abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46729292
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef Pool het volgende:

[..]

En nu gaat iedereen uit medelijden in Maastricht studeren. Net als al die mensen die op Wilders stemmen omdat het zo'n zielig slachtoffer is.
Net als Wilders zal ook dat gelukkig vooral populair zijn bij Limburgers.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:06:36 #52
167723 sanni
Acima de seu
pi_46729297
welkom bij Kabinet Paars met dit gedemoniseer van Wilders vind wel dat Wilders m.b.t
die 2 tever is gegaan
pi_46729371
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef sanni het volgende:
vind wel dat Wilders m.b.t
die 2 tever is gegaan[/sub]
Demoniseer nog maar even lekker verder. Jij vindt Wilders zeker ook een nazi?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:46 #54
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46729495
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Daarom tamboert zo'n Tak ook op het zogenaamde harde protest. Doodzwijgen, demoniseren, cordon sanitair !

Terwijl dat helemaal niet het geval is; Wilders wordt netjes te woord gestaan, niemand mijdt hem zoals men Janmaat meed, kortom: juist wat zo'n Tak hier beweert gebeurt helemaal niet.
Is de discussie over een dubbele nationaliteit gevoerd in de Tweede Kamer? Nee. De kamervoorzitter heeft daar zelf voor zorg gedragen. Dat vind ik het kwalijkst aan deze situatie, dat de discussie niet gevoerd mag worden.

Ik zie overigens weinig problemen met een dubbele nationaliteit, maar een loyaliteitsprobleem kan zich wel voordoen. Dus daarom moet die discussie ook gevoerd worden.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:14:00 #55
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46729537
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef sigme het volgende:
Is de rechtenfaculteit van Maastricht echt slecht?
Niet dat de Elsevierlijstjes nu zaligmakend zijn, maar ze zeggen wel iets. In de wandelgangen van de juridische wereld wordt Maastricht in elk geval niet bepaald beschouwd als top. Ze hebben wel redelijke expertise op het gebied van Europees recht volgens mij.
quote:
Totale lijst
Het totale lijstje van de studenten ziet er als volgt uit:
1. Radboud Universiteit Nijmegen (7,6)
2. Universiteit van Tilburg (7,4)
3. Universiteit Leiden (7,2)
4. Rijksuniversiteit Groningen / Universiteit Maastricht (7,1)
6. Universiteit Utrecht / Vrije Universiteit Amsterdam (7,0)
8. Erasmus Universiteit Rotterdam (6,9)
9. Universiteit van Amsterdam (6,7)

Hoogleraren beoordelen de universiteiten als volgt:
1. Universiteit Utrecht
2. Universiteit van Tilburg
3. Rijksuniversiteit Groningen
4. Radboud Universiteit Nijmegen / Vrije Universiteit Amsterdam
6. Universiteit Leiden
7. Universiteit Maastricht/ Universiteit van Amsterdam
9. Erasmus Universiteit Rotterdam
bron: http://www.rechtenstudie.nl/page?3,1684
pi_46729656
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Is de discussie over een dubbele nationaliteit gevoerd in de Tweede Kamer? Nee. De kamervoorzitter heeft daar zelf voor zorg gedragen. Dat vind ik het kwalijkst aan deze situatie, dat de discussie niet gevoerd mag worden.

Ik zie overigens weinig problemen met een dubbele nationaliteit, maar een loyaliteitsprobleem kan zich wel voordoen. Dus daarom moet die discussie ook gevoerd worden.
De discussie is wel gevoerd, wat werd afgekapt is het gedeelte dat rechtstreeks over bepaalde personen ging. Overigens is daar de discussie wel over gevoerd in het bewuste debat en kan Wilders dit altijd aan de orde brengen door een wetsvorostel hierover in te dienen.

Zie de notulen op www.tweedekamer.nl

Linkje toegevoegd naar Kamerverslag: http://www.tweedekamer.nl(...)_februari_2007.jsp#0

[ Bericht 10% gewijzigd door Kozzmic op 27-02-2007 13:24:12 ]
pi_46729658
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Demoniseer nog maar even lekker verder. Jij vindt Wilders zeker ook een nazi?
geen nazi, neonazi.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:18:26 #58
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46729700
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef SlimShady het volgende:

[..]

geen nazi, neonazi.
En Tak is zijn mafiamaatje.
pi_46729974
Tja gewoon in discussie gaan met hem, hem de mond 'snoeren' werkt alleen maar afrechts en hij zet zichzelf uiteindelijk toch wel buitenspel
quote:
stukje uit de nrc
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
pi_46730111
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat is echt onzin .

Er was een wetsvoorstel wat erop betrekking had, daar hoorden ook die moties van de PVV bij, maar dat wetsvoorstel werd ingetrokken (door Verdonk). Toen verviel ook de behandeling.

Natuurlijk kan de PVV het alsnog op de agenda zetten, en dat doen ze ook.
quote:
En zoals je op je vingers kan natellen, kan niemand dat een parlementarier verhinderen . Hooguit zou de rest van het parlement demonstratief koffie kunnen gaan drinken, dan is er wat weinig debat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:32:53 #61
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46730218
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef sigme het volgende:

En zoals je op je vingers kan natellen, kan niemand dat een parlementarier verhinderen . Hooguit zou de rest van het parlement demonstratief koffie kunnen gaan drinken, dan is er wat weinig debat.
Dat is de methode-Janmaat. Daar ben ik geen voorstander van.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:34:04 #62
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46730263
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
De kamervoorzitter wel.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_46730537
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

De kamervoorzitter wel.
Nee, die kan niet verhinderen dat iemand een onderwerp op de agenda zet. Alleen dat men ongeoorloofd leden van het parlement schoffeert, of dat iemand een ongeagendeerd punt gaat bespreken en van dat soort 'orde'-zaken.

Zelfs uitspraken die strafrechtelijk verboden zouden zijn mag een parlementariėr doen in het parlement.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46730736
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg ver gezocht van die hoogleraar...... Wie immers kaatst kan de bal terug verwachten. Dus ook Geert Wilders. Een motie van wantrouwen jegens 2 staatsecretarissen die nog niet eens hebben gesproken of hebben kunnen verdedigen vraagt natuurlijk wel om een storm van kritiek.....De vijandigheid van Wilders (tegen Islamieten) gaat hele vervelende vormen aannemen en vraagt dus zelf om niet al te vriendelijke reacties.....
Het is helemaal niet ver gezocht
Wilders staat met niets wat hij zegt buiten de samenleving, zoals TTT Janmaat dat wel deed.

Dat wat op dit moment gebeurd is de verachtelijke Ignorantie politiek die een wijlen Fortuijn groot heeft laten worden.

De clique heeft besloten , dat over bepaalde themas niet wordt gesproken en dat heeft de rest van Nederland gewoon te acepteren.

God wat ben ik blij wanneer ons kiesstelsel op de vuilnisbuilt van de geschiedenis landt en er een persoonlijheidskeisrecht a La GB of USA wordt geintroduceerd.

Dan past de clique wel op !
pi_46730798
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vrees dat hij het bewust doet..... Proberen de underdog te worden en op die manier veel aanhang te winnen....Hij weet nog goed hoe die uitapraak over de tsunami van de Islamisering geen windeieren lag...

Hoe dom een electoraat kan zijn, dat daar steeds weer intrapt..
Nee jij hebt slimme aanzichte
Je "bedrijfsgoddelljken" draden , lopen bij onder het domste wat ik lange tijd hier in dit forum heb mogen lezen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:51:24 #66
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46730865
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Nee jij hebt slimme aanzichte
Je "bedrijfsgoddelljken" draden , lopen bij onder het domste wat ik lange tijd hier in dit forum heb mogen lezen.
Ah, dus je kunt wel analytisch lezen en de kwaliteit van andermans postgeschiedenis beoordelen?

Waarom kun je dan niet schrijven?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:13:24 #67
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_46731589
Ik ben benieuwd naar het stemgedrag van die 'hoog leraar'.
the truth is out there... and it hurts!
pi_46732058
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:47 schreef Pool het volgende:
De Maastrichtse rechtenfaculteit is sowieso niet meer serieus te nemen.
Dat blijkt al jarenlang uit de lijstjes en de heer Tak bevestigt dit beeld weer eens.
Ik vind het wel grappig dat twee heren hoogleraren van de rechtenfaculteit Maastricht de zaak heel verschillend bekijken:

Prof. mr. Gerard Rene de Groot, hoogleraar rechtsvergelijking en internationaal privaatrecht aan de Universiteit Maastricht: "Ik vind het nogal wat dat je de loyaliteit van een miljoen mensen in twijfel trekt." http://www.volkskrant.nl/(...)ubbele_nationaliteit

Hoogleraar staatsrecht Twan Tak van de Universiteit Maastricht: "Kamer muilkorft Wilders"
http://www.ad.nl/binnenland/article1128123.ece
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_46732172
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat twee heren hoogleraren van de rechtenfaculteit Maastricht de zaak heel verschillend bekijken:

Prof. mr. Gerard Rene de Groot, hoogleraar rechtsvergelijking en internationaal privaatrecht aan de Universiteit Maastricht: "Ik vind het nogal wat dat je de loyaliteit van een miljoen mensen in twijfel trekt." http://www.volkskrant.nl/(...)ubbele_nationaliteit

Hoogleraar staatsrecht Twan Tak van de Universiteit Maastricht: "Kamer muilkorft Wilders"
http://www.ad.nl/binnenland/article1128123.ece
Hehe, dat worden kwade blikken bij de koffiezetapparaten.
pi_46732202
Het is wel steeds allemaal hetzelfde wat iedereen (zowel voorstanders als tegenstanders) zegt....

Dat jullie dat allemaal volhouden......
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46732299
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel steeds allemaal hetzelfde wat iedereen (zowel voorstanders als tegenstanders) zegt....

Dat jullie dat allemaal volhouden......
Dat is met jou toch ook zo, laaiverd.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:42:15 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46732571
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef dVTB het volgende:
Welke term moeten we dan gebruiken wanneer je de betrouwbaarheid en loyaliteit van staatssecretarissen ter discussie stelt, alleen omdat ze twee nationaliteiten hebben?
Gezond verstand?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:45:58 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46732717
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Een motie van wantrouwen jegens 2 staatsecretarissen die nog niet eens hebben gesproken of hebben kunnen verdedigen vraagt natuurlijk wel om een storm van kritiek.....De vijandigheid van Wilders (tegen Islamieten) gaat hele vervelende vormen aannemen en vraagt dus zelf om niet al te vriendelijke reacties.....
Het zijn erg onsmakelijke figuren. Daar hoef je geen uitspraken voor te doen.

Maar van een kabinet dat een generaal pardon uit wil voeren en een CPN'er benoemt, kan je ook niks beters verwachten.
pi_46733937
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Dat is met jou toch ook zo, laaiverd.
Vandaar dat ik nu dus even niet mee doe
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46734093
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gezond verstand?
Als jouw gezond verstand meer waarde hecht aan een Marokkaanse verordening dan aan een persoonlijk oordeel, tsja, dan ben ik blij dat ik jouw gezond verstand niet heb. Lijkt me lastig, met name als je een Nederlander bent.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30:31 #76
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46734228
Het op voorhand afwijzen van individuen leidt tot kapitaalvernietiging en het missen van kansen.

Er is niks mis met controle bij mogelijke belangenverstrengeling. Maar dat moet ook in het algemeen gebeuren bij andere bewindslieden. Belangenverstrengeling is op elk niveau van deze samenleving mogelijk. Dit is een belangrijke taak van de tweede kamer. Maar dan wel achteraf.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46734850
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
................

stukje uit de nrc
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."

Balkje wil natuurlijk ongestoord de miljarden aan vliegtuigjes en andere leuke "projectjes" over de balk gooien.

Ik wens Wilders in ieder geval veel succes, en gezien de hysterie die hij in de eerste weken al weet te bereiken ziet het er veelbelovend uit!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:52:51 #78
Stranger than fiction
pi_46735015
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Balkje wil natuurlijk ongestoord de miljarden aan vliegtuigjes en andere leuke "projectjes" over de balk gooien.

Ik wens Wilders in ieder geval veel succes, en gezien de hysterie die hij in de eerste weken al weet te bereiken ziet het er veelbelovend uit!
Relnicht.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:56:44 #79
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46735176
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Maar die vliegtuigjes hebben we toch nodig om de Vijfde Colonne te stoppen, moslims in zee te dumpen en Iran plat te gooien? Daarvoor hebben we echt niet genoeg aan onze verouderde F16's hoor!
pi_46735208
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef michiel_merk het volgende:
Tja gewoon in discussie gaan met hem, hem de mond 'snoeren' werkt alleen maar afrechts en hij zet zichzelf uiteindelijk toch wel buitenspel

stukje uit de nrc
.

pi_46735456
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Relnicht.
begint op te vallen hč
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:06:46 #82
Stranger than fiction
pi_46735591
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:03 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

begint op te vallen hč
Het doet je geloofwaardigheid wel wat geweld aan.

Maar zolang mensen nog in discussie gaan met SCH hoef je weinig te vrezen.
pi_46735619
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar die vliegtuigjes hebben we toch nodig om de Vijfde Colonne te stoppen, moslims in zee te dumpen en Iran plat te gooien? Daarvoor hebben we echt niet genoeg aan onze verouderde F16's hoor!
Nou, voor Wouter Bos & de PVDA was de JSF een breekpunt, tot de verkiezingen. Blijbaar vind men nu óók binnen de PVDA het noodzakelijk vliegtuigen aan te schaffen ter bestrijding van de 5e colonne en deelname aan de bouw/handhaving van het Angelsaksich imperium. Wellicht een leuke thema om door Wilders uitgediept te worden.
pi_46735816
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef Monolith het volgende:
De enige terechte kritiek is die op Verbeet m.i. Die mag als kamervoorzitter wel wat terughoudender zijn. Verder krijgt Wilders harde kritiek op harde uitspraken. Als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren, maar dat lijkt Geert nog niet helemaal door te hebben.
Volledig mee eens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:17:54 #85
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46736031
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef sigme het volgende:
Als jouw gezond verstand meer waarde hecht aan een Marokkaanse verordening dan aan een persoonlijk oordeel, tsja, dan ben ik blij dat ik jouw gezond verstand niet heb. Lijkt me lastig, met name als je een Nederlander bent.
Die verordening blijkt dus helemaal niet te bestaan..
pi_46736480
Och komen die stupide figuren weer aan met hen nazi en hitler vergelijkingen. Het is van de gekke dat mensen met een dubbele nationaliteit ons land besturen, met een beetje gezond verstand zie je dat ook wel in.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_46736583
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef franske19 het volgende:
Och komen die stupide figuren weer aan met hen nazi en hitler vergelijkingen. Het is van de gekke dat mensen met een dubbele nationaliteit ons land besturen, met een beetje gezond verstand zie je dat ook wel in.
is dat hier ergens gezegt dan ? jij begint er zelf over
pi_46736826
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden#Ontduiken_van_bewijslast
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_46736879
quote:
Zeg het ze Monolith, zeg het ze!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_46738101
quote:
Vervelend voor je inderdaad, maar het gebeurt lekker wel - daar helpt geen waterstofperoxyde motie iets tegen.
pi_46757718
quote:
Ik vind Aboutaleb heel wat verstandiger en berekender overkomen dan Wilders. Ik ga een stuk rustiger slapen met hem in de regering dan wanneer Geert aan het roer zou staan.
Het kan natuurlijk zijn dat Wilders' andere standpunten geen media-aandacht krijgen, maar heeft hij ook weleens iets te zeggen waar geen moslims of buitenlanders in voorkomen?

Als ik vanavond besluit om moslim te worden dan heeft Wilders liever dat ik morgen vertrokken ben. Dat gaat heel erg ver. Zeker in een land met zo'n lange traditie van godsdienstvrijheid.
Daarnaast zijn veel Nederlandse moslims nergens anders thuis dan hier. Is 'moslim' in zijn belevingswereld een nationaliteit zodat iedere aanhanger van dat geloof automatisch een land heeft om simpel naar toe te kunnen gaan?

Geert vindt dat je de helft uit de Koran moet scheuren als je in Nederland wil blijven. De lessen uit dat boek zijn blijkbaar in strijd met de Nederlandse grondwet. Een heel vreemde uitstraak voor iemand die tegelijkertijd een land wil met een joods/christelijke dominante cultuur. De Bijbel druist op veel vlakken net zo hard tegen onze grondwet in als de Koran.
Echt een bizarre gedachtegang...

[ Bericht 0% gewijzigd door Cruoninga op 28-02-2007 00:36:42 ]
pi_46763209
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
wilders is democratisch verkozen, daar hebben ze maar mee te leven.
De rest is ook democratisch gekozen, daar hebben 'ze' ook maar mee te leven.

Wilders roept van alles, maar zodra iemand dan aangeeft het niet met hem eens te zien, dan wordt hij gedemoooooniseeheeerd. Wel steeds zeiken om vrijheid van meningsuiting, maar zodra de tegenpartij daar gebruik van maakt is het janken geblazen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:12:32 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46763923
Dat je het niet eens bent met wilders, okay, dat ben ik ook niet, maar om zijn democratische rechten te ontzeggen, dat deugt niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:13:43 #94
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46763947
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat je het niet eens bent met wilders, okay, dat ben ik ook niet, maar om zijn democratische rechten te ontzeggen, dat deugt niet.
En dat doet ook niemand, dus zet je eierdopje maar weer af, hoor.

Je hebt er overigens geen moeite mee Abouthaleb en Albayrak hun democratische rechten te ontzeggen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:20:19 #95
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46764096
Ik zag vanmorgen op TV dat Beatrix ook volgens een obscure engelse wet de Engelse nationaliteit zou hebben. Ben benieuwd wat Wilders daarmee gaat doen....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:20:57 #96
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46764117
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zag vanmorgen op TV dat Beatrix ook volgens een obscure engelse wet de Engelse nationaliteit zou hebben. Ben benieuwd wat Wilders daarmee gaat doen....
Niets natuurlijk. Ze is geen moslima.
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:36:23 #97
45206 Pietverdriet
pi_46764483
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Je hebt er overigens geen moeite mee Abouthaleb en Albayrak hun democratische rechten te ontzeggen?
Welke rechten wil ik hun ontzeggen?
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:40:37 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46764579
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij mag doen en laten wat ie wilt hoor, maar de reacties zullen ook niet uitblijven omdat de rest van nederland ook het recht heeft om te blaten wat ie wilt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:41:30 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46764609
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke rechten wil ik hun ontzeggen?
Het recht twee paspoorten te hebben? Het recht benoemd te worden in een politieke functie? Bijvoorbeeld?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:45:40 #100
45206 Pietverdriet
pi_46764720
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het recht twee paspoorten te hebben? Het recht benoemd te worden in een politieke functie? Bijvoorbeeld?
Over eidopjes gesproken..
Hoe kom je daarbij dat ik dat zou vinden, of liever gezegt, dat ik zou vinden dat hun dat ontzegt zou moeten worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')