Laat me raden je luisterd zeker naar hardcore of enige versie's van zulk soort klote troep ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Gast, je bent gewoon zielig en je luistert naar kut muziek.
Next!
Ik luister naar vrij veel muziek, sterker nog ik kan van mezelf wel zeggen dat ik een liefhebber van echte muziek ben. Ik heb geen zin om hier een waslijst op te gaan hangen van wat ik luister, maar het komt neer op Jazz, Blues, 60's Rock, Trash Metal, Klassiek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Laat me raden je luisterd zeker naar hardcore of enige versie's van zulk soort klote troep ?
Say what? Je zeurt een A4 vol over dat mensen het stom vinden dat jij regen niet stom vindquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Hanstin het volgende:
Ik raak telkens meer ge irriteerd door mensen die de hele tijd moeten zeuren over alles
10 miljoen huizen? Hoeveel huizen denk jij dat er in totaal in nederland zijn, pray tell? Domme racistische emo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Hanstin het volgende:
allochtonen:
GROOTSTE IRRITATIE
op getyft met 99% van ze
Reden 1: geen nieuwbouw meer voor nederland er zouden ongeveer 10 miljoen huisen nu vrij staan vanwegen alle legale allochtonen en illegale allochtonen die eindelijk weg zijn
Tja, ik luister zelf ook naar metal (en ben toch echt geen gothic) alleen omdat het erg goed klinkt op mijn installatie. Bovendien zijn vele metal nummers best te doen. Verder is mijn muzieksmaak ook erg breed, van trance tot klassiek, ik luister allesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
-edit-
Komt nog eens bij dat ik een achterlijk goede geluids installatie heb waar bovengenoemde muziek soorten erg goed op klinken
Dyslexie is geen excuus, je hebt gewoon het IQ van een frituurpan. Doe maar eens goed je best in je leven, dan komt het vast allemaal goed.quote:
Die taalfouten die TS maakt. Echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:32 schreef rival het volgende:
ik denk zo van GOZER ik luister naar ik wil jij luisterd naar hip hop je hebt freaking identiteits problemen je bent blank en dan ga je naar zwarte muziek luisteren.(
omdat ik naar "zwarte muziek" luister heb ik indentiteitsproblemen? je hebt je mening alweer klaarliggen.... logisch dat mensen jou ook zo behandelen!
TS is volgens mij ook een jochie van 15, dan voel je je nogal snel bedreigd wanneer het op je muzieksmaak aankomt. Bovendien zijn alle buitenlanders dan eng!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die taalfouten die TS maakt. Echt te triest voor woorden.
Nee want er zijn nog wel 3000 andere dingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef Poncho het volgende:
Nu je meteen je het merendeel van je irritaties neer hebt gezet, betekent dat dan ook dat je noooooit meer in klaagbaak komt?
Ik vind het sowieso een kutuser en ik hoop dat hij haasje over op het spoor gaat spelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
TS is volgens mij ook een jochie van 15, dan voel je je nogal snel bedreigd wanneer het op je muzieksmaak aankomt. Bovendien zijn alle buitenlanders dan eng!
I second that.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een kutuser en ik hoop dat hij haasje over op het spoor gaat spelen.
Het enige wat ik begrijp is dat die ouders van en zeker spijt hebben gehad van die ene romantische avond 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee want er zijn nog wel 3000 andere dingen![]()
Naast dat de zon schijnt heb je ook nog wel eens wind en dan waaien je emo-haartjes voor je ogen weg en lijk je net een normaal persoon![]()
En soms zijn je batterijtjes op en word je gedwongen om je niet 100% af te sluiten voor alle mensen om je heen![]()
Ook heb je 1x per jaar dat de klok een uur terug gaat waardoor je nog een uur extra hebt op een dag naast die afschuwelijke pauzesen vakanties
![]()
Begrijp je dan helemaal niets van die arme jongen!!!
Wat zit je er daar toch naastquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:45 schreef Dipkip het volgende:
Echt wel. Heb je eindelijk na een jaar noeste arbeid je twee weekjes vrij in de zomer, loopt je emo-kind te lamballen, beeeeh, de zon schijnt, beeeeh, tis warm, beeeeeeh waarom regent het nou nieiet, zat ik maar op schoool, ik haaaaaat jullie waarom begrijpt niemand mijhijhij![]()
Ik stel me bij zulke kinderen zo'n libellemoeder met picknickmandje voor en zo'n accountantvader die op autoritaire toon zegt "komkom, laten we het wel GEZELLIG houden".
Ik denk dat pa al de bui zag hangen tijdens de befaamde woorden; 'Schat... Ik moet je iets vertellenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Redelijke mand zal dat zijn voor een 15-jarige. Of denk je dat pa de bui direct postnataal al zag hangen?
Ach donder op. Als je zo'n jeugd hebt ga je je niet druk maken over wat andere mensen er van vinden dat jij geen probleem hebt met regen. Emo's zijn gewoon fucking verwende nesten die zich niet gewaardeerd genoeg voelen omdat ze hun gebrek aan emotionele mishandeling zien als een hiaat in hun opvoeding.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef Rhinestone het volgende:
Wat zit je er daar toch naastOm emogattik te worden moet je een kutjeugd gehad hebben, emotionele mishandeling enzo, geen Libelle moedertje met picknick mandje en accountantvader, maar een hoer en een mijnwerker. Hastin's ouders dus!
Waarschijnlijk heeft hij ook tot zijn 14e met barbies gespeeld en kwam hij er toen achter dat zijn vriendjes daar al 10 jaar geleden mee opgehouden zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ach donder op. Als je zo'n jeugd hebt ga je je niet druk maken over wat andere mensen er van vinden dat jij geen probleem hebt met regen. Emo's zijn gewoon fucking verwende nesten die zich niet gewaardeerd genoeg voelen omdat ze hun gebrek aan emotionele mishandeling zien als een hiaat in hun opvoeding.
Als ie een achtergrond had zoals jij beschrijft was ie wel punker/kraker geworden en zich gaan afzetten tegen autoriteit enzo. Deze is duidelijk te veel geknuffeld.
Wacht.... Vrienden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ook tot zijn 14e met barbies gespeeld en kwam hij er toen achter dat zijn vriendjes daar al 10 jaar geleden mee opgehouden zijn.
Hooguit een uitermate dominante oudere zus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef Poncho het volgende:
Wacht.... Vrienden?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef Poncho het volgende:
Jezus.. Dat is nog belachelijker dan Nightmare on Elmstreet..
Fuck TS, laten we gaan friturenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Dyslexie is geen excuus, je hebt gewoon het IQ van een frituurpan. Doe maar eens goed je best in je leven, dan komt het vast allemaal goed.
Kipnuggets, veelquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:54 schreef Stommie het volgende:
wat moet je hebben?
frituurpan staat al aan!
komt voor de bakker frituurderquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:58 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Kipnuggets, veel
Friet, behoorlijk veel
En een paar verminkte vingertjes van de TS (gewoon om weg te gooien)
Ok, even serieus dan: Die emo's die ik op myspace tegenkom zijn idd wel kankerdik verwende nesten (het Amerikaanse soort dan), auto's van paps en mams, dure digitale camera van paps en mams, dikke huizen... En toch zielige "kijk mij nou"-poems writen. Om van te kotsen zo triestquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ach donder op. Als je zo'n jeugd hebt ga je je niet druk maken over wat andere mensen er van vinden dat jij geen probleem hebt met regen. Emo's zijn gewoon fucking verwende nesten die zich niet gewaardeerd genoeg voelen omdat ze hun gebrek aan emotionele mishandeling zien als een hiaat in hun opvoeding.
Als ie een achtergrond had zoals jij beschrijft was ie wel punker/kraker geworden en zich gaan afzetten tegen autoriteit enzo. Deze is duidelijk te veel geknuffeld.
Ontsporen, och, in a good way maybe.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:21 schreef Rhinestone het volgende:
Wel jammer dat je punks en krakers nu weer ziet als ontspoorde mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |