Volgens mij gaat er om 23:55 nog trein terug naar Leiden (via Rotterdam)..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Goover het volgende:
[..]
013 is zo ver weg, denk toch dat ik morgen Melkweg kaartjes ga proberen te scoren.
Ik moet zeggen dat ik niet wist dat ze ook in de Melkweg stonden tot nadat ik het 013 kaartje had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef Goover het volgende:
[..]
013 is zo ver weg, denk toch dat ik morgen Melkweg kaartjes ga proberen te scoren.
voor in 013 was het 30 toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ja als ik ga koop ik er ook gewoon 2. Lees alleen net dat het ¤23,- is, vind ik vrij prijzig voor een beginnende band
Nee, ook 23.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Goover het volgende:
[..]
voor in 013 was het 30 toch?
Het is geen goedkoop concert dit keer, maar ik heb ze nog niet gezien. Dus ik heb het er wel voor over. Ook is het zo dat het steeds minder zeker wordt dat ik naar PP ga..
21 inclusief kosten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef JeroenV het volgende:
Nee, ook 23.
013 was 25 incl. service en administratie. Ze doen daar niet aan lidmaatchappen geloof ik he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Goover het volgende:
[..]
voor in 013 was het 30 toch?
Het is geen goedkoop concert dit keer, maar ik heb ze nog niet gezien. Dus ik heb het er wel voor over. Ook is het zo dat het steeds minder zeker wordt dat ik naar PP ga..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:05 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat het ¤20,- is, lidmaatschap koop ik wel gewoon aan de deurJa ik ga
Geldt voor mij ook, alleen dan zonder The Rakesquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook kaartjes
Wat het lidmaatschap betreft: is inderdaad ¤3,- voor een maand. Komt het mij even goed uit dat ik ook The Rakes en Maxïmo Park in die maand in de Melkweg ga zien
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef MaJo het volgende:
Zit nu naar the Fratellis te luisteren (zoals vrijwel elke dag) en ik heb er echt zo´n zin in
Wat een heerlijke cd is het toch!
Henrietta
Flathead
Whistle for the choir
Creepin´ up the backstairs
Chelsea Dagger
For the Girl
Dog in a bag
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik heb boel kansen om je te spotten danquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:00 schreef soul114 het volgende:
Ik ben 10 april ook te vinden in de melkweg
Ik jouw spotten zal het makelijk gaan aangezien ik geen FoBo hebquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb boel kansen om je te spotten dan
Je zin is een beetje vaag, maar ik snap wat je wilt zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik jouw spotten zal het makelijk gaan aangezien ik geen FoBo heb
Email gestuurd naar het adres in je profielquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Elegy het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft nog twee kaartjes voor hun optreden in de 013. Is daar hier wellicht interesse voor?
vond het praktischer hier te plaatsen dan in V&A, vandaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |