Dat is dus de menstruatie en niet de eisprong.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef n8 het volgende:
[..]
ik denk dat t klopt idd, toch hebben me zussie en beste vriendin iedere maand weer enorme hang en chocola buien, en klagen ze over rugpijn... en dat terwijl ze beiden aan de pil zijnik vind t een beetje overdreven, maar dat ken je natuurlijk nait zeggn
Bronquote:Bij (correct) pilgebruik treden de volgende effecten op:
- Remming van de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als een scherpachtig stekend pijntje, soms zeurendachtig gevoel in het midden van je cyclus.
Helemaal onderin je buik.
Onmiskenbaar wat mij betreft.
idd, dat je pukkels krijgt en dik wordt komt door je cyclus en niet door chocolaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef Aventura het volgende:
Ik voel het niet, maar heb onlangs een verband gelegdMidden in mijn cyclus krijg ik 1 a 2 pukkeltjes op m'n gezicht. Zal wel te wijten zijn aan hormonale schommelingen.
Als je niet doorslikt, krijg je natuurlijk wel dat je hormoonwaarde naar beneden valt en dus dat je fenomenen krijgt alsof je echt ongesteld bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef n8 het volgende:
[..]
ik denk dat t klopt idd, toch hebben me zussie en beste vriendin iedere maand weer enorme hang en chocola buien, en klagen ze over rugpijn... en dat terwijl ze beiden aan de pil zijnik vind t een beetje overdreven, maar dat ken je natuurlijk nait zeggn
Hoe beschermt de pil volgens jou dan tegen zwangerschap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mijn bescheiden mening laat je idd ook met de pil een eitje gaan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mijn bescheiden mening laat je idd ook met de pil een eitje gaan.
Hahaha. Door hormonale schommelingen kun je echtwel pukkels krijgen op een bepaald moment in je cyclus, al heb ik er zelf geen last van.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:47 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
idd, dat je pukkels krijgt en dik wordt komt door je cyclus en niet door chocola
vandaar dat ik het dachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Adurothiel het volgende:
Behalve het verhinderen van een eisprong beschermt de pil ook tegen zwangerschap door het baarmoederhalsslijmvlies dikker/ondoordringbaarder te maken voor spermacellen, en het voorkomt dat een eventueel bevrucht eitje zich innestelt....
Als er om een of andere vage reden toch een eisprong is, is er dus nog steeds maar een kleine kans dat je zwanger wordt.
Maar je kunt er inderdaad gewoon vanuit gaan dat je als je aan de pil bent, gewoon geen eisprong hebt.
ze voelen het eitje dat zich losrukt uit het vleesch... en dan de gang naar de baarmoeder. denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Logitik het volgende:
Hoe voelen jullie dat dan? Voelen jullie iets bewegen ofzo..? Ik vraag me dit werkelijkwaar af
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:47 schreef DOGMAN het volgende:
idd, dat je pukkels krijgt en dik wordt komt door je cyclus en niet door chocola
Dan zeggen jullie toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:50 schreef Adurothiel het volgende:
Hahaha. Door hormonale schommelingen kun je echtwel pukkels krijgen op een bepaald moment in je cyclus, al heb ik er zelf geen last van.
Dik worden is wel een ander verhaal natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |