Hoeveel bierdrinkende mensen komen er?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:33 schreef Florian_ het volgende:
hoeveel mensen komen er?
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoeveel bierdrinkende mensen komen er?
140?
Als je in de buurt van de Grolsch fabriek of een DC daarvan woont moet het misschien wel te doen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Schuifpui het volgende:
Bedankt allen!
Een tap huren met fusten is veel duurder dan flesjes. In de voorgaande jaren konden we een gratis tap krijgen, maar zelfs dan was het nog ruim 2x zo duur, waardoor we te veel verlies hebben gemaakt op het feest, dus dat is geen optie.
Ik ga eens even kijken wat de mogelijkheden zijn. Supermarkten zullen geen extra korting geven, omdat er op bier in de reclame totaal geen marge zit, ze maken er in sommige gevallen zelfs verlies op, dat was althans zo toen ik bij de c1000 werkte. Misschien dat we het toch maar bij de makro proberen, ik denk dat het te klein is om naar grolsch of een andere brouwerij te bellen, dat doen ze vast niet. Maargoed het is wel het proberen waard natuurlijk.![]()
Suggesties blijven uiteraard welkom!![]()
Je moet korting en afpersing niet door elkaar halen!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Hijacking het volgende:
....voor een beterere prijs kopen
Daar ben ik vrij zeker van dat dat niet zo is.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Gorgelmuil het volgende:
De kosten van breuk waardoor je geen statiegeld terug krijgt, wegen vaak niet op tegen het prijsverschil tov fustbier.. Ook het aanbieden van gebroken glas kan meestal wel op een creatieve goedkope manier.. (Iedereen een zak mee naar huis om naar de glasbak te brengen)
ik ben een echte liefhebber, maar ik deel deze mening nietquote:Op maandag 5 maart 2007 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat is dat goorDat mag geen bier genoemd worden.
Gewoon op strategische plaatsen lege kratten zetten helpt al een stuk tegen het opruimen. Zeker als je de lege kratten bij de koelkast legt.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Slurf het volgende:
Hou je ook rekening met de teringzooi die je op moet ruimen? 1680 flesjes overal vandaan halen en weer in kratten zetten is niet leuk... En dan heb ik het nog niet eens over alle flesjes die kapot gaan of meegenomen worden of gewoon kwijt zijn en waar je dus geen statiegeld voor krijgt.
Vergeet niet dat er 0.33 inzit ipv 0.3 he. Scheelt toch weer 10%quote:Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef Schuifpui het volgende:
Het liefst heb ik grolsch, maar sinds die nieuwe kratten is dat weer wat duurder (8,50 deze week bij de c1000 en dat is eigenlijk te veel).
Als het bier in de aanbieding is, lukt je dat denk ik niet. Er zitten of 0-marges of minmarges op. Wij (c1000) doen er in ieder geval niet aan. Je mag er wel zoveel kopen als je wilt, maar de prijs verandert er niet aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Hijacking het volgende:
ik werk zelf bij een supermarkt![]()
maar vaak als je echt heel veel haalt kun je het wel op een akkoortje gooien
Thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef piepster het volgende:
Ik geloof nooit dat een brouwerij, die normaal nooit aan particulieren verkoopt, dat nu opeens wel zou doen. Voor een brouwerij is 60 kratten heel weinig. Ik denk niet dat ze er tijd aan willen besteden. Zoals ik al zei. Een drankengroothandel misschien wel. Die zitten verspreeid door heel Nederland en zijn eigenlijk de tussenpersoon tussen afnemer en brouwer. Aangezien jij afnemer bent, zou ik daar maar eens gaan navragen.
http://dranken-handel.startpagina.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |