abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46765083
De meeste mensen hebben allemaal wel een bepaalde passie ergens voor. Iets dat ze niet willen missen of waar ze geen genoeg van kunnen krijgen. Voor veel mannen is dit bijvoorbeeld voetbal.
Nu ben ik benieuwd waar bij jullie die passie vandaan komt en hoe heb je hem ontdekt? Ikzelf heb eigenlijk in alles maar een matige interesse en deze verlies ik vaak al snel, dit is bij alles zo. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben en wat zij hier aan doen of gedaan hebben?
pi_46765295
wel ik heb bv een passie voor ICT, waar komt dat vandaan ?
toen ik 12 was hadden mijn ouders een pc'ke gekocht, ik vond dat iets onwijs boeiend en vergat de tv daarvoor.
dat is in de jaren gegroeid, games spelen, pc's ineen prutsen, ...
ben daarna ICT gaan studeren ook, heb nu een job in de ICT.
Thuis leef ik me uit met een home cinema helemaal PC based.
Gamen doe ik nog af en toe, vooral met vrienden eens per maand.

mss is da het saaie van mij :-)

maar heb ook nog een iets spannendere passie, snowboarden. het is gewoon het gevoel van snelheid, de kick, de vrijheid, ...
ik kan ook een moto kopen en dan krijg ik dat ook, maar dan rij ik me dood.
in de oto kan ik me ook erg uitleven in die zin.

Iedereen sta wel eens zot van iets da maar heel tijdelijk is, das normaal he.
pi_46765334
van mijn vader, Die drumde ook, zelfde muziek interesse, zelfde interesse in het weer, heelal etc
pi_46765366
Mijn passie is mijn vriendin. En waar het vandaan komt.. sja, haar innerlijke en uiterlijke schoonheid, denk ik zo
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_46765416
Ik heb geen passies en vind het maar een eng woord
A little bit hateful
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:15:25 #6
105263 Litso
Interlectueel.
pi_46765432
Uit Rusland. Gevonden in een catalogus.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_46765455
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Grachus het volgende:
De meeste mensen hebben allemaal wel een bepaalde passie ergens voor. Iets dat ze niet willen missen of waar ze geen genoeg van kunnen krijgen. Voor veel mannen is dit bijvoorbeeld voetbal.
Nu ben ik benieuwd waar bij jullie die passie vandaan komt en hoe heb je hem ontdekt? Ikzelf heb eigenlijk in alles maar een matige interesse en deze verlies ik vaak al snel, dit is bij alles zo. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben en wat zij hier aan doen of gedaan hebben?
mijn grotste passie is muziek die is ontstaan toen ik nog een puber was...om de ellende die ik thuis mee maakte te vergeten ging ik steeds vaker muziek luisteren. zo kon ik "ontsnappen" en in mijn eigen wereldje kruipen vooral liedjes met herkenbare/veel zeggend/mooie teksten zijn voor mij heel beangrijk . ik vind het heel leuk/fijn om teksten uit mijn hoofd te leren (om lekker mee te kunnen zingen) en vooral te "begrijpen" . muziek was en is nog steeds een uilaatklep voor mij. ik kan geen dag zonder en ben buiten de deur ben ik altijd met mijn I-pod te vinden!!! mijn collectie bestaat uit ongeveer 550 cd's, en geen 1 is ge-downlad! ik ga dan ook zo vaak mogelijk naar concerten. 5 Mei ga ik naar Roger Watters!!!! Juni naar The Red Hot Chili Pepers....
pi_46765510
Waarom dit topic nou perse in R&P moest? Het had ook in GC gekund, maar ik ga iets in m'n posting verwerken waardoor het toch een R&P-achtig topic wordt

Ik heb altijd van interesse naar interesse gehobbeld, en kon nooit echt lang dingen vasthouden. Maar nu ik sinds een jaar of 6 de buitensport, en vooral het alpine klimmen heb ontdekt weet ik zeker dat dit de enige interesse is die ik voor de rest van mn leven zal houden. Het is eigenlijk geen interesse maar een levensstijl, een obsessie als je het zo wilt noemen: ik wil nog zoveel bergen zien, erop klimmen, erlangs wandelen, alles. In de bergen leef ik écht
En een toekomstige partner zal daar rekening mee moeten houden, dat ik gewoon regelmatig even richting Alpen moet voor een hapje frisse lucht.

Dat van die partner is dus het R&P-aspect. Deel je je passie met een partner, of zou je van een toekomstige partner minder makkelijk kunnen houden als hij/zij jouw bijzondere passie niet accepteert?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46765541
Ik ben opgegroeid met pc's, die mij altijd hebben geboeid.
Zodoende in de IT beland.
Hobbys zijn dan ook gamen e.d.

Daarnaast heb ik nog een passie en dat is Hardcore/feesten aflopen.
Waarom? Weet k niet helemaal precies hoe dat is gekomen.
De muziek doet wat met me, de sfeer, de mensen die er komen.

En daarbij heb ik nog een behoorlijke hobby, dat is vrjiwilligerswerk met kinderen van 4 tot 12.
Ik kwam vroeger al op buitenschoolse activiteiten vanuit de gemeente georganiseerd, door vrijwilligers staande gehouden.
En nu ben ik er zelf 1. Ook een aantal vrienden aan overgehouden, die ook vrijwilliger zijn daar.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

waar vandaan? de super markt.
pi_46765840
Ik heb een passie voor een vrucht.
Mijn vriendins passievrucht
pi_46765862
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef Gripper het volgende:
Waarom dit topic nou perse in R&P moest? Het had ook in GC gekund, maar ik ga iets in m'n posting verwerken waardoor het toch een R&P-achtig topic wordt

Ik heb altijd van interesse naar interesse gehobbeld, en kon nooit echt lang dingen vasthouden. Maar nu ik sinds een jaar of 6 de buitensport, en vooral het alpine klimmen heb ontdekt weet ik zeker dat dit de enige interesse is die ik voor de rest van mn leven zal houden. Het is eigenlijk geen interesse maar een levensstijl, een obsessie als je het zo wilt noemen: ik wil nog zoveel bergen zien, erop klimmen, erlangs wandelen, alles. In de bergen leef ik écht
En een toekomstige partner zal daar rekening mee moeten houden, dat ik gewoon regelmatig even richting Alpen moet voor een hapje frisse lucht.

Dat van die partner is dus het R&P-aspect. Deel je je passie met een partner, of zou je van een toekomstige partner minder makkelijk kunnen houden als hij/zij jouw bijzondere passie niet accepteert?
Het zit in R&P omdat ik er eigenlijk achter wil komen of er voor iedereen een interesse is die hem/haar voor de rest van het leven boeit en of er meer mensen zijn die hetzelfde hebben als ik, namelijk snel interesse verliezen in digen. En wat je er dus aan kunt doen. Maar tot nu toe dus veel reacties van mensen die al van jongs af aan een interesse hebben in iets.
pi_46765938
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

mijn grotste passie is muziek die is ontstaan toen ik nog een puber was...om de ellende die ik thuis mee maakte te vergeten ging ik steeds vaker muziek luisteren. zo kon ik "ontsnappen" en in mijn eigen wereldje kruipen vooral liedjes met herkenbare/veel zeggend/mooie teksten zijn voor mij heel beangrijk . ik vind het heel leuk/fijn om teksten uit mijn hoofd te leren (om lekker mee te kunnen zingen) en vooral te "begrijpen" . muziek was en is nog steeds een uilaatklep voor mij. ik kan geen dag zonder en ben buiten de deur ben ik altijd met mijn I-pod te vinden!!! mijn collectie bestaat uit ongeveer 550 cd's, en geen 1 is ge-downlad! ik ga dan ook zo vaak mogelijk naar concerten. 5 Mei ga ik naar Roger Watters!!!! Juni naar The Red Hot Chili Pepers....
Muziek is voor mij ook wel een passie, toch is wel zo dat een band of nummer me op een gegeven moment weer gaat vervelen. Ik zal bijvoorbeeld niet de rest van m'n leven fan zijn van The Red Hot Chilli Peppers, terwijl ik ze nu wel even leuk vind.
pi_46765975
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef BitchCrew het volgende:

pi_46766076
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:35 schreef Grachus het volgende:

[..]

Muziek is voor mij ook wel een passie, toch is wel zo dat een band of nummer me op een gegeven moment weer gaat vervelen. Ik zal bijvoorbeeld niet de rest van m'n leven fan zijn van The Red Hot Chilli Peppers, terwijl ik ze nu wel even leuk vind.
The Red Hot zijn ook niet mij favorieten...maar vind ze wel leuk. daarintegen ben ik al 25 jaar een grote fan van U2 en dat blijft.... mijn cd collectie bestaat uit heel veel soorten muziek... van klassiek tot hardcore en alles wat er tussen zit
pi_46767016
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb geen passies en vind het maar een eng woord
Ik vind mensen zonder passie eigenlijk wat eng. Mensen die nooit eens ergens enthousiast over kunnen worden, altijd maar gematigd zijn. Ik zou niet kunnen leven met iemand die geen passie kent.

Een van mijn grootste passies is lezen/mijn boeken. Toen ik op de lagere school zat, ging ik iedere 3 weken met mijn beste vriendinnetje naar de bieb, daar zochten we samen met zorg 6 boeken uit (we mochten er beide 3 lenen voor 3 weken) en lazen die 6 boeken in die 3 weken uit Ook nu zijn mijn boeken en de boekenkast stiekem een beetje mijn trots; ik vind ze erg mooi en kan ook echt genieten van een mooi boek (qua inhoud en qua uiterlijk).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46767108
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind mensen zonder passie eigenlijk wat eng. Mensen die nooit eens ergens enthousiast over kunnen worden, altijd maar gematigd zijn. Ik zou niet kunnen leven met iemand die geen passie kent.

Een van mijn grootste passies is lezen/mijn boeken. Toen ik op de lagere school zat, ging ik iedere 3 weken met mijn beste vriendinnetje naar de bieb, daar zochten we samen met zorg 6 boeken uit (we mochten er beide 3 lenen voor 3 weken) en lazen die 6 boeken in die 3 weken uit Ook nu zijn mijn boeken en de boekenkast stiekem een beetje mijn trots; ik vind ze erg mooi en kan ook echt genieten van een mooi boek (qua inhoud en qua uiterlijk).
Met je eens, waarschijnlijk snap je dan ook wel dat ik baal dat ik niet echt een passie heb, iets om voor te leven. Overigens vind ik boeken lezen wel interessant ook, maar dan weer niet interessant genoeg om er al mijn vrije tijd aan op te geven. Om een of andere reden zit ik dan liever saai achter de PC.
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:35:51 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46767823
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef BitchCrew het volgende:
wel ik heb bv een passie voor ICT, waar komt dat vandaan ?
toen ik 12 was hadden mijn ouders een pc'ke gekocht, ik vond dat iets onwijs boeiend en vergat de tv daarvoor.
dat is in de jaren gegroeid, games spelen, pc's ineen prutsen, ...
ben daarna ICT gaan studeren ook, heb nu een job in de ICT.
Thuis leef ik me uit met een home cinema helemaal PC based.
Gamen doe ik nog af en toe, vooral met vrienden eens per maand.

mss is da het saaie van mij :-)

maar heb ook nog een iets spannendere passie, snowboarden. het is gewoon het gevoel van snelheid, de kick, de vrijheid, ...
in de oto kan ik me ook erg uitleven in die zin.

Iedereen sta wel eens zot van iets da maar heel tijdelijk is, das normaal he.
Hetzelfde
Thinking about thinking of you.
pi_46767986
Grotendeels uit boeken.

Vroegah hadden wij een grote boekenkast op zolder waar ik als koter graag in rondsnuffelde. Voor de plaatjes natuurlijk . De boeken die ik graag 'las' gingen altijd over de Tweede Wereldoorlog (ben verzamelaar van spulletjes uit die tijd), de werking van de Aarde (Reizen), het leven in zee en over uitvindingen (begin in mei met mijn PADI ).

Mijn opleiding heb ik gekozen omdat die voor een deel verwant is aan Planologie en daarmee aan Aardrijkskunde. Over een paar jaar wil ik nog proberen om mijn Master Planologie of Sociale Geografie te halen, maar daar staat mijn hoofd op dit moment niet naar. Interesses in vrouwen is aangeboren, maar heb niet bijster veel succes (Kleine broertje en zo) .

Maar om alles even terug te voeren: mijn interesses komen vooral uit boeken vandaan .
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:52:34 #20
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_46768333
Het wordt vaak fascinerend of soms zelfs aantrekkelijk gevonden als mensen gepassioneerd bezig zijn met hun interesses. Dit komt echter meestal met een aanzienlijk prijskaartje. Sociaal leven, carriere, geld, gezondheid, maar altijd in ieder geval heel veel tijd.

Echter voor sommige mensen geeft het een 'raison d'être' en zijn bereid daar een hoop voor op te geven.
Cogitans sollicitus est
pi_46768818
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Tobz het volgende:
Het wordt vaak fascinerend of soms zelfs aantrekkelijk gevonden als mensen gepassioneerd bezig zijn met hun interesses. Dit komt echter meestal met een aanzienlijk prijskaartje. Sociaal leven, carriere, geld, gezondheid, maar altijd in ieder geval heel veel tijd.

Echter voor sommige mensen geeft het een 'raison d'être' en zijn bereid daar een hoop voor op te geven.
Wat maakt voor jou het leven de moeite waard dan?
pi_46769576
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Tobz het volgende:

zoals met alles is het ook met een passie ergens voor niet goed als je er te veel mee bezig bent. Echter, iemand die nooit ergens enthousiast/passioneel over is, heeft imho een gebrek aan gevoel, emotie. En enige emotie lijkt me iig in een relatie toch wel gewenst.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46769836
Ik was denk ik 3 of 4 toen ik een keyboardje kreeg. Toen ik ouder was ging ik op muziekles. En nu speel ik nog steeds. Synthesizers zijn een hobby voor me. Ik heb iets met die schermpjes, die knopjes...
pi_46769971
ik schijn het, naast nog veel meer dingen vermoed ik, geerfd te hebben van de broer van mijn opa, met name passie voor het kweken van planten, fuchsia's met name, en voor de geschiedenis (van steden en landschappen). Dat uitte zich bij mij al op heel jonge leeftijd, ik heb door die passies nog steeds stapels tekeningen en boeken liggen
pi_46771429
Motorrijden: Voor mij als kind was het vanzelfsprekend dat ik later zou motorrijden. Toen ik eenmaal met rijlessen begon is het een echte verslaving geworden.

Beeldende kunst: Ik ben erg visueel ingesteld en mijn oudere broer heeft mij kennis laten maken met allerlei vormen van kunst en 'schoonheid'. Ik omring mij nu graag met mooie dingen.

Aikido: Hier ben ik op mijn veertiende een keer mee begonnen samen met een vriend en ik ben toen na een half jaar afgehaakt. Het bleef altijd kriebelen dus een aantal jaar geleden ben ik weer begonnen.

Films: Een oud collega van me kon met erg veel passie over films vertellen (en met erg veel passie slechte films afkraken ), hij heeft me eens een must-see lijstje gegeven en toen ben ik gaan inzien wat voor geweldige films er bestaan en dat het grootste gedeelte klote is.

Lezen: Ik ben opgegroeid tussen de stripboeken. Interesse voor normale leesboeken kwam later pas, ik dacht dat ik ze niet leuk vond (alleen Roald Dahl ) maar later kwam ik erachter dat de meeste kinderboeken gewoon flauw zijn en dat "grote-mensen boeken" veel leuker zijn.
pi_46776188
Hmm waar zal ik beginnen? .

Buitensport: Vond het altijd al tof om buiten bezig te zijn met vlotten bouwen, kano varen (buurjongetje had een kano), slootjespringen e.d., en met vakanties in Frankrijk altijd al graag willen surfen, klimmen, bergwandelen, etc. Geen idee waar het vandaan komt, mn ouders stonden er af en toe ook versteld van wat ik NU weer in mn hoofd had (ben weleens met een campingvriendje hele middag langs een meer gelopen, ouders ongerust etc iedereen in rep en roer ).

Heb een tijd gehockeyd, daarmee gestopt omdat het team niet leuk meer was, ben toen begonnen met sportklimmen in de hal, 's zomers een keer een buiten cursus gedaan, daarna ook wat andere buitensporten gedaan, mountainbiken, wildwater kanoen, canyons lopen, via ferrate, etc .

Snowboarden/skien: Heeft me ook altijd wel leuk geleken, maar omdat mn ouders nooit gingen ben ik pas op mn 17e voor de eerste keer met vrienden gegaan, sindsdien 2 weken per jaar en af en toe Bottrop.

Motorrijden: heeft me ook altijd geboeid, vroeger als klein kind ging ik al op motoren zitten en motorgeluiden maken, maar tot nu toe helaas nog geen geld voor gehad.. komt nog wel! .

reizen: tja vroeger met gezin altijd al veel gereist, frankrijk vaak, canada paar keer, Engeland etc. Wil altijd nog een lange reis maken, zodra ik met mn studie klaar ben vertrek ik . Wil nog heel veel van de wereld zien!! Momenteel ben ik niet zo vaak met vakantie, kerst met wintersport geweest, januari nog een week geklommen in de Zuid-Franse Alpen en eind maart misschien weekend klimmen in Duitsland. Komende zomer waarschijnlijk Portugal paar weken, najaar misschien Canada. Lijkt veel, maar vergeleken met voorgaande jaren valt het wat tegen.

muziek: ook altijd al bezeten van geweest, als kleuter al de muziek collectie van mn pa luisteren, van klassiek tot Queen . Ga ook regelmatig naar concerten, met pinksteren waarschijnlijk Pinkpop, in juni Red Hot Chili Peppers!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 28-02-2007 17:11:51 ]
pi_46777039
Tekenen/schilderen/ grafisch

Begonnen als kind, papa moest voor mij dingen tekenen en ik tekende al gauw alles onder (ook muren als men niet op lette )
Ben daarna altijd blijven tekenen en wil daar nog meer uithalen (onder andere grafisch ontwerpen en schilderen).

Dancemuziek:
Begonnen als kind (6 jaar) toen ik op de camping "snelle herriemuziek" hoorde.
Met een kennis die ouder was luisterde ik naar houseparty cd's en was fan van 2 unlimited.
Daarna is die liefde ook nooit meer opgehouden, van feesten en veel cd's/ livesets.
Nog nooit ge dj'd of zelf iets geproduceerd, wel eens geprobeerd en wat geexpreimenteerd maar nog weinig zin en tijd in gestoken.

Voor de rest wisselen interesses zich af..

Toch ligt de niet zo lang geleden aangewakkerde interesse in het Fietsen/ wielrennen ook een beetje in mijn kinderjaren toen ik al vaak met m'n fietsje rondcrosste.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46777515
Ik heb een beetje 't zelfde als TS. Ik kan iets voor een korte periode echt helemaal het einde vinden, er volledig in opgaan en het kan ook net zo abrupt weer eindigen.
pi_46777720
Muziek. En dat komt denk ik voor een groot deel door mijn ouders. Die hebben mij en mijn broer echt met muziek opgevoed en juichten het van harte toe dat ik al vroeg gitaar wilde gaan spelen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_46777883
Ik heb dat met muziek. Deels door verzamelwoede van alles dat mooi is?
(Ik verzamel ook klassiek jaren 80 speelgoed en andere klassiek-tijdloze dingen)
Ik zou het niet weten. Mijn familie is heel muzikaal (bandjes, gitaar, trompet, jeans, disco)
Via Hiphop ben ik me heel erg gaan interesseren in allerlei soorten muzieksoorten. Echt heel uiteenlopend.

Verder ben ik me ook wel gaan interesseren voor voetbal. Al hield ik me dat niet voor mogelijk.
Het is gewoon leuk/ongecompliceerd tijd-verdrijf als je teveel zorgen hebt aan je kop en 'savond thuiskomt.
Gewoon effe lekker lullen en speculeren om een spelletje. Heerlijk.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46778050
Kunstschaatsen... Ik heb het als kind wel eens een zondagje in het jaar of zo gedaan en zo, maar nooit serieus. En nu 5 dagen in de week sinds vorig jaar.

Ik ging eerst stijldansen, omdat mijn moeder op internationaal niveau gedanst heeft in ballroom. Ik was er heel goed in, maar je hebt ook nog een partner nodig die heel goed is, waarmee het klikt etc. Ik had zo'n partner, tot hij zelfmoord probeerde te plegen. En daarna kwam ik voor mijzelf tot de conclusie dat niemand hem eigenlijk ooit zou kunnen vervangen, en dat ik een andere sport moest zoeken. Plus dat ik gelijk 5 keer in de week wilde trainen omdat ik het zo'n heerlijk gevoel vond, en de meeste jongens op de lagere niveaus (niet nationale top zeg maar) zo veel niet willen trainen - sterker nog, zelfs op de nationale top willen velen zo veel niet trainen.

Ik had nog een paar heel goedkope kunstschaatsen, en daar ging ik elke zondag even met m'n toenmalige vriendje mee schaatsen om hem schaatsen te leren en zelf te schaatsen en ik vond 't erg leuk. Toen kwamen de olympische spelen op televisie (kunstrijden, winterspelen namelijk) en heb ik voor mijzelf de knoop doorgehakt om met dansen definitief te stoppen en te gaan schaatsen.

En toen heb ik dus ook gelijk duurdere schaatsen gekocht en alles. In eerste instantie is mij verteld dat volwassenen niet leren springen, maar ik spring momenteel alle sprongen met 1 draai in de lucht en ik werk aan een sprong met 1,5 draai in de lucht. Op het ijs kan ik zo'n 10 draaitjes op 1 been op 1 plek (pirouette noem je dat). En dat had ik nooit verwacht te leren, dus mijn huidige droom is om 2,5 draai in de lucht te leren springen (op een bepaalde manier natuurlijk, namelijk de dubbele Axel sprong) voor mijn 31ste verjaardag want dan zou ik aan een NK mee kunnen doen.

En een keer de KNSB cup winnen zou ook leuk zijn, dat is ook een droom van me.

Afijn daar komen passies dus vandaan.
pi_46778052
Ik ken eigenlijk bijna niemand die geen enkele hobby of passie heeft.. Iedereen doet wel een bepaalde sport oid.
pi_46778167
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef Sessy het volgende:

En toen heb ik dus ook gelijk duurdere schaatsen gekocht en alles. In eerste instantie is mij verteld dat volwassenen niet leren springen, maar ik spring momenteel alle sprongen met 1 draai in de lucht en ik werk aan een sprong met 1,5 draai in de lucht. Op het ijs kan ik zo'n 10 draaitjes op 1 been op 1 plek (pirouette noem je dat). En dat had ik nooit verwacht te leren, dus mijn huidige droom is om 2,5 draai in de lucht te leren springen (op een bepaalde manier natuurlijk, namelijk de dubbele Axel sprong) voor mijn 31ste verjaardag want dan zou ik aan een NK mee kunnen doen.

Ik word al duizelig van het lezen . Heb zelf vroeger ook veel geschaatst, maar de laatste paar jaar ligt er swinters niet genoeg ijs meer helaas en de ijsbaan heb ik geen tijd voor.

Heb zelf nooit ambitie gehad om echt bij de top van Nederland te horen eigenlijk, ging gewoon sporten omdat ik het leuk vond (hockey/voetbal). Dat ik achteraf gezien wel over een mega conditie beschikte waar ik meer uit had kunnen halen is wel leuk te weten maar het frustreert mij niet .
pi_46793244
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna niemand die geen enkele hobby of passie heeft.. Iedereen doet wel een bepaalde sport oid.
Ik ook wel, ik voetbal, maar kan me er eigenlijk nauwelijks voor motiveren.
pi_46793422
Een passie voor darten omdat ik ermee opgegroeid ben. Ook een passie voor vissen, ook omdat ik er mee opgegroeid ben.
:-)
pi_46793993
Is passie niet iets wat je nooit verveelt omdat je er altijd in geintereseert blijft en er mee bezig blijft. Dat je er altijd iets mee blijft hebben. Bijvoorbeeld als je in een muzikaal gezin opgroeit en zelf ook iets mee wilt doen. Ken een meisje die opgegroeit in een gezin; vader pianoleraar, moeder violiste. Ze is nu naar muziekconservatorium en heeft ook altijd iets met klassieke muziek.

Of vriendin die altijd bezig is met eigen kleding te maken, haar moeder heeft een modevakschool en werkt er met tante en moeder in een stoffenwinkel. En bezoekt daarvoor ook hobbybeurzen.

En dat interesses meer de dingen zijn die je op t moment bezig houden. Zoals
interesse voor kleding maken, komt door een eindproject ckv3 op school gaan waar we ieders een jurk maken voor de modeshow. Ben er eigenlijk enthousiast door geraakt, de leuke stofjes kopen en de nieuwe ideeen die je opkomen . Maar denk niet dat het blijvend is

Salsa dansen, muziek vond ik altijd al erg gezelllig en vriendin lijkt het ook leuk en je gaat erop. Maar sinds ik gestopt ben is dat eigenlijk ook weer weggevaagt omdat je er niet meer zo intensief mee bezig bent. Zoveel had ik er kennelijk ook weer niet mee.
pi_46798057
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik word al duizelig van het lezen . Heb zelf vroeger ook veel geschaatst, maar de laatste paar jaar ligt er swinters niet genoeg ijs meer helaas en de ijsbaan heb ik geen tijd voor.

Heb zelf nooit ambitie gehad om echt bij de top van Nederland te horen eigenlijk, ging gewoon sporten omdat ik het leuk vond (hockey/voetbal). Dat ik achteraf gezien wel over een mega conditie beschikte waar ik meer uit had kunnen halen is wel leuk te weten maar het frustreert mij niet .
De conditie is nog maar een stukje, het is vooral mijn balans wat enorm verbeterd is en dan op een onderbewust niveau. Ik hoef me in de bus, op hakken, niet eens vast te houden. Go figure. Ook handig na de zoveelste zuippartij.
En lenigheid natuurlijk. Plus je valt af en krijgt ontzettend veel spieren, een 8-pack was altijd al m'n droom en ik kreeg dat zelfs met 200 situps per dag niet bereikt en met een streng dieet, met schaatsen wel, al is hij nu nog maar een heel klein beetje zichtbaar (maar ja, na een jaar, is dat toch best netjes).

Ik gruwel ervan als ik meisjes bij ons op de universiteit zie die in de collegezalen de hele rij moeten vragen om op te staan - tijdens tentamens ook - omdat ze gewoon niet over zo'n klapstoel heen kunnen klimmen. Ik ben daar in 1 keer overeen en andere mensen die sporten ook.
pi_46798446
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:09 schreef Sessy het volgende:
Ik gruwel ervan als ik meisjes bij ons op de universiteit zie die in de collegezalen de hele rij moeten vragen om op te staan - tijdens tentamens ook - omdat ze gewoon niet over zo'n klapstoel heen kunnen klimmen. Ik ben daar in 1 keer overeen en andere mensen die sporten ook.
Ik sport weinig tot niet,..
maar dat lukt mij ook wel hoor.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:42:04 #39
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_46799732
Ik heb een extreme obsessie voor DragonballZ
Dankzij mn zus, die me een keer voor Cartoon Network sleepte
People who annoy you:
N_GGERS
pi_46799752
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:35 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik sport weinig tot niet,..
maar dat lukt mij ook wel hoor.
Het is ook meer luiheid dan niet-kunnen, denk ik. Tenzij je een tientonner bent kun je best even een knie-hoog stapje maken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46799830
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef Gripper het volgende:

[..]

Het is ook meer luiheid dan niet-kunnen, denk ik. Tenzij je een tientonner bent kun je best even een knie-hoog stapje maken.
Of zo lenig als een loode deur bent.
Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nee dat is dus het punt. Ik heb ze wel eens zien proberen - en dan zijn ze nog niet eens zo heel dik hoor - en dan blijven ze halverwege steken of dan proberen ze met hun handen hun been eroverheen te tillen wat niet lukt.

Dan heb je dus nooit ene fuck aan sport gedaan lijkt me, anders ben je niet zo lomp.

Zijn meestal trouwens dezelfde meiden als die je kopje koffie over je laptop omstoten met hun jas en op je voeten gaan staan bij de aftekenlijsten en dat soort dingen... Kamerolifantjes.
Meestal zijn ze ook niet in staat om op hoge hakken te lopen en als ze het wel proberen, ziet het eruit alsof ze in cementschoenen proberen te lopen...

En dan zijn dat vaak nog niet eens de dikste meiden, de dikste meiden klimmen er vreemd genoeg wel zo overheen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')