Ik ga dit jaar maar eens op vakantie naar Itilië. Daar schijnen ze namelijk Frans te spreken.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef DoimeN het volgende:
Het was een itiliaans nummer(?)
Tu Es Foutu van ene Ingrid
quote:Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Letterlijk en verguurlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
quote:Dat kan best zo zijn, maar dat is oud nieuws dat constant wordt herkauwd. Dit is nieuw nieuws. Heel schokkend nieuws. Het ANP publiceert een incorrect onderzoek en ongeveer 75 reageerder nemen het voor koek en ei aan. Het ANP zegt 25% meer diep armen, de werkelijkheid zegt helemaal niet meer. En dat heeft bijna een monopolie over het nieuws in Nederland.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef koemleit het volgende:
Ik had vandaag hoge noot dus ik ging pissen op het station in nijmegen.
Ik had nog 50 cent dus ik ging daar naar het toiliet,
kom ik daaris het helemaal perfect aangekleed met gordijntjes en kaarsjes en zelfs een vissenkom echt gemutlich.
zeker een aanrader
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef buachaille het volgende:
Bloemkolenengels:
Zegt mijn date: "I love you".
Mijn antwoord: "me too"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(denkt aan zelfmoord)
Sorry voor het taalgebruikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Kijkhard in d'r kont neuken en dan weer buiten zetten midden in de nacht of zo.
http://www.nu.nl/news/990(...)lag_van_Taliban.htmlquote:Cheney ongedeerd door aanslag van Taliban
Harrie Jekkersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.
Ik hou van mij wordt nooit gezegd.
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen.
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen.
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan.
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen.
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan.
Ik blijf bij mij en niet voor even.
Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd.
Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven.
Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt.
Ik hou van jou zeg ik soms ook wel.
Ik hou van jou schat en ik meen het echt.
Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel.
Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht.
Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander.
Want ik ben verreweg de leukste die ik ken.
Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen.
Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben.
Want ik hou van jou betekent meestal.
Schat hier heb je mijn problemen los maar op.
Leef in een hel en verwacht van jou de hemel.
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op.
Want houwen van een ander.
Dat heb jij alleen maar nodig.
Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf.
Hou van jou joh, maak de ander overbodig.
Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf.
Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander.
Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht.
Want wie van zichzelf houdt.
Die geeft pas echt iets kostbaars.
Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt.
Tekst en muziek van Harrie Jekkers.
Benieuwd waar ze van plan waren naartoe te gaan met dat provinciehuis.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En er was nog de kaping van het provinciehuis in Assen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze van plan waar naartoe te gaan met dat provinciehuis.
Ben je gek, Gellius!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:41 schreef Gellius het volgende:
Denk je dan dat ik jouw postgeschiedenis aan het uitspitten was om taalfoutjes te vinden, lienekien?!
quote:Maar neem dan de tijd om een initiatiefwetsvoorstel te schrijven en dit door de Tweede Kamer te lootsten.
quote:Als je echter de verpakking leest dan staat er altijd op dat je ze niet in de gehoorgang moet spreken.
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:53 schreef bpi het volgende:
ook eens bij een collega gebeurd: een stapel mat aluminium ronde schalen omgevallen van 2,5 meter hoog met 1500 liter product in. alles over hem gekregen en de man had zijn heup gebreuken en was direct op pensioen. waren zijn laatste weken dat hij bezig was. als er zo eentje valt kun je wel zorgen dat je vlug uit een kamer bent. want het is een enorme hoeveelheid product dat achter je aan komt.
'gebeurd' is niet fout.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok ok ok, nu ben ik alles behalve een taalpurist, maar zo af en toe kom je gedrochten tegen:
[..]
en WTF is product? welk product? waarom product? wat product? hoe product?
Dat zag ik ook net te laat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |