Hij heeft een gewillige studente gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Extraordinare het volgende:
Binnen een dag hebben ze deze advertentie weggehaald, ik denk dat het wel duidelijk is waarom...
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef piepster het volgende:
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Demo voor het conservatorium, graag als het kan wat coments
Als je geen Engels spreekt of schrijft, doe het dan ook maar niet ofzo.
Wie zonder zonde is, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijkquote:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat zonder zonde is werpe de eerste steen. En, de ellende met het openen van een topic is dat je de titel niet meer kan wijzigen als je een typfoutje hebt gemaakt.
'Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.'quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Die van ulieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een bijbelvast iemand als buachaille is dat bijna onvergeeflijk. Maar het is "die".
Ja, da's de Statenvertaling...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze topic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Frollo het volgende:
Wat zit jij nou ineens genuanceerd te doen? Tuurlijk, iedereen kan een foutje maken, maar dit topic is niet bedoeld om daar begripvol over te zijn.
Ah, dus als het goed is ken jij inderdaad de statenvertalingquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Zegt je dominee ook dat wie de Bijbel beter kent dan jij niet automatisch de duivel is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mijn dominee waarschuwt er altijd voor, ga niet met de duivel in discussie die kent de Bijbel beter dan jij want hij is zelf een hoofdrolspeler (en zo blijkt maar weer)![]()
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.quote:
Dus jij zegt ook 'de topic'?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doet Van Dale per definitie, dus dat hoeven we Van Dale niet euvel te duiden.
Multatuli doet dat, dat lijkt me voldoende reden.quote:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Engelsen zeggen ook 'the topic' en 'het' is een anagram van 'the'. Dat lijkt me voldoende reden.
Juist wel, ik vind het een sluitende redenering!quote:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Engelsen zeggen ook 'the cake', 'the e-mail' en ''the computer'...
Werkelijk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Sterker nog, Engelsen hébben maar één bepaald lidwoord.
Wat betreft de d's en de t's heeft 'ie blijkbaar wel de klok horen luiden, maar hij is er nog niet achter waar de klepel nou precies hangt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich op een concert van lily Allen verheugd eerlijk gezegt
Dat geldt ook voor hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef MrVVD het volgende:
[..]
en zeker niet Turkije een land in Azie. moet je nagaan als je zo'n gedrocht in de EU hebt. Een hoop gemekker kun je verwachten. Zaken als integratie zullen straks en nu al steeds meer vanuit de EU geregeld worden en als je er een land als Turkije bij hebt zal die kost wat kost en logisch ook ten gunste van zijn onderdanen oordelen en dus altijd tegenstemmen. Dus nog maar eens GEEN EU voor Turkije. Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Nee, da's helemaal goed.quote:
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Maak me blij
Er stond nog een fout in, maar ik besloot dat het niet echt spel- of taalfouten waren, maar dat die jongen uit Brabant komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef morgane het volgende:
Het enige wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
edit: oh, dan is mijn reactie ook niet erg zinnig meer![]()
Da's dus die anderequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag 'toenet'. Die is wel leuk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Cool zeg.Een van de leukste topics van de laatste tijd.Ik beb benieuwd op het volgende update.
Ik post eigenlijk geen verkeerd geschreven namen, maar de man heet Atzo Nicolaï.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heb je ook ooit iemand over Adso Nocolai gehoord?
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef freako het volgende:
Theatermonologenverkoopplaats gezocht
Dit is zeker geen fout, maar ik vind het zo'n mooi woord.. Eindelijk iemand zonder Engelse ziekte.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Dark_Killah het volgende:
En wat zij de bestuurder dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef computermistake het volgende:
Wat verdient een beugeltjes tandarts? .... ff naam kwijt....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik las 'Theatermongolenverkoopplaats'.
Dat is dus fout.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal goed.
[..]
Uiteraard wordt hier betekenis 3 bedoeld.
jij zegt dat het derde begrip wordt bedoeld:quote:Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Maar er wordt geen zekere hoeveelheid geld genoemd, maar Europees geld.quote:geld
het
1· g.mv.
(verzamelnaam) papieren of metalen betaalmiddel dat uitwisseling van goederen mogelijk maakt zonder directe ruil
2· g.mv.
geldelijk vermogen
synoniem: geldmiddelen, vermogen, middelen
3· -en
(concreet) een zekere hoeveelheid geld, een geldsom
4· -en
de hoeveelheid geld die iets kost
synoniem: prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |