegenstanders) zegt....
Dat jullie dat allemaal volhouden......
Gezond verstand?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef dVTB het volgende:
Welke term moeten we dan gebruiken wanneer je de betrouwbaarheid en loyaliteit van staatssecretarissen ter discussie stelt, alleen omdat ze twee nationaliteiten hebben?
Het zijn erg onsmakelijke figuren. Daar hoef je geen uitspraken voor te doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Een motie van wantrouwen jegens 2 staatsecretarissen die nog niet eens hebben gesproken of hebben kunnen verdedigen vraagt natuurlijk wel om een storm van kritiek.....De vijandigheid van Wilders (tegen Islamieten) gaat hele vervelende vormen aannemen en vraagt dus zelf om niet al te vriendelijke reacties.....
Vandaar dat ik nu dus even niet mee doequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat is met jou toch ook zo, laaiverd.
Als jouw gezond verstand meer waarde hecht aan een Marokkaanse verordening dan aan een persoonlijk oordeel, tsja, dan ben ik blij dat ik jouw gezond verstand niet heb. Lijkt me lastig, met name als je een Nederlander bent.quote:
Balkje wil natuurlijk ongestoord de miljarden aan vliegtuigjes en andere leuke "projectjes" over de balkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
................
stukje uit de nrc
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
![]()
Relnicht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Balkje wil natuurlijk ongestoord de miljarden aan vliegtuigjes en andere leuke "projectjes" over de balkgooien.
Ik wens Wilders in ieder geval veel succes, en gezien de hysterie die hij in de eerste weken al weet te bereiken ziet het er veelbelovend uit!![]()
![]()
Maar die vliegtuigjes hebben we toch nodig om de Vijfde Colonne te stoppen, moslims in zee te dumpen en Iran plat te gooien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Balkje wil natuurlijk ongestoord de miljarden aan vliegtuigjes en andere leuke "projectjes" over de balkgooien.
Ik wens Wilders in ieder geval veel succes, en gezien de hysterie die hij in de eerste weken al weet te bereiken ziet het er veelbelovend uit!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
Tja gewoon in discussie gaan met hem, hem de mond 'snoeren' werkt alleen maar afrechts en hij zet zichzelf uiteindelijk toch wel buitenspel
stukje uit de nrc
.
![]()
Het doet je geloofwaardigheid wel wat geweld aan.quote:
Nou, voor Wouter Bos & de PVDA was de JSF een breekpunt, tot de verkiezingen. Blijbaar vind men nu óók binnen de PVDA het noodzakelijk vliegtuigen aan te schaffen ter bestrijding van de 5e colonne en deelname aan de bouw/handhaving van het Angelsaksich imperium. Wellicht een leuke thema om door Wilders uitgediept te worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar die vliegtuigjes hebben we toch nodig om de Vijfde Colonne te stoppen, moslims in zee te dumpen en Iran plat te gooien?Daarvoor hebben we echt niet genoeg aan onze verouderde F16's hoor!
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef Monolith het volgende:
De enige terechte kritiek is die op Verbeet m.i. Die mag als kamervoorzitter wel wat terughoudender zijn. Verder krijgt Wilders harde kritiek op harde uitspraken. Als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren, maar dat lijkt Geert nog niet helemaal door te hebben.
Die verordening blijkt dus helemaal niet te bestaan..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef sigme het volgende:
Als jouw gezond verstand meer waarde hecht aan een Marokkaanse verordening dan aan een persoonlijk oordeel, tsja, dan ben ik blij dat ik jouw gezond verstand niet heb. Lijkt me lastig, met name als je een Nederlander bent.
is dat hier ergens gezegt dan ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef franske19 het volgende:
Och komen die stupide figuren weer aan met hen nazi en hitler vergelijkingen. Het is van de gekke dat mensen met een dubbele nationaliteit ons land besturen, met een beetje gezond verstand zie je dat ook wel in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Ontduiken_van_bewijslastquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef franske19 het volgende:
Och komen die stupide figuren weer aan met hen nazi en hitler vergelijkingen. Het is van de gekke dat mensen met een dubbele nationaliteit ons land besturen, met een beetje gezond verstand zie je dat ook wel in.
Zeg het ze Monolith, zeg het ze!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Ontduiken_van_bewijslast
Vervelend voor je inderdaad, maar het gebeurt lekker wel - daar helpt geen waterstofperoxyde motie iets tegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef franske19 het volgende:
Ik vind Aboutaleb heel wat verstandiger en berekender overkomen dan Wilders. Ik ga een stuk rustiger slapen met hem in de regering dan wanneer Geert aan het roer zou staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef franske19 het volgende:
De rest is ook democratisch gekozen, daar hebben 'ze' ook maar mee te leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
wilders is democratisch verkozen, daar hebben ze maar mee te leven.
En dat doet ook niemand, dus zet je eierdopje maar weer af, hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je het niet eens bent met wilders, okay, dat ben ik ook niet, maar om zijn democratische rechten te ontzeggen, dat deugt niet.
Niets natuurlijk. Ze is geen moslima.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zag vanmorgen op TV dat Beatrix ook volgens een obscure engelse wet de Engelse nationaliteit zou hebben. Ben benieuwd wat Wilders daarmee gaat doen....
Welke rechten wil ik hun ontzeggen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je hebt er overigens geen moeite mee Abouthaleb en Albayrak hun democratische rechten te ontzeggen?
Hij mag doen en laten wat ie wilt hoor, maar de reacties zullen ook niet uitblijven omdat de rest van nederland ook het recht heeft om te blaten wat ie wilt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je het niet eens bent met wilders, okay, dat ben ik ook niet, maar om zijn democratische rechten te ontzeggen, dat deugt niet.
Het recht twee paspoorten te hebben? Het recht benoemd te worden in een politieke functie? Bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke rechten wil ik hun ontzeggen?
Over eidopjes gesproken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het recht twee paspoorten te hebben? Het recht benoemd te worden in een politieke functie? Bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |