Het zit je nog steeds erg dwars hequote:Op woensdag 28 februari 2007 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
die om half 11 afgelopen zondag rond reedt
Lijkt me dus wel hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds erg dwars he![]()
Dan had ik 'm ook aangereden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:55 schreef Sakura het volgende:
En wat die eikels dus ook niet weten, is dat ze onverzekerd rondrijden.
Zonder licht op de fiets is een verwijtbaar risico, en geen verzekerings maatschappij die dat dekt.
Wel janken, maar geen actiequote:Op woensdag 28 februari 2007 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Hopen dat de volgende automobilist je kreupel rijdt op je hoerige studenten pauperkut fiets hoerenjong!
Ben benieuwd of jij het echt bent...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Dat was ik (zwarte jas + spijkerbroek)
Vroeg me nog af waarom je zo raar slingerde
Dacht echt dat je ladderzat was
eindje fietsen vanuit zeist nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Dat zegt niks, marokko is ook een heel eind lopenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindje fietsen vanuit zeist niet_!
fietsend is het even verquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat zegt niks, marokko is ook een heel eind lopen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan had ik 'm ook aangereden!
Inderdaad en de geleden schade aan je vervoermiddel mogen de nabestaanden betalenquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:35 schreef StefanP het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal stukgereden worden. Als een watermeloen geplet.
Ja, als ik die zak hooi op mijn motorkap had gehad, had ik nog meer gezeik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:17 schreef Hyperdude het volgende:
Het is de Ir. J.P. v. Muijlwijkstraat.![]()
Uitwijken voor fietsers![]()
In welke auto reed ik dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:57 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik kon het in het donker niet goed zien en ben ook slecht met die merken enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
In welke auto reed ik dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |