quote:Gevangenen slikken mobieltjes
Uitgegeven: 2 maart 2007 06:36
SAN SALVADOR - Bewakers van de San Francisco Gotera gevangenis in de hoofdstad van El Salvador hebben tijdens een veiligheidscontrole zestien gedetineerden aangehouden die mobiele telefoons hadden ingeslikt. Dat meldde een zegsman van de gevangenis donderdag.
Gevangen bendeleiders gebruiken de mobiele telefoons om vrije bendeleden opdrachten te geven om misdaden te begaan of drugs te smokkelen.
Ook werd een gevangene gepakt die een handgranaat in zijn rectum had verstopt. Hij wilde die later gebruiken bij een ontsnappingspoging.
Met moeitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
telefoon inslikken
zieke honden zijn het.
Hoe krijg je in godsnaam zo'n apparaat door je strot!
In de gevangenis wordt je daar vanzelf geoefend in, kwestie van regelmatig de zeep oprapen als je "collega" inmate's deze laat vallen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Sant het volgende:
wtf... ik heb al moeite met n zetpil.... handgranaat in je aars....
Er komt vanzelf wel rek in daar in de gevangenisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Sant het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef CybErvee het volgende:
[..]
In de gevangenis wordt je daar vanzelf geoefend in, kwestie van regelmatig de zeep oprapen als je "collega" inmate's deze laat vallen.
als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Sant het volgende:
Misschien allemaal Samsung 830jes...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef Misstique het volgende:
Dat moeten dan hele kleine mobieltjes zijn.
Lullig alleen als op het laatste moment het veiligheidspinnetje eruit schiet.quote:
ik zou die laatste gezichtsuitdrukking wel eens willen zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lullig alleen als op het laatste moment het veiligheidspinnetje eruit schiet.
Geeft meteen een hele nieuwe dimensie aan de term 'spletterpoep'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:29 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik zou die laatste gezichtsuitdrukking wel eens willen zien
oh no hhngggggggg hnnnnnggggggggggg
Tuurlijk wel, hoe denk je dat die bolletjesslikkers het doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:00 schreef StefanP het volgende:
Hoe krijg je een mobieltje UIT je maag? Mij maak je niet wijs dat zo'n ding er op normale manier uitkomt.
Poepen ze dat er gewoon uit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe denk je dat die bolletjesslikkers het doen?
Yup, dus als er bruine stukjes in je coke zitten weet je ook weer waar dat vandaan komt.quote:
Ja, maar die gsm?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, dus als er bruine stukjes in je coke zitten weet je ook weer waar dat vandaan komt.
Doorgaands als er spullen (behalve die bolletjes) middels het menselijk lichaam worden gesmokkeld worden die in een condoom geknoopt en doorgeslikt. Kleinere items kunnen gewoon via de natuurlijk weg weer naar buiten komen zonder problemen. En de condoom zorgt ervoor dat het apparaat nog functioneert als het naar buiten komt. Het zal niet prettig zijn om zo'n hoeking geval als een mobieltje naar buiten te persen, maar een klein model van Samsung (zo'n clamshell geval) moet niet al te pijnlijk zijn.quote:
Condooms ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doorgaands als er spullen (behalve die bolletjes) middels het menselijk lichaam worden gesmokkeld worden die in een condoom geknoopt en doorgeslikt. Kleinere items kunnen gewoon via de natuurlijk weg weer naar buiten komen zonder problemen. En de condoom zorgt ervoor dat het apparaat nog functioneert als het naar buiten komt. Het zal niet prettig zijn om zo'n hoeking geval als een mobieltje naar buiten te persen, maar een klein model van Samsung (zo'n clamshell geval) moet niet al te pijnlijk zijn.
Condooms lossen niet op in het maagzuur. GSM erin, dubbele knoop en slikken maar.quote:
lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Condooms lossen niet op in het maagzuur. GSM erin, dubbele knoop en slikken maar.
Ja, maar dat zijn dingetjes van 2x2x2cm. Een GSM is al gauw 2x8x4 en ik geloof er weinig van dat zoiets door je darmen komt. Maar het zal blijkbaar wel, anders deden ze het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe denk je dat die bolletjesslikkers het doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |