Geloof me, dat wil je ook niet. Het gaat over cavia's.quote:
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef siekman het volgende:
en als we aan het sleutelen zijn doen we ook uitproberen
nog een keer lezen .quote:
mijn zwager woont bij mij op een hele grote zolder ja .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpen
wat een tievuskamper ben jijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef siekman het volgende:
[..]
nog een keer lezen .
maar de clou , de mensen hadden niet genoeg geld om te kopen en hebben het toch gedaan .
en de buren waar ik eerst last van had waren niet zo lastig dan deze kabaalherrie schoppers .
en dat ik liever heb dat ze in hin oude huis gaan wonen en dat het geile blondje naast mij komt want die is wel gezellig .
en dat het toch enigsinds beschamend is dat ze eert groot een huis gaan kopen en dan op hangende pootjes weer terug komen om te huren en dat terijl ze zo groot deden
Ahhh, aber natürlich!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zie je wel vaker in die christelijke inteeltdorpen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef siekman het volgende:
[..]
nee al enige jaren niet meer , ik heb mijn woonwagen verruild voor een woning ,
Dus jullie geven toe dat die aftandse caravans niet door kunnen gaan voor woonruimte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef siekman het volgende:
[..]
nee al enige jaren niet meer , ik heb mijn woonwagen verruild voor een woning ,
Dat heeft de gemiddelde Nederlandse middenklasser ook bij jullie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:09 schreef siekman het volgende:
nee idd die zeer luxe uitgevoerde sleurhutten met ruimte beperking en lekkage garantie op een kluitje met aso's en teringhonden is niet waar ik mij graag tussen wil zetten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |