abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25407849
Hi..
ik zoek zo'n slaapmasker voor mijn vriendin die je ogen bedekt als je gaat slapen.
ik weet het echt niet waar je zulke dingen kunt kopen. heeft iemand een idee waar je ze kunt kopen? (misschien V&D, H&M)?? en hoeveel ze ongeveer kosten?
Thnx
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_25407890
kan ze anders niet goed slapen, of is het bedoel als een blinddoek?
Je kunt ze namelijk ook bij een sexshop kopen.
pi_25408116
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:11 schreef ymme het volgende:
kan ze anders niet goed slapen, of is het bedoel als een blinddoek?
Je kunt ze namelijk ook bij een sexshop kopen.
Nee meestal als ik nog laat in bed TV zit te kijken, heeft ze last van t TV licht.. kan ze niet goed slapen dan is zo'n slaapmasker wel handig.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 7 maart 2005 @ 09:31:19 #5
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25408126
De Tuinen en De Kruiderij.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_25408135
Thnx.. hoeduur ongeveer?
pi_25408150
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De Tuinen en De Kruiderij.
Nog nooit van gehoord
Wat is dit? Zitten die gevestigt over heel Nederland of..
  maandag 7 maart 2005 @ 09:34:47 #8
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25408166
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord
Wat is dit? Zitten die gevestigt over heel Nederland of..
http://www.detuinen.nl/
http://www.dekruiderij.nl/

pi_25408191
quote:
Ok, bedankt, weet ik dat ook weer
pi_25408261
Bij veel drogisten kan je het ook kopen, maar dan zit er van dat vloeistof in. Dan moet je het eerst in de vriezer doen.
pi_25408398
ah okay drogisten verkopen ze ook dus... weet iemand de prijzen toevallig?
  maandag 7 maart 2005 @ 10:07:03 #12
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25408571
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
ah okay drogisten verkopen ze ook dus... weet iemand de prijzen toevallig?
Ik geloof ergens tussen de 5 en de 10 euro.
  maandag 7 maart 2005 @ 10:35:42 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25408965
Die maskers met een gel erin zijn geen slaapmaskers.
Ik heb er verschillende (gejat uit hotels) Eentje die je in de vriezer moet leggen, eentje die je even moet opwarmen in heet water en ook een stoffen slaapmasker. Erg lekker bij een aanval van hoofdpijn waarbij elk beetje licht al pijn doet.

Maar ik zou zo 1, 2, 3 niet weten waar je ze kunt kopen. Gadgetwinkels wellicht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25409449
H&M heeft ze met snoopy erop! Maar ik zou toch naar de tuinen gaan...
pi_25409702
thnx
pi_25412979
Heb net 2 gekocht bij de H&M ¤ 1,90 per stuk vanavond aan vriendin geven
pi_25414739
Ooh die dingen. Zeg dat dan Die heb ik ook, van de H&M inderdaad.

Ik hoop dat ze er blij mee is!
  maandag 7 maart 2005 @ 18:44:29 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_25414978
Ik heb er eentje van Singapore Airlines en eentje van British Airways. Dat soort dingetjes krijg je als niet economy class vliegt.
pi_25416087
Ik heb ze ook uit het vliegtuig maar vind die van H&M-snoopy wel erg cute!
01-08-2008
pi_25418588
Ze is er erg blij mee vindt die dingen eigenlijk wel wat op een maatverband lijken precies dat vorm..

[ Bericht 13% gewijzigd door GrupoBalanca op 07-03-2005 23:42:38 ]
pi_35271478
25E http://www.slaapcomfort-center.be/details.asp?language=nl&productID=3271

Waar heb jij die van jou gehaald? Slaapt zoiets? is het niet gezonder om met ochtendlicht wakker te worden?

Whehe beter als nieuw topic opstart niet?
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:16:40 #22
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35351984
Volgens mij zit dat echt niet lekker, en wat is er nou lekkerder dan wakker worden met de ochtendzon die op je gezicht schijnt
pi_35352600
Dit slaapmasker uitgevoerd in drukverlagend tempur materiaal vormt zich probleemloos rond het hoofd zonder drukking uit te oefenen waardor u zonder problemen kan rusten of slapen.

Maar idd. Of het nog steeds irri is geen idee

En ochtend zon
pi_35352770
Wij hebben er ook een paar gekregen in het vliegtuig, maar de beste die we hebben, komen bij V&D vandaan.
V&D heeft zo'n molentje staan op de kofferafdeling met allerlei vakantiespullen (koffersloten, compasjes, reistandenborstels etc).
Die is dikker dan die gratis dingen en laat totaal geen licht door.
Prijs weet ik niet meer.
pi_35353112
op boodschappenlijst gooi
pi_35353173
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:51 schreef outcast_within het volgende:
op boodschappenlijst gooi
pi_46860562
Hier zijn luxe slaapmaskers voor 4,50 te koop (met lavendel vulling en zacht satijn), niet die goedkope zooi van de H&M enzo:

http://www.marktplaats.nl(...)F9%252BvPzsutRk%253D

[ Bericht 33% gewijzigd door Hanneke1983 op 02-03-2007 21:46:49 ]
pi_46860727
www.hm.com staat ie online te bestellen!

(shop online -> dames -> Lingerie -> accessoires

Ze hebben wel alleen deze:

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_46860739
Okee, ik ben een beetje laat met mijn tip
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_46861163
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Nee meestal als ik nog laat in bed TV zit te kijken, heeft ze last van t TV licht.. kan ze niet goed slapen dan is zo'n slaapmasker wel handig.
Of je doet gewoon je ogen dicht als je gaat slapen
pi_46862082
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef mirannie het volgende:

[..]

Of je doet gewoon je ogen dicht als je gaat slapen
ja, want dan merk je niet of het lichter of donkerder is

ik vind het ook fijn om dan een maskertje op te hebben, vooral als het de hele tijd licht/donker/licht/donker is door de tv.
pi_46862394
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

ja, want dan merk je niet of het lichter of donkerder is

ik vind het ook fijn om dan een maskertje op te hebben, vooral als het de hele tijd licht/donker/licht/donker is door de tv.
Misschien ben ik dan wel heel raar, maar als ik mijn ogen dicht doe en met mijn rug naar de tv lig, heb ik er echt geen last van.

Zou namelijk anders betekenen dat iedereen die niet al te donkere gordijnen heeft, 's zomers altijd om 5 uur 's morgens wakker is, lijkt me ook niet echt aannemelijk.
pi_46902966
Zijn die maskers, die je eerst in de vriezer moet leggen, ook ergens online te koop?
Heb me al weken rot gezocht, maar kan ze nergens vinden.
pi_46903435
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:31 schreef ymme het volgende:
Zijn die maskers, die je eerst in de vriezer moet leggen, ook ergens online te koop?
Heb me al weken rot gezocht, maar kan ze nergens vinden.
Bij de Kruidvat, met dat blauwe spul erin?
  zondag 4 maart 2007 @ 13:51:03 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46903467
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb er eentje van Singapore Airlines en eentje van British Airways. Dat soort dingetjes krijg je als niet economy class vliegt.
Ik heb ook een mooie blauwe van British Airways
Ik vloog overigens wel Economy.
pi_46903640
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef mirannie het volgende:
Zou namelijk anders betekenen dat iedereen die niet al te donkere gordijnen heeft, 's zomers altijd om 5 uur 's morgens wakker is, lijkt me ook niet echt aannemelijk.
Sommige mensen hebben er nou eenmaal meer last van dan anderen. Ik word echt bij het minste geringste licht wakker. Ik heb dan ook verduisteringsrolgordijnen en daarover heen ook nog is zware gewone gordijnen die gevoerd zijn met verduisteringsstof. En dan nog word ik geirriteerd wakker van het licht wat aan de bovenkant van de gordijnen er doorheen komt. Andere mensen kunnen gewoon op midden op de dag zonder gordijnen slapen.

Rolluiken zou ik echt ideaal vinden, maar de woningbouwvereniging jammer genoeg niet.

Die maskertjes vind ik trouwens niets, ik kan niet in slaap vallen met zoiets op m'n hoofd.
pi_46913982
ANWB, euro of 3 als je lid bent... Slaapt niet erg lekker vind ik zelf... Ik heb m toen gekocht omdat ik 's nachts werk en dus dan niet voor 9 uur in bed lig. Kan erg moeilijk in slaap komen als het al helemaal licht is...
pi_46914794
tvp
pi_46917148
Ligt er aan hoe de maskers zitten.
Ik heb er eentje van H&M en vind deze te stug, zit idd niet lekker. Bovendien kriebelt dat kantje aan de masker op mijn gezicht.
Maar heb er dus ook eentje die ik hierboven heb geplaatst en die vind ik persoonlijk wel lekker zitten, niet stug, lekker zacht, comfortabel.
pi_56560505
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

[ Bericht 90% gewijzigd door Mylene op 06-02-2008 16:43:05 ]
pi_56561378
Die van de Tuinen van katoen (8 euro) vind ik heel comfortabel en prettig. Laat vrijwel geen licht door. Erg fijn ook bij migraineaanvallen Kan in de was, en heeft een prettige pasvorm met een dikke rand onderaan tegen je wangen, waardoor ie meer licht tegenhoudt dan van die glimmende synthetische hello-kittydingetjes met kant.
Ik neem m altijd mee als ik buiten de deur slaap

(En nee, dit is geen spam )
pi_56561673
Ik heb er ook een maar dat elastiek is na jaren uitgelubberd... misschien eens tijd voor een nieuwe...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56561700
Zet er een nieuwe band elastiek op, met klitteband... 10 minuutjes werk
pi_56561753
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zet er een nieuwe band elastiek op, met klitteband... 10 minuutjes werk
Ja als je handig bent ja

Ik ben er zo eentje die een half uur zit te prutsen om een losse knoop aan te zetten. Dan triomfantelijk dat ding in de lucht houd: "tadaa!" Waarna de knoop er weer afkukelt als je er maar naar kijkt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56561807

Maar dit kan echt niet moeilijk zijn: 2 stukken breed elastiek, 2 stukken klittenband (de haakjeszijde van je hoofd af, zeg maar ). Klittenband op elastiek naaien, elastiek op masker naaien waar je t oude elastiek hebt losgepulkt

Of naar de Turkse kleermaker, natuurlijk
pi_56562048
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:

Maar dit kan echt niet moeilijk zijn: 2 stukken breed elastiek, 2 stukken klittenband (de haakjeszijde van je hoofd af, zeg maar ). Klittenband op elastiek naaien, elastiek op masker naaien waar je t oude elastiek hebt losgepulkt

Of naar de Turkse kleermaker, natuurlijk
ik snap er geen reet van, doe eens tekenen

DE, ik heb er nog 1 liggen voor je , ongebruikt, god mag weten waarom en hoe en wie en zo ik dat ding in huis heb, maar hij ligt er, in een lade, al sinds jaar en dag te wachten op zijn rol in spannende kinky sex , denkik of zo, maar ja, ik ben niet van de katrollen en de zweepjes en slapen doe ik liever niet in het stikdonker, dus tja... zal ik hem naar je faxen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56562050
@ CF : Ik koop wel een nieuwe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56562075
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

DE, ik heb er nog 1 liggen voor je , ongebruikt, god mag weten waarom en hoe en wie en zo ik dat ding in huis heb, maar hij ligt er, in een lade, al sinds jaar en dag te wachten op zijn rol in spannende kinky sex , denkik of zo, maar ja, ik ben niet van de katrollen en de zweepjes en slapen doe ik liever niet in het stikdonker, dus tja... zal ik hem naar je faxen
Kinkyseks? heb je er een met leer ofzo?

Ik heb geen fax, maar misschien kan je hem pm-en??

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56562130
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Het komt erop neer dat je de haakjeszijde niet in je haar krijgt natuurlijk

Ik associeer mijn zachtblauw katoenen masker overigens niet echt met kinky sex.... Meer met heidense migraineaanvallen. Allebei pijnlijk, natuurlijk
pi_57830111
-edit: spam is niet gewenst

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 09-04-2008 07:54:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')