quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef J_CDA het volgende:
Hey kijk, een toekomstige voedselbankklant.
je hebt gelijk ik blijf nog wel een tijdje bij paps en mams.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef mirannie het volgende:
Je hebt nu al geen geld om spullen te kopen, hoe ga je dat straks doen dan? Je gaat uit huis en krijgt dus sowieso al veeeeel hogere kosten als toen je thuis woonde, en dan wil je er ook nog een lening tegenaan gooien? Niet erg slim. Ik zou gewoon nog paar maandjes langer thuis blijven wonen, dan heb je tenminste tijd om te sparen.
En dat is ook veel leuker (en goedkoper) dan alles in één keer aanschaffenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:55 schreef LENUS het volgende:
Als je wat meer geld hebt, kun je stukje bij beetje nieuwe/mooiere spullen kopen
Gewoon een persoonlijke lening, staat ook op de site. Overigens kost het ook geld om rood te staan, het is handig om dat in te gaan lopen zodra je op jezelf zit.Gewoon door een tijdje zuinig te leven. Wat ook verstandig is, is naast je aflossing van je lening een bedrag op je spaarrekening te storten als je je salaris ontvangt. Op die manier betaal je je lening af en heb je een bedragje gespaard als je vrij bent van schuld. Eigenlijk had je de tijd die je bij je ouders zat moeten benutten om flink te sparen, maar ja dat is achteraf praten. Nu kun je wel lenen, als je je verstand er maar bij gebruikt en je de aflossing kunt betalen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit bij de Postbank, en heb de mogelijkheid om tot 1000 euro in het rood te staan, moet wel minimaal 1 dag in de 3 maanden positief staan. Volgens mij is dit een girokwartaalkrediet, als ik me niet vergis..
Welke persoonlijke lening kan ik het beste nemen bij de Postbank, weten iemand hoe dat heet?
sabbel maar aan mijn pik.. ik hoef niets te maken met Frisia..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Leen. het volgende:
Mail me maar even, dan regel ik je wel een leuke lening,
Leen@frisia.nl
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Christiano25 het volgende:
sabbel maar aan mijn pik.. ik hoef niets te maken met Frisia..
wel met het BKR als we het zo horenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
sabbel maar aan mijn pik.. ik hoef niets te maken met Frisia..
Ik neem die gast al lang niet meer serieus. Hij heeft geen cent te makken, maar wil wel op vakantie naar de Maladiven met zijn vriendin. Die vriendin is ook weer twijfelachtig aangezien hij seksdates zoekt en gigolo wil worden. Daarbij wil hij het huis uit, nog steeds zonder geld. En hij denkt wel dat ie kan leven van pokeren. Ben eigenlijk benieuwd hoe oud dit knaapje is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
blijkbaar wil je dat nu weer doen met gigolo worden.
als iemand het nu nog serieus neemt
Help.. Ik wil graag gigolo worden..
Ik ben danwel niet van de oude stempel, maar ben het er wel mee eens. Voor zulke dingen moet je niet willen lenen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:19 schreef Pinball het volgende:
Ja, kijk, ik ben dus nog van de oude stempel en zo, maar ik dacht dat je beter pas op jezelf kan gaan wonen als je wat gespaard hebt. Voor jezelf zorgen is al duur genoeg zonder dat je ook nog elke maand moet afbetalen.
En als je dat binnen een jaar af denkt te lossen kan je ook nog wel een jaartje wachten lijkt me.
Je hebt inderdaad een hoop rare users op Fok! maar zo gestoord als christiano zie je ze zeldenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef josvr het volgende:
Kan die Christiano25 geen IP-ban krijgen. Kijk iedereen stelt weleens vragen, maar als je al zijn topics bekijkt, is het wel zo'n grote ONZIN. Volgens mij is Christiano gewoon een enorme fantast en schrizofeen, en droomt hij van pokeren in Las Vegas, vakantie op de Maladiven en gigilo worden.
Jouw opvattingen over wat een normale vraag is stroken niet zo met die van de rest van de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:45 schreef Christiano25 het volgende:
ik vraag toch gewoon een normale vraag.. tering man..
Je kunt beter wat aan je schrijfvaardigheid doen, want jouw Nederlands is om te huilenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:45 schreef Christiano25 het volgende:
ik vraagstel toch gewoon een normale vraag.. tering man..
hoepel gewoon uit dezedit topic als je niets te melden hebt over geld lenen..
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef josvr het volgende:
Kan die Christiano25 geen IP-ban krijgen. Kijk iedereen stelt weleens vragen, maar als je al zijn topics bekijkt, is het wel zo'n grote ONZIN. Volgens mij is Christiano gewoon een enorme fantast en schrizofeen, en droomt hij van pokeren in Las Vegas, vakantie op de Maladiven en gigilo worden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Christiano25 het volgende:
sabbel aan mijn pik, oasis heaumeau
Hij heeft het nog behoorlijk lang volgehouden...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef Pinball het volgende:
TS is al geband trouwens, voorzover de discussie al enig nut had is dat nu echt verdwenen.
Dat werd tijd, al die onzinnige zooi van hemquote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef Pinball het volgende:
TS is al geband trouwens, voorzover de discussie al enig nut had is dat nu echt verdwenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |