Nee meestal als ik nog laat in bed TV zit te kijken, heeft ze last van t TV licht.. kan ze niet goed slapen dan is zo'n slaapmasker wel handig.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:11 schreef ymme het volgende:kan ze anders niet goed slapen, of is het bedoel als een blinddoek?
Je kunt ze namelijk ook bij een sexshop kopen.
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 7 maart 2005 09:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De Tuinen en De Kruiderij.
http://www.detuinen.nl/quote:Op maandag 7 maart 2005 09:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Wat is dit? Zitten die gevestigt over heel Nederland of..![]()
Ok, bedankt, weet ik dat ook weerquote:Op maandag 7 maart 2005 09:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/
http://www.dekruiderij.nl/
Ik geloof ergens tussen de 5 en de 10 euro.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
ah okay drogisten verkopen ze ook dus... weet iemand de prijzen toevallig?
Of je doet gewoon je ogen dicht als je gaat slapenquote:Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Nee meestal als ik nog laat in bed TV zit te kijken, heeft ze last van t TV licht.. kan ze niet goed slapen dan is zo'n slaapmasker wel handig.
ja, want dan merk je niet of het lichter of donkerder isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je ogen dicht als je gaat slapen
Misschien ben ik dan wel heel raar, maar als ik mijn ogen dicht doe en met mijn rug naar de tv lig, heb ik er echt geen last van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ja, want dan merk je niet of het lichter of donkerder is![]()
ik vind het ook fijn om dan een maskertje op te hebben, vooral als het de hele tijd licht/donker/licht/donker is door de tv.
Bij de Kruidvat, met dat blauwe spul erin?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:31 schreef ymme het volgende:
Zijn die maskers, die je eerst in de vriezer moet leggen, ook ergens online te koop?
Heb me al weken rot gezocht, maar kan ze nergens vinden.
Ik heb ook een mooie blauwe van British Airwaysquote:Op maandag 7 maart 2005 18:44 schreef schatje het volgende:
Ik heb er eentje van Singapore Airlines en eentje van British Airways. Dat soort dingetjes krijg je als niet economy class vliegt.
Sommige mensen hebben er nou eenmaal meer last van dan anderen. Ik word echt bij het minste geringste licht wakker. Ik heb dan ook verduisteringsrolgordijnen en daarover heen ook nog is zware gewone gordijnen die gevoerd zijn met verduisteringsstof. En dan nog word ik geirriteerd wakker van het licht wat aan de bovenkant van de gordijnen er doorheen komt. Andere mensen kunnen gewoon op midden op de dag zonder gordijnen slapen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef mirannie het volgende:
Zou namelijk anders betekenen dat iedereen die niet al te donkere gordijnen heeft, 's zomers altijd om 5 uur 's morgens wakker is, lijkt me ook niet echt aannemelijk.
Ja als je handig bent jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zet er een nieuwe band elastiek op, met klitteband... 10 minuutjes werk
ik snap er geen reet van, doe eens tekenenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dit kan echt niet moeilijk zijn: 2 stukken breed elastiek, 2 stukken klittenband (de haakjeszijde van je hoofd af, zeg maar). Klittenband op elastiek naaien, elastiek op masker naaien waar je t oude elastiek hebt losgepulkt
Of naar de Turkse kleermaker, natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van, doe eens tekenen
DE, ik heb er nog 1 liggen voor je, ongebruikt, god mag weten waarom en hoe en wie en zo ik dat ding in huis heb, maar hij ligt er, in een lade, al sinds jaar en dag te wachten op zijn rol in spannende kinky sex , denkik of zo, maar ja, ik ben niet van de katrollen en de zweepjes
en slapen doe ik liever niet in het stikdonker, dus tja... zal ik hem naar je faxen
Het komt erop neer dat je de haakjeszijde niet in je haar krijgt natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van, doe eens tekenen
DE, ik heb er nog 1 liggen voor je, ongebruikt, god mag weten waarom en hoe en wie en zo ik dat ding in huis heb, maar hij ligt er, in een lade, al sinds jaar en dag te wachten op zijn rol in spannende kinky sex , denkik of zo, maar ja, ik ben niet van de katrollen en de zweepjes
en slapen doe ik liever niet in het stikdonker, dus tja... zal ik hem naar je faxen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |