Het zit je nog steeds erg dwars hequote:Op woensdag 28 februari 2007 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
die om half 11 afgelopen zondag rond reedt
Lijkt me dus wel hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds erg dwars he![]()
Dan had ik 'm ook aangereden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:55 schreef Sakura het volgende:
En wat die eikels dus ook niet weten, is dat ze onverzekerd rondrijden.
Zonder licht op de fiets is een verwijtbaar risico, en geen verzekerings maatschappij die dat dekt.
Wel janken, maar geen actiequote:Op woensdag 28 februari 2007 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Hopen dat de volgende automobilist je kreupel rijdt op je hoerige studenten pauperkut fiets hoerenjong!
Ben benieuwd of jij het echt bent...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Dat was ik (zwarte jas + spijkerbroek)
Vroeg me nog af waarom je zo raar slingerde
Dacht echt dat je ladderzat was
eindje fietsen vanuit zeist nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Dat zegt niks, marokko is ook een heel eind lopenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindje fietsen vanuit zeist niet_!
fietsend is het even verquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat zegt niks, marokko is ook een heel eind lopen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan had ik 'm ook aangereden!
Inderdaad en de geleden schade aan je vervoermiddel mogen de nabestaanden betalenquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:35 schreef StefanP het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal stukgereden worden. Als een watermeloen geplet.
Ja, als ik die zak hooi op mijn motorkap had gehad, had ik nog meer gezeik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:17 schreef Hyperdude het volgende:
Het is de Ir. J.P. v. Muijlwijkstraat.![]()
Uitwijken voor fietsers![]()
In welke auto reed ik dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik kon het in het donker niet goed zien en ben ook slecht met die merken enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
In welke auto reed ik dan?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 05:35 schreef StefanP het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal stukgereden worden. Als een watermeloen geplet.
Ben jij Armand ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik ben wel eens naar Marokko gefietst![]()
ja echt!
I feel for ya... maar je weet hoe erg fietsers (zelfs zonder licht) beschermt zijn hmm?quote:Op woensdag 28 februari 2007 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
samenvatting: ''Kutfietser zonder licht; uitwijkmaneuvre, stoepje, velg beschadigt.''
Krijg de zoembazoemba teringknuppelkop ziekte klote fietser zonder licht!
Ja jij, waardeloze zak stront, die om half 11 afgelopen zondag rond reedt op de vermuijlwijkstraat, te Arnhem
Dankzij jou is mijn velg grondig naar de hoerige tyfuskloten, omdat jij zonodig met je bloedkop te lui was om even wat harder te trappen met een dynamo aan, of oud hollandsch te vrekkig te zijn om geen ledlampjes te kopen van wel 5 hele euro's
Hopen dat de volgende automobilist je kreupel rijdt op je hoerige studenten pauperkut fiets hoerenjong!
Samenvatting bovenaan.
Hier lopen de meeste voetgangers met zo'n reflecterend vestje, zouden fietsers ook moeten doen naast hun verlichting.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:13 schreef MLF het volgende:
voetgangers hebben ook geen verlichting
mogen die dan ook aangereden worden?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij Armand ? [afbeelding]
'Op de tandem naar Marokko...'
Dat is wel scheef... je bent niet schuldig aan het ongeval, maar toch moet je schade vergoeden. Soms zie je echt niks totdat het betreffende projectiel of persoon op je motorkap ligt, ik vind dat je dan nooit aansprakelijk moet zijn voor alles wat daaruit voortvloeit (dus ook schade). Dat zou betekenen dat je in het donker ten alle tijde stapvoets moet rijden omdat er weleens een pauper zonder licht/reflector voor je zou kunnen fietsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:50 schreef Deetch het volgende:
je bent alleen als bestuurder van een gemotoriseerd voertuig wel verplicht rekening te houden met minder beschermde weggebruikers zoals fietsers. Ook als deze geen licht voeren, je bent dan misschien wel niet schldig aan het ongeval maar de kans bestaat wel dat je schade moet vergoeden omdat je toch niet goed genoeg hebt uitgekeken.
Ik heb wel eens zonder licht gereden ja, maar ik ben niet zo dom om met donkere kleding, zonder licht door rood over de weg te schieten..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Luister eens TS als automobilist moet je hierop berekend zijn en als je dat niet bent hoor je zelf op een fiets te zitten.
Ten tweede durf ik te wedden dat jij ooit van je leven ook op een fiets zonder licht hebt gereden![]()
Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen![]()
Ik heb ook wel eens gefietst op weg naar Marokko.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Marokko gefietst![]()
ja echt!
Geen licht aan op de fietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:17 schreef ANWB het volgende:
Niet uitwijken voor dieren en/of fietsers zonder licht.![]()
Dieren is heel wat anders, trouwens. Daar hadden we het helemaal niet over. Tenzij je fietsers als "slachtvoer" zou willen karakteriseren...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:17 schreef ANWB het volgende:
Niet uitwijken voor dieren en/of fietsers zonder licht.![]()
Jezelf doodrijden omdat een mafkees zich niet aan de regels houd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dieren is heel wat anders, trouwens. Daar hadden we het helemaal niet over. Tenzij je fietsers als "slachtvoer" zou willen karakteriseren...![]()
??quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
Jezelf doodrijden omdat een mafkees zich niet aan de regels houd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |