Dat dus. En daarbij, met Fok!kers die niet kunnen rekenen worden wij niet dagelijks geconfronteerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Dit lijkt me niet het topic voor die discussie, Piet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
dit was 2 jaar terug toch al een hiepe
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ze is er erg blij meevindt die dingen eigenlijk wel wat op een maatverband lijken
precies dat vorm..
Sorry, Piet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom winden mensen zich zo op over het juiste gebruik van d’s en t’s, die zelf echter nauwelijks in staat zijn om te vatten wat een lening ze uiteindelijk kost, of hoe je BTW berend.
Hij heeft het gelukkig 'verbeterd'.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom winden mensen zich zo op over het juiste gebruik van d’s en t’s, die zelf echter nauwelijks in staat zijn om te vatten wat een lening ze uiteindelijk kost, of hoe je BTW berekend.
Nee, Piet is zeker geen Pietje Precies.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Gros van de mensen die doorgeleerd hebben weten het verschil niet tussen procent en procentpunt, en daar schamen ze zich niet voor, sterker nog, veel zijn er min of meer trots op.
Nee, hij doet het goed. Hij heeft het over het gros van 'de mensen die doorgeleerd hebben'. Hij heeft het over een groep mensen waarvan iedereen doorgeleerd heeft, en niet over een groep waarvan een gedeelte heeft doorgeleerd. In dit geval dus mijns inziens geen congruentiefout.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Piet is zeker geen Pietje Precies.
Maar Piet had dat vast nooit zo mooi uit kunnen leggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, hij doet het goed. Hij heeft het over het gros van 'de mensen die doorgeleerd hebben'. Hij heeft het over een groep mensen waarvan iedereen doorgeleerd heeft, en niet over een groep waarvan een gedeelte heeft doorgeleerd. In dit geval dus mijns inziens geen congruentiefout.
Dat is inderdaad weer een ander verhaal.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar Piet had dat vast nooit zo mooi uit kunnen leggen.![]()
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het: Gros van de mensen die doorgeleerd hebben weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Ik denk dat Lienekien de juiste variant te pakken heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat dus.
Zo kan de zin taaltechnisch ook, maar dit zou impliceren dat het gros van de mensen heeft doorgeleerd, en dat is niet wat Piet bedoelt:
Gros van de mensen dat doorgeleerd heeft weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk dat Lienekien de juiste variant te pakken heeft.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef Norro-tje het volgende:
groente taart/lasaga maken is simpel en lekker, iets bijzonder moet je tap pas maken maar das wel bewerkelijker
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:50 schreef Adurothiel het volgende:
Bij hem droop het carcasme er vanaf.
Heb je wel door dat jij en Lienekien niet dezelfde variant propageren?quote:
Hij had het inderdaad over een groep binnen een groep, maar de kwalificatie wat betreft het doorleren hoort bij de omvattende groep. Jouw variant vind ik daarom incorrect. Pietverdrieft doet namelijk een bewering over een subgroep, die onderdeel uitmaakt van een grotere groep van mensen die doorgeleerd hebben.quote:Het gros van de mensen die doorgeleerd hebben weet het verschil niet tussen procent en procentpunt, en schaamt zich daar niet voor.
Ja, en de variant van Lienekien vind ik met afstand de beste.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef gday het volgende:
Heb je wel door dat jij en Lienekien niet dezelfde variant propageren?
Ik heb dan ook enkel beweerd dat mijn variant taaltechnisch wel correct is, maar inhoudelijk gezien niet.quote:Ik ben het eens met de variant van Lienekien:
Hij had het inderdaad over een groep binnen een groep, maar de kwalificatie wat betreft het doorleren hoort bij de omvattende groep. Jouw variant vind ik daarom incorrect. Pietverdrieft doet namelijk een bewering over een subgroep, die onderdeel uitmaakt van een grotere groep van mensen die doorgeleerd hebben.
Ah, ok. Ik heb iets verkeerd gelezen dan. In deze post had ik de dubbele punt over het hoofd gezien. Ik dacht daarom dat je het had over de variant van Lienekien.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en de variant van Lienekien vind ik met afstand de beste.
[..]
Ik heb dan ook enkel beweerd dat mijn variant taaltechnisch wel correct is, maar inhoudelijk gezien niet.
Hoe dan ook, de variant van Piet is in ieder geval niet correct.
Dat dacht ik ook, zag net pas wat er echt stondquote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef gday het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb iets verkeerd gelezen dan. In deze post had ik de dubbele punt over het hoofd gezien. Ik dacht daarom dat je het had over de variant van Lienekien.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef warrel het volgende:
Dat dusWaar moet ik nu op koken? Ik wist wel dat alle pannen en potten van haar waren, en die had ondertussen ook voor mezelf aangeschaft. Maar die slet heeft er nooit bijgezegd dat ze ook het gasfornhuis mee zou nemen
Diepvriespizza's zijn ook geen optie, de oven is ook weg
![]()
Ik voel me nu dus heel erg zielig en ik heb het koud en kan nu vast ook niet meer slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meki, meki, meki wanneer leer je het nou dat die geiten wollen sokken moslim landen een te grote achterstand hebben om toe te treden tot de EU
Doorgaans neemt men de doorgaande weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doorgaands als er spullen (behalve die bolletjes) middels het menselijk lichaam worden gesmokkeld worden die in een condoom geknoopt en doorgeslikt. Kleinere items kunnen gewoon via de natuurlijk weg weer naar buiten komen zonder problemen. En de condoom zorgt ervoor dat het apparaat nog functioneert als het naar buiten komt. Het zal niet prettig zijn om zo'n hoeking geval als een mobieltje naar buiten te persen, maar een klein model van Samsung (zo'n clamshell geval) moet niet al te pijnlijk zijn.
Ja, erg storend. 'Ik ga morgen na het zwembad.' Dat soort zinnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:12 schreef Freeflyer het volgende:
na, da, wa en dat moet dan naar, daar en waar zijn.
Waarschijnlijk bedoelt hij een Flodderfeestje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef josvr het volgende:
Kan die Christiano25 geen IP-ban krijgen. Kijk iedereen stelt weleens vragen, maar als je al zijn topics bekijkt, is het wel zo'n grote ONZIN. Volgens mij is Christiano gewoon een enorme fantast en schrizofeen, en droomt hij van pokeren in Las Vegas, vakantie op de Maladiven en gigilo worden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Chicklit is gewoon een modern woord voor doktersstuiverrommanetje
quote:[quote]Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die witte icoontjes horen zo, want als je goed kijkt zie je dat bv IE wel normaal mee is gekleurd met de achtergrond, behalve het E'tje dan.
Geldt trouwens ook voor de rest van de iconen.
De doorzichtbaarheid van de menu's kan je aanpassen naar je eigen wensen.
O, en wanneer je een pagina van je krant tegen het licht houdt zie je ook dingen door heen.
Chewie is hardleers...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef Chewie het volgende:
Het gaat me dan ook niet alleen om deze president, genoeg wetenschappers die twijffelen aan de oorzaken van de opwarming die nogal op de persoon aangevallen worden i.p.v. met argumenten wat uiteraard simpel zou moeten zijn als er een wetenschappelijk consensus zou zijn.
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:58 schreef ravurion het volgende:
Hoi,
Afgelopen woensdag heb ik de sleutel gehad van mijn eerste eigen huis (nou ja, half. Mijn vriendin heeft ook een helft) Die dag begonnen met opknappen en spullen halen.
We zijn enkele zaken tegengekomen die de vorige bewoner niet netjes heeft achtergelaten en die wij niet gezien hadden. Ik wilde van jullie horen in hoeverre dat ik dit als verborgen gebreken kan betitelen.
Het gaat om de volgende zaken:
- Een (handmatige bediend) rolluik gaat niet dicht (loopt vast) (reden: naar binnen geduwde reel)
- trap zit los (hierdoor lichte schade aan het plafond, dat laaste was bekend, dat eerste niet)
- Lekkage in de meterput. [Een lekkage die al enkele jaren moet hebben gelopen hebben wij gefixed que??.
- kapotte (board)deur (hier zat een spiegel voor om een gat te verbergen. (ons nooit verteld))
Is dit alles te verhalen via verborgen gebreken? Moet dit via een andere manier? Draai ik er zelf voor op (vooral de trap zorgt voor hoge kosten, aangezien we die zullen gaan vervangen hierdoor...)
bedankt voor de response
Mag ik een krop koeien van u?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef misslady83 het volgende:
Beesten opgekropt in een hokje zonder beweging enz dan hebben ze geen stress? de hele dag dezelfde positie en geen stress?
quote:
Niks fout aan dus.quote:opkroppen
opˇkropˇpen
overgank. werkw.; kropte op; h. opgekropt
1ˇ(eigenlijk) doen ophopen (in een beperkte ruimte)
synoniem: opstuwen
Hmm je hebt gelijk.quote:
De vervoeging van ophouden is een gewone d/t fout.quote:Op zondag 4 maart 2007 @ 16:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Enschede in Twente?
Volgens mij is het nog altijd Overijssel??????????
Maarja dat krijg je met di mensen die in de randstand wonen en denken dat nederland ophoud boven Utrecht.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:27 schreef DonSauza het volgende:
Kansloos misschien, maar altijd leuk om ergens mazen in het net te vinden
Maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Isegrim het volgende:
In de meeste netten zitten best veel mazen, hoef je niet lang te zoeken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef faberic het volgende:
30+? jongeren al helemaal hoor. Oke mierenneuken over taal is ook uit den boze, maar wiskunde kunnen is voor blonde giegeldozen toch echt taboe. Stond ook iets over in de nrc, dat het gebrekkige rekenvermogen van vrouwen gewoon sociaal bepaald is. Ze zijn er inderdaad zelfs trots op. Ik heb er een bloedhekel aan.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Hijacking het volgende:
ik werk zelf bij een supermarkt![]()
maar vaak als je echt heel veel haalt kun je het wel op een akkoortje gooien
iedergeval hier in de winkel hebben we wel eens turkse handelaren die bepaalde producten voor een beterere prijs kopen
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef suusmake-up het volgende:
Amanda zecht wel dat ze over het trugtrek voorstel nadenkt, maar ze is dronken! en we weten dat dat betekend dat ze er dus echt niet over na gaat denken! plus ze is zo wispelturig! hoe vaak heeft ze nou al niet gezecht dat ze geen sex meer zou hebben met brian maar zelfs na het onveilig sex avontuurtje in de doushe heeft ze al weer sex met hem gehad!
Huub moet ff goede argumenten verzinnen warom het handig zou zijn voor Amanda om 8 vreemde mensen uit te nodigen, want opzig heeft ze daar niet echt iets aan...
Eric vind ik echt onbetrouwbaar! ik weet het nog zo net niet of hij Huub er in laat, volgens mij gaan er veel snode plannetjes in zijn koppie om, dus zijn kansen sprijden is nu ook wel belangrijk!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef outcast_within het volgende:
muahaha is het ook goed als ik er soches naar toe fiets?![]()
Eerste kan gewoon heel erg grappig overkomen, het tweede is foutjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
schoonmaakspray... lui-wijvensop heet dat volgens mijn buurman, hij kijkt dan nadrukkelijk naar mij, een knappe vent van 38 , ik smeld meteen en schaf meteen 6 flessen aan, niks mis mee, [ met hem ] ook niet voor planten, zeepzop emmers leeggooien over Hortensia's was een must. geen last van wolwit, een schimmel die je alleen kwijt raakt door alles tot de grond toe afteknippen
maak je geen zorgen. lui wijvensop is overal goed voor,![]()
Net zoiets als saves.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat champagne soches waren... hoe champangne soches drinkbaar maken? En champagne is ook al een moeilijk woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |