abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46777737
De laatste tijd heb ik vrij vaak dat ik opeens een enorme steek bij mijn hart/longen voel.
Ik kan dan amper ademhalen(niet diep) zonder dood te gaan van de pijn.
Iemand enig idee wat dit is?
Ik wilde dit eerst in flora en fauna posten maar dit is toch beter denk ik
niet meer
pi_46777786
Lijkt me een gevalletje van ff langs de dokter. Rook je?
pi_46777851
niet meer.
Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt en ik heb hier altijd al last van gehad maar niet zo erg en al een hele tijd niks meer van gemerkt.
En nu opeens heb ik er zware last van
niet meer
pi_46777894
oh en dit duurt peer steek ongeveer 2 a 3 minuten
niet meer
pi_46777965
ik heb hier ook last van, al jaren. Nooit naar een dokter geweest. Ook geen 2 minuten, eerder een half minuutje.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_46778033
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb hier ook last van, al jaren. Nooit naar een dokter geweest. Ook geen 2 minuten, eerder een half minuutje.
ja bij mij soms ook maar een minuutje maar laatste tijd veel meer.
En ik hoor meer mensen die dit hebben.
Persoonlijk denk ik te hoge bvloeddruk als ik zo op google kijk
niet meer
pi_46778119
En dat heb je bij inspanning? Of ook gewoon als je relaxed op de bank hangt.. En zit het ongeveer achter je borstbeen?
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:21:16 #9
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_46778146
Ik heb last van een hartritmestoornis. En dat gevoel heb ik ook soms (andere keren wordt ik duizelig, val flauw, moeizaam ademen, zwart zien, vlekken zien, geen kleur zien etc). Even langs de dokter dus
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_46778193
Het klinkt ontzettend als angina pectoris. Maar dat kunnen we zo natuurlijk niet zomaar stellen. Ik zou wel snel naar de dokter gaan. Waarschijnlijk is er nu nog niks erg aan de hand, maar kan erger wel voorkomen worden.
pi_46778210
nja wat ik daar lees is dat het gewoon een verkramping van de hartspier is.
Dus daar hou ik het maar op.
En ik heb het ook als ik gewoon lekker op de bank lig ofzo
niet meer
pi_46778315
Maar wel naar de dokter gaan he? Huphup! Maak eens een afspraak. Internetdiagnoses zijn volstrekt onbetrouwbaar. Straks gebeurt er plotseling wat ergs, omdat je dacht dat het niks was en besloot niet naar de dokter te gaan..
pi_46778401
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:26 schreef Lentigo het volgende:
Maar wel naar de dokter gaan he? Huphup! Maak eens een afspraak. Internetdiagnoses zijn volstrekt onbetrouwbaar. Straks gebeurt er plotseling wat ergs, omdat je dacht dat het niks was en besloot niet naar de dokter te gaan..
ja zit wat in maar ik heb het ook al jaren.
Maar ik heb nu al een uurtje een beetje een bedrukte borstkas
niet meer
pi_46778614
Serieus.. Ga ff naar de huisartsenpost ofzo? Druk op de borst is niet iets wat je wel ff afwacht..
pi_46778673
het zou idd een hart ritme stoornis zijn of hyperventilatie. Bij steken in mijn hartstreek zou ik niet zo makkelijk doen over wat het wel of niet kan zijn. De dokter weet raad.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_46778687
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef Lentigo het volgende:
Serieus.. Ga ff naar de huisartsenpost ofzo? Druk op de borst is niet iets wat je wel ff afwacht..
mwah ik kijk het nog wel een uurtje aan.
Ik heb vandaag ook vrijwel niks gegeten dus ik ga eert lekker eten en ff met de honden wandelen en als het dan nog niet over is zou ik me wel zorgen moeten maken
niet meer
pi_46778764
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:38 schreef welkominspace het volgende:

[..]

mwah ik kijk het nog wel een uurtje aan.
Ik heb vandaag ook vrijwel niks gegeten dus ik ga eert lekker eten en ff met de honden wandelen en als het dan nog niet over is zou ik me wel zorgen moeten maken
Neeheee niet doen, naar de huisarts, NU. Druk op je borst kan een hartinfarct zijn. Zeg niet dat het zo is, maar het kan.

Enne, ook al heb je al jaren last van iets, dat houdt niet in dat je er morgen niet dood aan kunt gaan.
pi_46778839
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Neeheee niet doen, naar de huisarts, NU. Druk op je borst kan een hartinfarct zijn. Zeg niet dat het zo is, maar het kan.

Enne, ook al heb je al jaren last van iets, dat houdt niet in dat je er morgen niet dood aan kunt gaan.
maar de tafel wordt nu gedekt
Als ze zeggen dat ik bleek zie dan gan ik wel meteen!
niet meer
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:43:38 #19
138217 Evil-E
t.a.f.k.a. Nutella boy
pi_46778875
Waarschijnlijk krampen van je tussenribspieren of de aanhechting van je middenrif. Ook maagaandoeningen kunnen pijn op de borst geven. Heb je veel stress de laatste tijd? Straalt de pijn nog uit of wordt het erger bij inspanning. Ik zou zeggen, maak je niet te druk. Edoch een bezoekje aan de huisarts ter geruststelling kan geen kwaad natuurlijk
There's nothing like a good bad trip....
pi_46778923
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:43 schreef Evil-E het volgende:
Waarschijnlijk krampen van je tussenribspieren of de aanhechting van je middenrif. Ook maagaandoeningen kunnen pijn op de borst geven. Heb je veel stress de laatste tijd? Straalt de pijn nog uit of wordt het erger bij inspanning. Ik zou zeggen, maak je niet te druk. Edoch een bezoekje aan de huisarts ter geruststelling kan geen kwaad natuurlijk
ik heb geen geruststelling nodig
Tja wat noem je stress
Ik heb idd wel wat meer aan me kop de laatste tijd
niet meer
pi_46779061
En ik blow laatste tijd wat meer(1x per week 5 euro ofzo)
niet meer
pi_46779312
Vraag me af of je je klachten wel serieus neemt. Dit zijn geen klachten om laks over te zijn en maar gewoon genoegen te nemen met de diagnose die je zelf stelt naar aanleiding van wat je op internet leest. Dus tenzij je zelf arts bent, zou ik maar eens een afspraak gaan maken.
pi_46779359
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:56 schreef mirannie het volgende:
Vraag me af of je je klachten wel serieus neemt. Dit zijn geen klachten om laks over te zijn en maar gewoon genoegen te nemen met de diagnose die je zelf stelt naar aanleiding van wat je op internet leest. Dus tenzij je zelf arts bent, zou ik maar eens een afspraak gaan maken.
ik heb een EHBO diploma
En ik neem het idd niet al te serieus omdat het nu al weer weggezakt is.
niet meer
pi_46779414
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:58 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik heb een EHBO diploma
En ik neem het idd niet al te serieus omdat het nu al weer weggezakt is.
Je klinkt alsof je nu net ook geblowed hebt.

Je gezondheid is toch het belangrijkste dat je hebt??? Denk ff na man!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 18:19:35 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46779913
i Zorg er voor dat je gisteren een afspraak met je huisarts maakt zodat je er vorige week terecht kan. i

Tenzij je dood wilt natuurlijk
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')