De universiteit loopt meestal wat achter op het VMBO.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
dit was 2 jaar terug toch al een hiepe
Moet je hier in Rotterdam eens komen kijken. Ik heb af en toe het gevoel dat ik bij de voetbalclub zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
nog niet gezien
Waarom geen rugtas?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
Sommige zijn leuk. Beter dan zo'n plastic zak van de AH oid.
Je wil er ook 1 maar je durft niet, he!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen met een sporttas lopen terwijl ze gewoon college gaan volgen. Zit je dan niet op de verkeerde plek en kun je niet beter naar de sportacademie gaan?Wat een kut mode-gril.
En dan vooral dit soort gare 'handtasjes':
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Je hebt ook zoeen tas van Emporio Armani, kk dik jonge jeweets
Eei, Big2. Alles chill swa?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Big2 het volgende:
Ik heb ook zo'n Puma ding liggen, alleen is ie minstens 30 jaar oudWel precies hetzelfde, ziet er nog goed uit. Is van mijn pa geweest...
Trendsetter
Altijd man. *boks*quote:
Erasmus Universiteit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
ik zie ze ook niet hoor, ik weet niet op wat voor school jij zit?
Laat je fantasie eens gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is een sportacademie?
Tsja. Dat zijn homo's joh. Daar moet je je maar niet teveel aan ergeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen met een sporttas lopen terwijl ze gewoon college gaan volgen. Zit je dan niet op de verkeerde plek en kun je niet beter naar de sportacademie gaan?Wat een kut mode-gril.
[afbeelding]
Ik moet nog steeds denken aan,quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit.
[..]
Laat je fantasie eens gaan.
In dàt tasjequote:
plastic zakken van de AH zijn stoeR!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
Sommige zijn leuk. Beter dan zo'n plastic zak van de AH oid.
wat voor vrouwen school zit jij danquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het hier ook heel vaak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef junkiesietze het volgende:
ik ook niet, je zal wel op een pauperschool zitten.
me2, dat krijg je met rijkeluis zoontjes :p die moeten zich toch onderscheiden van elkaar als dat niet meer dan middels D&G, Armani en de auto van paps :pquote:
Ben je je pilletjes vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef denka het volgende:
En dan van die allochtonen en wannabe allochtonen die met zulke tasjes rondlopen dat is pas achterlijkZo'n tasje met zo'n lang koord wat dan bij hun middel hangt. Tjezus dat ziet eruit
![]()
Verwijfde kutbuitenlanders!! Dat moesten ze eens in hun moslimlandje doen dan werden ze gelijk gestenigd!
[afbeelding]
Wie van de wannabe fokkers loopt ook zo rond in het dagelijks leven![]()
Of jij bent zo'n figuur met zo'n gay tasje of je hebt het nog nooit gezien. Want het is echt triestquote:
Neeh, ik ben geen flikker. Maar wat je verder allemaal typt is pas triest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef denka het volgende:
[..]
Of jij bent zo'n figuur met zo'n gay tasje of je hebt het nog nooit gezien. Want het is echt triest![]()
![]()
Ja, juist dat type. Het kijk-mij-eens-een-hippe-hoofdstadter-zijn-die-geld-heeft-dankzij-pappie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:50 schreef Sant het volgende:
[..]
me2, dat krijg je met rijkeluis zoontjes :p die moeten zich toch onderscheiden van elkaar als dat niet meer dan middels D&G, Armani en de auto van paps :p
Ik loop nog steeds met me Extrema Outdoor tasje rond... hmmz nu ik dit type en me tas bekijk, zal ik vanmiddag ook maar es gaan shoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |