de meeste van mijn vriendin kunnen het voelen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
van vriendinnen kende ze het niet zo, ze is blij om te lezen dat ze lotgenoten heeft.
ach ja, sommige vriendinnen hebben ook alleen maar vriendinnen met grote borsten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de meeste van mijn vriendin kunnen het voelen....![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja, sommige vriendinnen hebben ook alleen maar vriendinnen met grote borsten.
dat jij veel vriendinnen hebt die het wel voelen wil niet zeggen dat zij veel vriendinnen heeft die het ook voelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...wat heeft dit ermee te maken....
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat jij veel vriendinnen hebt die het wel voelen wil niet zeggen dat zij veel vriendinnen hebben die het ook voelen![]()
Als een scherpachtig stekend pijntje, soms zeurendachtig gevoel in het midden van je cyclus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Natalie het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat zou moeten voelen
Waarom?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Michellll het volgende:
weer een voordeel voor de mannen 99-0
Wat Bluezz zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Natalie het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat zou moeten voelen
Ga er eens op letten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als een scherpachtig stekend pijntje, soms zeurendachtig gevoel in het midden van je cyclus.
Helemaal onderin je buik.
Onmiskenbaar wat mij betreft.
's Wel handig dat je dat zo duidelijk herkent en ook precies weet wanneer het zover is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat Bluezz zegt.
En op het moment dat het 'van belang is' om te weten wanneer het is valt het kwartje als je precies rond die tijd wat voelt. Zo'n 2 weken voor je vermoedelijke menstruatiedatum.
Bij mij kon je er, net als bij mijn menstruatie, een klok op gelijk zetten.
*Agenda pakt*quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Over het algemeen menstrueer je 14 dagen na de eisprong, dus als je verder wel redelijk regelmatig bent kun je het op die manier uittellen.
Klopt, bij mij ook. Wel handig op zich.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat Bluezz zegt.
En op het moment dat het 'van belang is' om te weten wanneer het is valt het kwartje als je precies rond die tijd wat voelt. Zo'n 2 weken voor je vermoedelijke menstruatiedatum.
Bij mij kon je er, net als bij mijn menstruatie, een klok op gelijk zetten.
Idd handig, ware het niet dat het nu dus gestopt is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Natalie het volgende:
's Wel handig dat je dat zo duidelijk herkent en ook precies weet wanneer het zover is.
Ik ga er toch eens op letten. Je weet 't nooit. Wie weet is het handig voor de toekomst
hoel ang duurt jouw periode?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef Natalie het volgende:
Tot zover de ongezouten mening van DOGMAN, die niets toevoegt aan dit topic en we dus snel weer kunnen vergeten.
Maar jouw koutje is ook vreselijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef DOGMAN het volgende:
dit is weer een voorbeeld van gruwelijk vreselijk vrouwelijk leed, eierstokomelet, baarmoederhalsverkoudheid, menstruatiediaree etc
alles wat mannen niet kunnen voelen is per definitie vreselijk...
toevallig hè?
Auquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wel grappig, vrijwel elk 'ik ben ziek' topic hier of in KLB is door een man geopend.
Sterker nog, als je aan de pil bent, voel je er helemaal niets van. Dan heb je geen eisprong...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef n8 het volgende:
ja meestal.... toen ik aan de pil was voelde ik t minder. let wel, ik heb er niet echt last van ofzo
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Soms wel, soms niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:53 schreef DOGMAN het volgende:
dat zal dan zijn omdat mannen nooit ziek zijn en het derhalve nieuwswaarde heeft
ik denk dat t klopt idd, toch hebben me zussie en beste vriendin iedere maand weer enorme hang en chocola buien, en klagen ze over rugpijn... en dat terwijl ze beiden aan de pil zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Sterker nog, als je aan de pil bent, voel je er helemaal niets van. Dan heb je geen eisprong...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |