Ja dat zou kunnen, ze hebben niet voor niets vannavond dat feest iedee in de groep gegooit...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef DooZjUh het volgende:
Ach dit overleeft hij ook wel weer!
hahah inderdaad, najah ik ben al 3 weken ziek en dan is het wel leuk vermaak! aangezien er geen flikker op tv is overdag en ik ook wel eens wat anders wil doen als slapen!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Talpa heeft met het feestjes idee laten zien dat ze Huub erin willen houden.
Op basis daarvan ben ik er van overtuigd dat ze desnoods een stevig gesprek met Eric zullen houden om Huub erin te houden.
Zo niet.... dan wordt in de eerste plaats het spel eerlijk gespeeld.
In de tweede plaats ben ik dan ineens van een verslaving af, en dat is eigenlijk ondertussen ook helemaal niet verkeerd
Dat ze op hun site met geen woord reppen over fysiek geweld van huub vannacht was natuurlijk ook al een teken aan de wandquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Talpa heeft met het feestjes idee laten zien dat ze Huub erin willen houden.
najah er was toch niet ceht sprake van fysiek geweld? als huub zich daar schuldig aanhad gemaakt dan jaap ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze op hun site met geen woord reppen over fysiek geweld van huub vannacht was natuurlijk ook al een teken aan de wand
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef milk-shake het volgende:
maar ik ga duimen ...dat ie er niet uit moet...............mischien een klein schietgebedje(ga ik te ver...ach voor huub gaat niks te ver)
![]()
![]()
![]()
Het was erger dan waarvoor hij al een keer exit moestquote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef suusmake-up het volgende:
[..]
najah er was toch niet ceht sprake van fysiek geweld? als huub zich daar schuldig aanhad gemaakt dan jaap ook!
Ik hoop ook dat het niks ernstigs is maar ze weten het nog niet, er lopen nog allemaal onderzoeken enzo...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
hoob dat er niks ernstigs is (dat je ziek ben) maar je ken wel lekker de heeeellleeeeeee dag kijken .........wil ik ook wel (zonder ziek dan he) voor jou![]()
![]()
Ik ook stiekem een klein beetje heel ergquote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef michelle23 het volgende:
Ik hou van Huub!
Goh! zal die blij mee zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
Ik masturbeer altijd als ik Huub zie
en heeft Huub je nog niet duidelijk gemaakt dat hij op vrouwen valt? Dus handjes boven de dekens?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
Ik masturbeer altijd als ik Huub zie
Wahahaha!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef Lieve het volgende:
een vetleuke chica erin, zeg een half uur voor de stemming met een vrijbriefje voor de stemming.
Ze valt voor Sylvia in!
Ze stemt VOOR Huub, die vervolgens met haar in de jacusi verdwijnt, in de sauna seks heeft en daarbij per ongeluk op de CP's van een onbekende bewoner stuit! Dat zijn CP's die niet van iemand zijn ( ze zitten niet in de daarvoor bedoelde koffertjes van de bewoners!)
Huub belt een uur met zijn broer op Aruba van al die mazzelpunten.
( weer een antilenconectie? Zo raar, ik word helemaal para brother!)
Dan volgen er wekenlang gave feesten waarbij Brian ontdekt dat hij een erg goeie travestiet is en zich door meerdere mannen laat nemen. Hij verlaat de gouden kooi als barbara in een leren CatSuite.
Amanda is ontdekt door een duits stripprogramma en vertrekt met dat vette contract in de achterzak van haar stringtanga.
Natasja heeft wekenlang alle slipjes van de bezoekende dames opgestreken en is per ongeluk aan de eigenaresse van zo'n slip blijven kleven. Het was ( hoe kan het ook anders) een antiliaanse en zo vertrok Natasja niet naar Su, maar naar Aruba. Niet met Wilgo maar met een chica. De webcam ging mee voor de webcamkiddy's. Want je kunt van haar zeggen wat je wil, ze is dol op haar webcamkids!
Eric? Die feest gewoon alleen door, heeft niet door dat het feest al voorbij is. Sylvia trouwt met Huub en de paarden. Huub neemt een leuke bolide om de rest van zijn jeugd in uit te razen en tegen de tijd dat hij 50 is stapt hij over op een rode Harley Davidson. Om de midlife op te vieren.
Jaap... is verwerkt in de humuslaag van de vila. Hij wou niet weg en niet bewegen dus bleek na verloop van tijd aan het vegeteren. De tuinman zag hem aan voor mest en heeft hem uitgeharkt over het immer groene grastapijt. Zo nu en dan zie je er een distel groeien. Zijn haat remains.
Dus.... kom op met de chica! Dit is een prima script toch?
Ik ook wel! maar ik geloof dat je die mogenlijkheid ook krijgt.... alleen moeten huub of eric je wel eerst uitkiezen!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef michelle23 het volgende:
Ik zou best een avondje met hem door willen brengen!
Dan heb jij onderstaande twee filmpjes van afgelopen nacht nog niet gezien:quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef suusmake-up het volgende:
[..]
najah er was toch niet ceht sprake van fysiek geweld? als huub zich daar schuldig aanhad gemaakt dan jaap ook!
Doet het niet meer geloof ik..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:
01:12 min: Huub duwt Jaap en geeft kopstoot
Die kopstoot die doet het niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dan heb jij onderstaande twee filmpjes van afgelopen nacht nog niet gezien:
01:12 min: Huub duwt Jaap en geeft kopstoot
02:00 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?
Wat zouden de pro-Huub fokkers van bovenstaande vinden als het Brain was geweest die fysiek geweld op Jaap toepaste i.p.v Huub? En probeer het eens voor één keer objectief te bekijken please...
En hier is niets over te lezen op tien.tv? Als het over Brain of Natasia zou gaan en er zou niets op tien.vt staan zouden een aantal pro-Huub fokkers weer schreeuwen dat DGK pro Brain en Natasia zijn. Echter op het moment dat DGK fysiek geweld van Huub niet op hun website zetten dan hoor je ze opeens niet meer. Eigenlijk zou je nu moeten roepen dat DGK pro Huub is en Huub bescherming krijgt van DGK. Zelfde zou men zeggen als het Natasia of Brain was geweest.
nee, het beeld staat vast. Ik zie niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef Dlocks het volgende:
Hij doet het weer via de link in mijn vorige post of anders hier:
01:12 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?
Neenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het onderwijs in Nederland.
Maar hoe ga je hem nou helpen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef suusmake-up het volgende:
tja...
vind het wel cool!
En zonder Huub is het saai dus hij moet zeker blijven!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Grimm het volgende:
Heel eerlijk gezegd zou het mij niet meer boeien.
Na dat asiociale nachtje met fucking jabba de hutt is mijn interesse wat afgenomen.
Walgelijk vond ik het.
En steeds zie je dat surrogaat moeder-man/wijf schreeuwen.
Het komt me allemaal de strot wat uit, alhoewel ik het nog wel n's check omdat ik vind dat sylvia de enige normale in het circus is.
Jammer dat hij hier niet kan lezen en er verder geen zinnig voorstel gepost wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef suusmake-up het volgende:
Het duidelijk maken hoe de buitenwereld naar de bewoners kijkt is ook information, en aangezien Huub die weer tegen zijn mede bewoners gebruikt help je hem er wel mee!
Denk je dat als zijn ego nog groter groeit (als dat uberhaupt al mogelijk is), dat dat hem gaat helpenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef suusmake-up het volgende:
Het duidelijk maken hoe de buitenwereld naar de bewoners kijkt is ook information, en aangezien Huub die weer tegen zijn mede bewoners gebruikt help je hem er wel mee!
Van jou wel, van de redactie niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef suusmake-up het volgende:
Hij mag wel op FOK komen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |