abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46959419
Er is nog steeds een kans dat Huub uit de kooi word gestemd...
Aangezien het dan erg saai gaat worden omdat de snode plannen van Huub zeer amusing zijn en hij een van de weinige is die echt het spel speelt hoop ik dat hij er in blijft.
Wie heeft er nog goede iedeen om Huub te helpen?
pi_46959504
De andere bewoners contacteren dat ze rustig aan moeten doen want anders zal labiele Huub (en dat is hij vooral met drank op) een verboden lijn oversteken
pi_46959538
huub kan dat heel goed zelf
pi_46959635
De wereld zou vergaan .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 5 maart 2007 @ 22:41:03 #5
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_46959758
Ach dit overleeft hij ook wel weer!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_46959932
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef DooZjUh het volgende:
Ach dit overleeft hij ook wel weer!
Ja dat zou kunnen, ze hebben niet voor niets vannavond dat feest iedee in de groep gegooit...
Ik denk dat talpa zelf ook wel door heeft dat het een beetje saai word zonder huub, hij is al zo vaak weg geweest en weer terug gekomen
Maar met wat outside information kun je hem wel weerhandje helpen!
Wat zo zeker als dat hij is dat eric hem er niet uit zal stemmen is niet zo heel slim want zo zeker is dat helemaal niet!
pi_46960025
Ga in hongerstaking .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_46960296
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ga in hongerstaking .
Goed iedee!
pi_46960335
Talpa heeft met het feestjes idee laten zien dat ze Huub erin willen houden.
Op basis daarvan ben ik er van overtuigd dat ze desnoods een stevig gesprek met Eric zullen houden om Huub erin te houden.

Zo niet.... dan wordt in de eerste plaats het spel eerlijk gespeeld.
In de tweede plaats ben ik dan ineens van een verslaving af, en dat is eigenlijk ondertussen ook helemaal niet verkeerd
pi_46960426
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Op basis daarvan ben ik er van overtuigd dat ze desnoods een stevig gesprek met Eric zullen houden om Huub erin te houden.

Zo niet.... dan wordt in de eerste plaats het spel eerlijk gespeeld.
In de tweede plaats ben ik dan ineens van een verslaving af, en dat is eigenlijk ondertussen ook helemaal niet verkeerd
hahah inderdaad, najah ik ben al 3 weken ziek en dan is het wel leuk vermaak! aangezien er geen flikker op tv is overdag en ik ook wel eens wat anders wil doen als slapen!

Ik denk ook niet dat Huub er uit gaat en als hij er wel uit gaat dan komt hij er vast wel weer in, maar als we hem nou weer ff voeden met wat outside info dan gaat hij weer rellen! en dan is het leuker dan dat ze weer film gaan kijken zoals nu!
pi_46960491
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ga in hongerstaking .
idee voor jaap
  maandag 5 maart 2007 @ 23:01:56 #12
2018 PC eend
relativist
pi_46960543
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Dat ze op hun site met geen woord reppen over fysiek geweld van huub vannacht was natuurlijk ook al een teken aan de wand
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46960570
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef milk-shake het volgende:

[..]

idee voor jaap
Inderdaad! hij ging toch staken! dit is danw el een goede mannier!
pi_46960596
maar ik ga duimen ...dat ie er niet uit moet...............mischien een klein schietgebedje (ga ik te ver...ach voor huub gaat niks te ver)
pi_46960614
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat ze op hun site met geen woord reppen over fysiek geweld van huub vannacht was natuurlijk ook al een teken aan de wand
najah er was toch niet ceht sprake van fysiek geweld? als huub zich daar schuldig aanhad gemaakt dan jaap ook!
  maandag 5 maart 2007 @ 23:04:23 #16
2018 PC eend
relativist
pi_46960636
pi_46960642
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef milk-shake het volgende:
maar ik ga duimen ...dat ie er niet uit moet...............mischien een klein schietgebedje (ga ik te ver...ach voor huub gaat niks te ver)
pi_46960663
hoob dat er niks ernstigs is (dat je ziek ben) maar je ken wel lekker de heeeellleeeeeee dag kijken .........wil ik ook wel (zonder ziek dan he) voor jou
  maandag 5 maart 2007 @ 23:05:39 #19
2018 PC eend
relativist
pi_46960675
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef suusmake-up het volgende:

[..]

najah er was toch niet ceht sprake van fysiek geweld? als huub zich daar schuldig aanhad gemaakt dan jaap ook!
Het was erger dan waarvoor hij al een keer exit moest
Ik heb Jaap geen slaande bewegingen zien maken of hem bij zijn keel zien grijpen
pi_46960870
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
hoob dat er niks ernstigs is (dat je ziek ben) maar je ken wel lekker de heeeellleeeeeee dag kijken .........wil ik ook wel (zonder ziek dan he) voor jou
Ik hoop ook dat het niks ernstigs is maar ze weten het nog niet, er lopen nog allemaal onderzoeken enzo...
Maar inderdaad dan kan ik wel kijken, het is amusing tijdverdrijf als Huub tenminste weer aan het rellen is!
pi_46961219
najah die Cora heeft aan jaap geschreven dat zij denkt dat Huub er in blijft...
En Jaap is al weer aan het slijmen en het aan het goedmaken met brian en Natasia...
Brian knijpt in zijn handjes want hij vind dat je nu 3 kampen hebt... Cylvia-Huub, Eric-Amanda en Brian-Natasia-Jaap... waardoor hij in de meerderheid is...

natasia is mega bang dat Huub blijft... en zit daar echt niet op te wachten

Amanda zecht wel dat ze over het trugtrek voorstel nadenkt, maar ze is dronken! en we weten dat dat betekend dat ze er dus echt niet over na gaat denken! plus ze is zo wispelturig! hoe vaak heeft ze nou al niet gezecht dat ze geen sex meer zou hebben met brian maar zelfs na het onveilig sex avontuurtje in de doushe heeft ze al weer sex met hem gehad!
Huub moet ff goede argumenten verzinnen warom het handig zou zijn voor Amanda om 8 vreemde mensen uit te nodigen, want opzig heeft ze daar niet echt iets aan...

Eric vind ik echt onbetrouwbaar! ik weet het nog zo net niet of hij Huub er in laat, volgens mij gaan er veel snode plannetjes in zijn koppie om, dus zijn kansen sprijden is nu ook wel belangrijk!
  maandag 5 maart 2007 @ 23:25:45 #22
171523 michelle23
Leef je leven
pi_46961300
Ik hou van Huub!
  maandag 5 maart 2007 @ 23:26:47 #23
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_46961334
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef michelle23 het volgende:
Ik hou van Huub!
Ik ook stiekem een klein beetje heel erg
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  maandag 5 maart 2007 @ 23:29:05 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_46961423
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het onderwijs in Nederland.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46961534
Ik masturbeer altijd als ik Huub zie
pi_46961654
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
Goh! zal die blij mee zijn!
pi_46961745
een vetleuke chica erin, zeg een half uur voor de stemming met een vrijbriefje voor de stemming.
Ze valt voor Sylvia in!

Ze stemt VOOR Huub, die vervolgens met haar in de jacusi verdwijnt, in de sauna seks heeft en daarbij per ongeluk op de CP's van een onbekende bewoner stuit! Dat zijn CP's die niet van iemand zijn ( ze zitten niet in de daarvoor bedoelde koffertjes van de bewoners!)
Huub belt een uur met zijn broer op Aruba van al die mazzelpunten.
( weer een antilenconectie? Zo raar, ik word helemaal para brother!)

Dan volgen er wekenlang gave feesten waarbij Brian ontdekt dat hij een erg goeie travestiet is en zich door meerdere mannen laat nemen. Hij verlaat de gouden kooi als barbara in een leren CatSuite.

Amanda is ontdekt door een duits stripprogramma en vertrekt met dat vette contract in de achterzak van haar stringtanga.

Natasja heeft wekenlang alle slipjes van de bezoekende dames opgestreken en is per ongeluk aan de eigenaresse van zo'n slip blijven kleven. Het was ( hoe kan het ook anders) een antiliaanse en zo vertrok Natasja niet naar Su, maar naar Aruba. Niet met Wilgo maar met een chica. De webcam ging mee voor de webcamkiddy's. Want je kunt van haar zeggen wat je wil, ze is dol op haar webcamkids!

Eric? Die feest gewoon alleen door, heeft niet door dat het feest al voorbij is. Sylvia trouwt met Huub en de paarden. Huub neemt een leuke bolide om de rest van zijn jeugd in uit te razen en tegen de tijd dat hij 50 is stapt hij over op een rode Harley Davidson. Om de midlife op te vieren.

Jaap... is verwerkt in de humuslaag van de vila. Hij wou niet weg en niet bewegen dus bleek na verloop van tijd aan het vegeteren. De tuinman zag hem aan voor mest en heeft hem uitgeharkt over het immer groene grastapijt. Zo nu en dan zie je er een distel groeien. Zijn haat remains.

Dus.... kom op met de chica! Dit is een prima script toch?
pi_46961849
Oke Huub gaat er donderdag NIET uit, en meer laat ik er niet over los.
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.!!!
pi_46961881
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
en heeft Huub je nog niet duidelijk gemaakt dat hij op vrouwen valt? Dus handjes boven de dekens?
pi_46961924
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef Lieve het volgende:
een vetleuke chica erin, zeg een half uur voor de stemming met een vrijbriefje voor de stemming.
Ze valt voor Sylvia in!

Ze stemt VOOR Huub, die vervolgens met haar in de jacusi verdwijnt, in de sauna seks heeft en daarbij per ongeluk op de CP's van een onbekende bewoner stuit! Dat zijn CP's die niet van iemand zijn ( ze zitten niet in de daarvoor bedoelde koffertjes van de bewoners!)
Huub belt een uur met zijn broer op Aruba van al die mazzelpunten.
( weer een antilenconectie? Zo raar, ik word helemaal para brother!)

Dan volgen er wekenlang gave feesten waarbij Brian ontdekt dat hij een erg goeie travestiet is en zich door meerdere mannen laat nemen. Hij verlaat de gouden kooi als barbara in een leren CatSuite.

Amanda is ontdekt door een duits stripprogramma en vertrekt met dat vette contract in de achterzak van haar stringtanga.

Natasja heeft wekenlang alle slipjes van de bezoekende dames opgestreken en is per ongeluk aan de eigenaresse van zo'n slip blijven kleven. Het was ( hoe kan het ook anders) een antiliaanse en zo vertrok Natasja niet naar Su, maar naar Aruba. Niet met Wilgo maar met een chica. De webcam ging mee voor de webcamkiddy's. Want je kunt van haar zeggen wat je wil, ze is dol op haar webcamkids!

Eric? Die feest gewoon alleen door, heeft niet door dat het feest al voorbij is. Sylvia trouwt met Huub en de paarden. Huub neemt een leuke bolide om de rest van zijn jeugd in uit te razen en tegen de tijd dat hij 50 is stapt hij over op een rode Harley Davidson. Om de midlife op te vieren.

Jaap... is verwerkt in de humuslaag van de vila. Hij wou niet weg en niet bewegen dus bleek na verloop van tijd aan het vegeteren. De tuinman zag hem aan voor mest en heeft hem uitgeharkt over het immer groene grastapijt. Zo nu en dan zie je er een distel groeien. Zijn haat remains.

Dus.... kom op met de chica! Dit is een prima script toch?
Wahahaha!
Zo kan het natuurlijk ook nog lopen!
We wachten vol spanning af!

Ik vraag me wel af wie er echt labiel en zwaar depri dat huis gaan verlaten... Ik gok dat als het nog even zo door gaat Jaap de eerste is! hij trekt het zich best wel aan en als Huubje nog even doorgaat dan is het snel finito voor jaap!
Ben wel benieuwd wat Huub gaat verzinnen nu hij geen spullen meer mag jatten...
  maandag 5 maart 2007 @ 23:47:44 #31
171523 michelle23
Leef je leven
pi_46961963
Ik zou best een avondje met hem door willen brengen!
pi_46962028
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef michelle23 het volgende:
Ik zou best een avondje met hem door willen brengen!
Ik ook wel! maar ik geloof dat je die mogenlijkheid ook krijgt.... alleen moeten huub of eric je wel eerst uitkiezen!
  maandag 5 maart 2007 @ 23:53:29 #33
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46962102
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef suusmake-up het volgende:

[..]

Dan heb jij onderstaande twee filmpjes van afgelopen nacht nog niet gezien:

01:12 min: Huub duwt Jaap en geeft kopstoot
02:00 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?

Wat zouden de pro-Huub fokkers van bovenstaande vinden als het Brain was geweest die fysiek geweld op Jaap toepaste i.p.v Huub? En probeer het eens voor één keer objectief te bekijken please...

En hier is niets over te lezen op tien.tv? Als het over Brain of Natasia zou gaan en er zou niets op tien.vt staan zouden een aantal pro-Huub fokkers weer schreeuwen dat DGK pro Brain en Natasia zijn. Echter op het moment dat DGK fysiek geweld van Huub niet op hun website zetten dan hoor je ze opeens niet meer. Eigenlijk zou je nu moeten roepen dat DGK pro Huub is en Huub bescherming krijgt van DGK. Zelfde zou men zeggen als het Natasia of Brain was geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dlocks op 05-03-2007 23:59:24 ]
  FOK!Babe maandag 5 maart 2007 @ 23:56:46 #34
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46962187
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:

Doet het niet meer geloof ik..
pi_46962253
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dan heb jij onderstaande twee filmpjes van afgelopen nacht nog niet gezien:

02:00 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?

Wat zouden de pro-Huub fokkers van bovenstaande vinden als het Brain was geweest die fysiek geweld op Jaap toepaste i.p.v Huub? En probeer het eens voor één keer objectief te bekijken please...

En hier is niets over te lezen op tien.tv? Als het over Brain of Natasia zou gaan en er zou niets op tien.vt staan zouden een aantal pro-Huub fokkers weer schreeuwen dat DGK pro Brain en Natasia zijn. Echter op het moment dat DGK fysiek geweld van Huub niet op hun website zetten dan hoor je ze opeens niet meer. Eigenlijk zou je nu moeten roepen dat DGK pro Huub is en Huub bescherming krijgt van DGK. Zelfde zou men zeggen als het Natasia of Brain was geweest.
Die kopstoot die doet het niet...
Dat filmpje zou je kunnen zien als fysiek geweld... het zit aan de grens... maar we zullen zien, mischien word huub er morgen wel gewoon uitgezet je weet het nooit daar he!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:00:53 #36
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46962289
Hij doet het weer via de link in mijn vorige post of anders hier:
01:12 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?
pi_46962419
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef Dlocks het volgende:
Hij doet het weer via de link in mijn vorige post of anders hier:
01:12 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat en trekt aan haren?
nee, het beeld staat vast. Ik zie niks.
pi_46962527
najah... boeie!
Huub blijft amusing om naar te kijken!

Dat neemt niet weg dat dit wel een heel goed punt is!
Huub heeft een best kort lontje en gaat snel over op de fysieke aanpak... dus ik denk dat dat 1 van de grootste dingen zijn waar hij op moet letten...
Het treitergedrag wat hij doet bij jaap is veel erger dan wat jaap bij hem doet, en Huub flipt wel snel...
Dus Huubje! relax! voor jaap is het ook een spel en hij wil jou expres uit de tent lokken zodat je gaat slaan om dat hij denkt dat je er never nooit uitgestemd gaat worden!
pi_46962686
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het onderwijs in Nederland.
Neen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:24:13 #40
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46962813
Heel eerlijk gezegd zou het mij niet meer boeien.
Na dat asiociale nachtje met fucking jabba de hutt is mijn interesse wat afgenomen.
Walgelijk vond ik het.

En steeds zie je dat surrogaat moeder-man/wijf schreeuwen.

Het komt me allemaal de strot wat uit, alhoewel ik het nog wel n's check omdat ik vind dat sylvia de enige normale in het circus is.
pi_46963508
tja...
vind het wel cool!
En zonder Huub is het saai dus hij moet zeker blijven!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:04:55 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_46963593
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef suusmake-up het volgende:
tja...
vind het wel cool!
En zonder Huub is het saai dus hij moet zeker blijven!
Maar hoe ga je hem nou helpen?

Door de hele tijd in dit topic te posten dat hij moet blijven
pi_46963683
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Grimm het volgende:
Heel eerlijk gezegd zou het mij niet meer boeien.
Na dat asiociale nachtje met fucking jabba de hutt is mijn interesse wat afgenomen.
Walgelijk vond ik het.

En steeds zie je dat surrogaat moeder-man/wijf schreeuwen.

Het komt me allemaal de strot wat uit, alhoewel ik het nog wel n's check omdat ik vind dat sylvia de enige normale in het circus is.
snap ik, maar de laatste tijd schreeuwt ze minder. Het scheelt niet in liefhartigheid.

Jabba dabbert niet meer in zijn eigen kots, maar word inmiddels door de bewoners uitgekotst. Behalve dan door de kindjes van God die zich Goddeloos gedragen of van God los zijn.

Seks met bezoeksters zonder bescherming en seks met bewoonster zonder bescherming en seks met zichzelf ( met bescherming? Waar heeft hij anders de condooms voor? ) bij het oude vertrouwde doucheputje. Die brian weet van ( douche)wanten.

de surrogaatmama bemoedert aar Jabba met alle liefde die ze in zich heeft. Ze misbruikt er zelfs de zieke zoon voor. Kijk... en dat noem ik nu echte liefde! Liefde van Natasja voor Jabba.

Dat je niet meer kijkt? Snap ik!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:16:07 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_46963772
Nog meer wartaal en ook zo lekker ontopic.
pi_46963810
Het duidelijk maken hoe de buitenwereld naar de bewoners kijkt is ook information, en aangezien Huub die weer tegen zijn mede bewoners gebruikt help je hem er wel mee!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:18:48 #46
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46963812
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef APK het volgende:
Nog meer wartaal en ook zo lekker ontopic.
Ah! ik ben dus niet de enige
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:22:26 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_46963883
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef suusmake-up het volgende:

Het duidelijk maken hoe de buitenwereld naar de bewoners kijkt is ook information, en aangezien Huub die weer tegen zijn mede bewoners gebruikt help je hem er wel mee!
Jammer dat hij hier niet kan lezen en er verder geen zinnig voorstel gepost wordt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:24:36 #48
2018 PC eend
relativist
pi_46963919
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef suusmake-up het volgende:
Denk je dat als zijn ego nog groter groeit (als dat uberhaupt al mogelijk is), dat dat hem gaat helpen
pi_46963920
Hij mag wel op FOK komen hoor!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:31:43 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_46964026
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef suusmake-up het volgende:
Hij mag wel op FOK komen hoor!
Van jou wel, van de redactie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')