mits op een afgelegen weggetje, zo'n 30 kilometer voorbij elk dorp of wat dan ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Kijkhard in d'r kont neuken en dan weer buiten zetten midden in de nacht of zo.
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Hard wegrijden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:29 schreef mrdjey het volgende:
Ja precies, gewoon naakt uit de auto keilen en hard wegrijden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:26 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week een date met mijn zijn ex
Jij vieze gluurder.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef mrdjey het volgende:
Uhmm nee...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef zoalshetis het volgende:
dit verhaal is geen lemming?
mkay. zie mijn eerste tip en wees heel eerlijk voor jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mkay. zie mijn eerste tip en wees heel eerlijk voor jezelf.
het maakt ook niet zo gek veel uit wat ze in tussentijd heeft gedaan. je moet alleen aan jezelf vragen of je door wil met haar. en dat verhaal van dat missen is nog kanslozer dan zeggen: "ja maar ik was dronken".quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:57 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te geloven dat ze alleen 'gezoend' heeft met die jongen, terwijl ze wel twee keer met hem heeft geslapen, maar ze heeft nee tegen hem gezegd. En daarna uitgemaakt na een week zegt ze, omdat ze alleen met hem gegaan is omdat ze mij mist.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het maakt ook niet zo gek veel uit wat ze in tussentijd heeft gedaan. je moet alleen aan jezelf vragen of je door wil met haar. en dat verhaal van dat missen is nog kanslozer dan zeggen: "ja maar ik was dronken".
je bent wat zwart-wit in je stellingname. je kan natuurlijk op ineens iemand treffen die net zo leuk is of leuker en te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:01 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd, wil ik met iemand een relatie waar ik het goed mee kan vinden, mee kan lachen en huilen, maar ondertussen niet te vertrouwen is of neem ik met iemand waar ik heb minder leuk mee heb maar die wel te vertrouwen is.
Sinds wanneer kan je neuken met haar?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:03 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Neuken kan ik zoiezo(met haar)
Ze maakte het uit, en de week daarop sliep die jongen daar al. Dus het speelde al eerderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent wat zwart-wit in je stellingname. je kan natuurlijk op ineens iemand treffen die net zo leuk is of leuker en te vertrouwen is.
ik denk overigens dat het woord vertrouwen niet helemaal juist gekozen is als je ex het eerst uitmaakt.
Sorry, Arnold Zwarznegerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je neuken met haar?
Lijkt me een harige bende dan.
dat zal jij vast beter weten dan ik. misschien kwam ze hem wel tegen in de kroeg oid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:05 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ze maakte het uit, en de week daarop sliep die jongen daar al. Dus het speelde al eerder![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zal jij vast beter weten dan ik. misschien kwam ze hem wel tegen in de kroeg oid.
Daarom neuk ik dus nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mits geld kan iedereen wel neuken ja.
Jou stoere commentaar neem ik niet zo serieus, na je zoveelste 'ik ben weer in elkaar geslagen topic'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie?
Bedoel je soms; Arnold Swarzenegger?
Stel een contract op waar ze niet meer onderuit kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
nee, een oude vriend van vroeger.
Maaruh ik hou jullie op de hoogte op dit omment wil ze trouwen/ kinderen van me en samenwonen. Strange....
zoveelste?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:08 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Jou stoere commentaar neem ik niet zo serieus, na je zoveelste 'ik ben weer in elkaar geslagen topic'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |