013 is zo ver weg, denk toch dat ik morgen Melkweg kaartjes ga proberen te scoren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef Breuls het volgende:
* Breuls gaat ze zien in 013om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij gaat er om 23:55 nog trein terug naar Leiden (via Rotterdam)..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Goover het volgende:
[..]
013 is zo ver weg, denk toch dat ik morgen Melkweg kaartjes ga proberen te scoren.
Ik moet zeggen dat ik niet wist dat ze ook in de Melkweg stonden tot nadat ik het 013 kaartje had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Goover het volgende:
[..]
013 is zo ver weg, denk toch dat ik morgen Melkweg kaartjes ga proberen te scoren.
voor in 013 was het 30 toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ja als ik ga koop ik er ook gewoon 2. Lees alleen net dat het €23,- is, vind ik vrij prijzig voor een beginnende bandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ook 23.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Goover het volgende:
[..]
voor in 013 was het 30 toch?
Het is geen goedkoop concert dit keer, maar ik heb ze nog niet gezien. Dus ik heb het er wel voor over. Ook is het zo dat het steeds minder zeker wordt dat ik naar PP ga..
21 inclusief kosten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef JeroenV het volgende:
Nee, ook 23.
013 was 25 incl. service en administratie. Ze doen daar niet aan lidmaatchappen geloof ik he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Goover het volgende:
[..]
voor in 013 was het 30 toch?
Het is geen goedkoop concert dit keer, maar ik heb ze nog niet gezien. Dus ik heb het er wel voor over. Ook is het zo dat het steeds minder zeker wordt dat ik naar PP ga..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:05 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat het €20,- is, lidmaatschap koop ik wel gewoon aan de deurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja ik gaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geldt voor mij ook, alleen dan zonder The Rakesquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook kaartjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat het lidmaatschap betreft: is inderdaad €3,- voor een maand. Komt het mij even goed uit dat ik ook The Rakes en Maxïmo Park in die maand in de Melkweg ga zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop