Geloof me, dat wil je ook niet. Het gaat over cavia's.quote:
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef siekman het volgende:
en als we aan het sleutelen zijn doen we ook uitproberen
nog een keer lezen .quote:
mijn zwager woont bij mij op een hele grote zolder ja .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpen
wat een tievuskamper ben jijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef siekman het volgende:
[..]
nog een keer lezen .
maar de clou , de mensen hadden niet genoeg geld om te kopen en hebben het toch gedaan .
en de buren waar ik eerst last van had waren niet zo lastig dan deze kabaalherrie schoppers .
en dat ik liever heb dat ze in hin oude huis gaan wonen en dat het geile blondje naast mij komt want die is wel gezellig .
en dat het toch enigsinds beschamend is dat ze eert groot een huis gaan kopen en dan op hangende pootjes weer terug komen om te huren en dat terijl ze zo groot deden
Ahhh, aber natürlich!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef siekman het volgende:
[..]
nee al enige jaren niet meer , ik heb mijn woonwagen verruild voor een woning ,
Dus jullie geven toe dat die aftandse caravans niet door kunnen gaan voor woonruimte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef siekman het volgende:
[..]
nee al enige jaren niet meer , ik heb mijn woonwagen verruild voor een woning ,
Dat heeft de gemiddelde Nederlandse middenklasser ook bij jullie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:09 schreef siekman het volgende:
nee idd die zeer luxe uitgevoerde sleurhutten met ruimte beperking en lekkage garantie op een kluitje met aso's en teringhonden is niet waar ik mij graag tussen wil zetten .
doe je computer weg of leer typenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef siekman het volgende:
GVD GVD
Mijn buurtjes waar ik opzicht niet zo'n last van had zijn verhuist .
waren aparte typjes maar er was mee te leven , het waren van die zwarte kousen typies .
hei en boeicop dus ja wat denk je , ze kwamen alleen op zondag een beetje zeuren dat er geluid uit mijn huis kwam , en dat ze elkaar niet meer konden verstaan bij een spelletje enzo .
en dat we niet mogen sleutelen en auto wassen en dat soort shit , maar ja daar is het ik heb alleen in het weekend tijd om dat soort dingen te doen .
die zijn dus verhuisd ( beetje gelukkig was ik wel )
Nu ben ik zelf , mijn zwagertje en mijn vrouwtje niet helemaal aso en ook niet helemaal kerkganger .
dat geeft al niet zon best beeld in een dorpje als dit .
ik doe niet wekelijks mijn tuin , en als we aan het sleutelen zijn doen we ook uitproberen ( ach je kent het wel normale mensen )
nu is er pas een aso gezin verhuisd naar een verder gelegen dorp vianen en hadden daar een luxe appartement gekocht op de vijfherenlanden jaja ( voor de kenners ) . Ze hadden een huis gekocht .
nou wij heel blij voor ze en vooral voor ons , want al die kutkinderen waren regelmatig vervelnd en erg lawaaiig en dat stelden we niet erg op prijs .
en dit alles is nog geen half jaar geleden .
nu is het huis naast ons dus vrij en wat schept mijn verbazing , ze komen god v d terug maar nu naast mij .
nu stel ik voor dat ze gewoon weer het huis betrekken waar ze in zaten en dat het lekkere blondje wat nu in hun huis woond lekker naast mij komt wonen .
gadverdamme zeg , ik zou het niet durfen eerst groot doen en een huis kopen en dan na nog geen half jaar terug een huis huren in je oude straat .
moet nog wel ff gaan peilen waarom , maar ik denk dat het wel duidelijk is . bah bah .
we zullen wel geen vrienden gaan worden
*proestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef RTB het volgende:
Als ik zo je verhaal lees passen die nieuwe buren precies bij jou
dan weet je nu tenminste ook hoe wij ons voelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef siekman het volgende:
nah weet niet waar je het over hebt
tieten zonder tepelsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wat hij zegt...
ok, ik stopt na de eerste alinea.
topics met meer dan 5 zinnen tekst
Grote vraag is of je daar dan wel zin in hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:28 schreef Lariekoek het volgende:
Zou ik het verhaal wel begrijpen als ik het dronken nog eens na lees?
stoptequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wat hij zegt...
ok, ik stopt na de eerste alinea.
topics met meer dan 5 zinnen tekst
zie hier de ware foknerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef trabant het volgende:
Als dat geile blondje aan de overkant woont, is ze met een telescoop beter te begluren dan als ze naast je woont. Daar wel eens aan gedacht?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef siekman het volgende:
GVD GVD
we zullen wel geen vrienden gaan worden
Damn, wat een verhaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef siekman het volgende:
[..]
dus de zondag erop was ik een beetje aangeschoten en wilde ik voor de bedreiging vergelding en heb toen de halve dag voluit Hazes gedraait .
oke ik weet dat het niet de manier is maar toch . we hebben sindsdien geen bedreigingen aan de deur gehad . Ik heb hem later alleen nog duidelijk gemaakt waarom ik de halve dag luid muziek had gedraait en dat hij niet meer zo dreigend moest doen tegen mijn meissie .
Een vriend van mij komt uit België en heet 'Paul', hij maakt graag reportages over aparte mensen... Zo te horen moet hij es bij jou langs gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef siekman het volgende:
[..]
juist ze hadden al last van de tv , serieus gebeurd
Ik zit op zondag middag een film te kijken gewoon normaal volume en er word aangebeld .
hij vraagt mij of ik mijn geluid zachter wil zetten , omdat hij de mensen waarmee hij een spelletje aan het spelen is ( woonkamer voor , zitgedeelte achter , ik zit in het woongedeelte voor dus , en hij in het zitgedeelte achter een spelletje triviant ofzo te spelen , voor de duidelijkheid ieder in eigen huis maar beide hetzelfde ingedeeld ) niet kan horen of verstaan .
anders zou hij de politie inschakelen , dus ik bied hem mijn telefoon aan ( omdat ik niet zeker wist of hij er 1 had , omdat dat niet is toegestaan bij de zwarte koussen kerk ) .
hij keek verward naar mij en zei dat het niet nodig was . 3 kwartier later stond er daadwerkelijk een agente aan de deur en vertelde mij dat er melding was gedaan voor geluidsoverlast en heb haar binnen gelaten . mevr de agent vond dat van overlast totaal geen sprake was en is na een bakkie koffie met haar collega weer vertrokken .
een dag later staat de buurman weer voor de deur en vertelt mijn vrouw dat als het nog eens zou gebeuren dat hij andere maatregelen zou nemen die zij totaal niet prettig zal vinden . ( in de ogen van mijn vrouw bijna een bedreiging ) .
dus de zondag erop was ik een beetje aangeschoten en wilde ik voor de bedreiging vergelding en heb toen de halve dag voluit Hazes gedraait .
oke ik weet dat het niet de manier is maar toch . we hebben sindsdien geen bedreigingen aan de deur gehad . Ik heb hem later alleen nog duidelijk gemaakt waarom ik de halve dag luid muziek had gedraait en dat hij niet meer zo dreigend moest doen tegen mijn meissie .
sinds dien weinig last gehad van hem
ik hoop dat dit verhaal duidelijker is dat waar ik dit topic mee geopend heb , helaas is het wel langer geworden dan 5 regels![]()
als het je zwagertje is, dan moet het dus een vriend van jouw zus of de zus van je vrouwtje zijn...woont die ook gezellig op zolder of is die onder een quad gekomen tijdens het uitproberen?quote:Nu ben ik zelf , mijn zwagertje en mijn vrouwtje ...
...verlaag je jezelf tot het niveau van de gemiddelde beverwijk-aso... hele achterlijke zetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef siekman het volgende:
juist darom
Ik heb ze achter me, naast me en tegenover me wonen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef siekman het volgende:
probeer zelf maar eens GEEN overlast te veroorzaken bij de zwarte koussen sekte
Is je voornaam Ricardo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef siekman het volgende:
oke oke ik ben een aso
mijn zwagertje is de broer van mijn meissie
ow ja die optie was er ook nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef siekman het volgende:
oke oke ik ben een aso
mijn zwagertje is de broer van mijn meissie
ik ben ook erg benieuwd waarom hij het allemaal weghaalde... er stond weinig interessants in.... gewoon een hoop gehuil van een stoned puberjochiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Renesite het volgende:
Kan een mod de editgeschiedenis van deze user ff terug zetten?
Half?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef siekman het volgende:
[Nu ben ik zelf , mijn zwagertje en mijn vrouwtje niet helemaal aso
Sissyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef siekman het volgende:
ach gewoon een lulverhaal
nu blijken ze er weer niet te komen wonen bla bla bla
maar ze zijn wel aan het behangsteken bla bla bla
andere buren dan de buren waarvan ik het dacht , begon al te gillen voor ik was geslagen
en dat binnen de 5 regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |