De universiteit loopt meestal wat achter op het VMBO.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
dit was 2 jaar terug toch al een hiepe
Moet je hier in Rotterdam eens komen kijken. Ik heb af en toe het gevoel dat ik bij de voetbalclub zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
nog niet gezien
Waarom geen rugtas?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
Sommige zijn leuk. Beter dan zo'n plastic zak van de AH oid.
Je wil er ook 1 maar je durft niet, he!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen met een sporttas lopen terwijl ze gewoon college gaan volgen. Zit je dan niet op de verkeerde plek en kun je niet beter naar de sportacademie gaan?Wat een kut mode-gril.
En dan vooral dit soort gare 'handtasjes':
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Je hebt ook zoeen tas van Emporio Armani, kk dik jonge jeweets
Eei, Big2. Alles chill swa?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Big2 het volgende:
Ik heb ook zo'n Puma ding liggen, alleen is ie minstens 30 jaar oudWel precies hetzelfde, ziet er nog goed uit. Is van mijn pa geweest...
Trendsetter
Altijd man. *boks*quote:
Erasmus Universiteit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
ik zie ze ook niet hoor, ik weet niet op wat voor school jij zit?
Laat je fantasie eens gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is een sportacademie?
Tsja. Dat zijn homo's joh. Daar moet je je maar niet teveel aan ergeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen met een sporttas lopen terwijl ze gewoon college gaan volgen. Zit je dan niet op de verkeerde plek en kun je niet beter naar de sportacademie gaan?Wat een kut mode-gril.
[afbeelding]
Ik moet nog steeds denken aan,quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit.
[..]
Laat je fantasie eens gaan.
In dàt tasjequote:
plastic zakken van de AH zijn stoeR!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Weggeslet het volgende:
Sommige zijn leuk. Beter dan zo'n plastic zak van de AH oid.
wat voor vrouwen school zit jij danquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het hier ook heel vaak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef junkiesietze het volgende:
ik ook niet, je zal wel op een pauperschool zitten.
me2, dat krijg je met rijkeluis zoontjes :p die moeten zich toch onderscheiden van elkaar als dat niet meer dan middels D&G, Armani en de auto van paps :pquote:
Ben je je pilletjes vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef denka het volgende:
En dan van die allochtonen en wannabe allochtonen die met zulke tasjes rondlopen dat is pas achterlijkZo'n tasje met zo'n lang koord wat dan bij hun middel hangt. Tjezus dat ziet eruit
![]()
Verwijfde kutbuitenlanders!! Dat moesten ze eens in hun moslimlandje doen dan werden ze gelijk gestenigd!
[afbeelding]
Wie van de wannabe fokkers loopt ook zo rond in het dagelijks leven![]()
Of jij bent zo'n figuur met zo'n gay tasje of je hebt het nog nooit gezien. Want het is echt triestquote:
Neeh, ik ben geen flikker. Maar wat je verder allemaal typt is pas triest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef denka het volgende:
[..]
Of jij bent zo'n figuur met zo'n gay tasje of je hebt het nog nooit gezien. Want het is echt triest![]()
![]()
Ja, juist dat type. Het kijk-mij-eens-een-hippe-hoofdstadter-zijn-die-geld-heeft-dankzij-pappie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:50 schreef Sant het volgende:
[..]
me2, dat krijg je met rijkeluis zoontjes :p die moeten zich toch onderscheiden van elkaar als dat niet meer dan middels D&G, Armani en de auto van paps :p
Ik loop nog steeds met me Extrema Outdoor tasje rond... hmmz nu ik dit type en me tas bekijk, zal ik vanmiddag ook maar es gaan shoppen
inderdaad.. en JAH ik weet dat dit overdreven is, maar k probeer t maar even overdreven duidelijk te maken.... je maakt mij namelijk niet wijs dat deze tassen toevallig vaker in deze "groepen" voorkomen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ja, juist dat type. Het kijk-mij-eens-een-hippe-hoofdstadter-zijn-die-geld-heeft-dankzij-pappie.
hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:32 schreef Aurelianus het volgende:
Als ik niet meer over een een penis beschik ben ik ook bereid zo'n tasje te kopen.
Ok homotje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Typische een FOK!nerd topic.
Stijlloze computerkutfiguren.![]()
Spellen kun je ook al niet, mongool.quote:
Ok homotje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Spellen kun je ook al niet, mongool.
Je hebt me bijna geraakt.quote:
Je kunt ook over stijl beschikken zonder je te schikken naar elke modegril die maar langskomt, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het is al iets van twee jaar aan de gang ofzo vent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je kunt ook over stijl beschikken zonder je te schikken naar elke modegril die maar langskomt, lijkt me.
Dat is leuk en aardig, maar dat doet er niets aan af.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het is al iets van twee jaar aan de gang ofzo vent.
Dus je loopt al twee jaar als een ruige nicht over straat, chapeau.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het is niet mijn stijl, maar als jij vindt dat het je goed staat is dat prima.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die dingen zijn ziekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef denka het volgende:
En dan van die allochtonen en wannabe allochtonen die met zulke tasjes rondlopen dat is pas achterlijkZo'n tasje met zo'n lang koord wat dan bij hun middel hangt. Tjezus dat ziet eruit
![]()
Verwijfde kutbuitenlanders!! Dat moesten ze eens in hun moslimlandje doen dan werden ze gelijk gestenigd!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef seto het volgende:
[..]
Dus je loopt al twee jaar als een ruige nicht over straat, chapeau.
Jij bent echt zo triest en dom zeg. Pauper.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
joh, daar noem je ook wat. daar lopen ze met alles achter. kan je niet eens meer fatsoenlijk in je joggingsbroek en petje op aankomen zetten bij college. het scheelt niet veel of je word vol op de brandstapel gegooid. gelukkig is dat in utrecht wel andersquote:
doe normaal manquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest en dom zeg. Pauper.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef Stampurtjuh het volgende:
omdat een rugtas gewoon fucked up zit thats why ik heb er trouwens eentje die ik kruislings kan dragen niet eentje die je alleen als handtas kan gebruiken
Zit het Nike label er bij hem ook nog op zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef GlazenKaak het volgende:
een jongen uit m'n klas heeft zoeen tas, een rood/goud/groene met nike schoenen erop
[afbeelding]
Dat komt omdat jij in een computerwinkel werkt. Kom gewoon bij werken, zie je er genoeg (en ook heel veel fijne damesquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
nog niet gezien
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zit het Nike label er bij hem ook nog op zeker![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
volgens mij loopt deze clown zelf met zo`n gucci tas over straat. en dan zegt die tegen zijn homiesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, ik ben geen flikker. Maar wat je verder allemaal typt is pas triest.
Ga op hete kolen zitten, dorpeling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest en dom zeg. Pauper.
Zie ik daar een Almereb0y?quote:
quote:
Stad, jij?quote:
Waterwijk.quote:
Heb ook een maar dan in rozequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[afbeelding]
Niet uit Waterwijk.quote:
Waar ga je uit dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Inderdaad, die tassen zijn chill.
Mambo, goede muziek daar, jij¿quote:
Ze maken vriendenquote:
We proberen dit wereldvreemde kuttopic een goede draai te geven.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:05 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ze maken vriendenna alle gepauper in dit topic toch nog iets fleurigs
![]()
Ja man een van deze weken ff checken, ben normaal ook in mambo te vindenquote:
Durf je dat ook tegen hun op straat te zeggen? Dan douwen ze gelijk hun verfijde tasje in je kontjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef denka het volgende:
![]()
[afbeelding]
Nu kunnen ze een afspraakje maken en elkaars tassen bewonderen!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:05 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ze maken vriendenna alle gepauper in dit topic toch nog iets fleurigs
![]()
met welke negers ga jij om?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef sammienl het volgende:
[..]
Durf je dat ook tegen hun op straat te zeggen? Dan douwen ze gelijk hun verfijde taste in je kontje![]()
NOX zal de eerste paar weken wel fucking druk zijn maar daarna zal het waarschijnlijk dik teruglopen net als Musinq.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:05 schreef Urvin het volgende:
[..]
Ja man een van deze weken ff checken, ben normaal ook in mambo te vinden![]()
Vooral boven draaien ze chille muziek![]()
tvp met je slowchat. Ga msn damesquote:Op zondag 4 maart 2007 13:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
NOX zal de eerste paar weken wel fucking druk zijn maar daarna zal het waarschijnlijk dik teruglopen net als Musinq.
Zou kunnen maar dat dacht ik bij mambo ook.... Het is daar elke week toch aardig druk.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
NOX zal de eerste paar weken wel fucking druk zijn maar daarna zal het waarschijnlijk dik teruglopen net als Musinq.
Een tvp met je slowchat.quote:
Denk je dat het fokkers intresseert in welke gat jullie wonen en uitgaan.quote:
Ga ergens andersquote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef sammienl het volgende:
[..]
Denk je dat het fokkers intresseert in welke gat jullie wonen en uitgaan.
Almere![]()
Denk je dat het mij interesseert of FOK!ers mijn post interessant vinden?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef sammienl het volgende:
[..]
Denk je dat het fokkers intresseert in welke gat jullie wonen en uitgaan.
Almere![]()
Als je zo graag met je vriendinnetje wil chatten ga msnquote:Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Denk je dat het mij interesseert of FOK!ers mijn post interessant vinden?
Leer eerst eens de betekenis van TVP, schijtnewbie.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef sammienl het volgende:
[..]
Als je zo graag met je vriendinnetje wil chatten ga msn![]()
TVP
Ik ben geen newbie maar een kloonquote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Leer eerst eens de betekenis van TVP, schijtnewbie.![]()
In Lelystad. Nu in Diemen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:23 schreef Urvin het volgende:
[..]
Welke school heb je gezeten dan?![]()
Toch niet HP he?![]()
Gelukkig niet, HBO-NL 2e jaar.quote:
Ja die, gewoon MER.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:29 schreef Urvin het volgende:
[..]
Ah ja dat gebouwtje vlak naast het station.![]()
welke opleiding dan?
Ah, 1e jaar?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:33 schreef Urvin het volgende:
[..]
Dat deed ik op inholland
Doe nu sjd in utrecht![]()
Yeps 1e jaar, MER is bagger, krijgt maar halve zooi mee. In eerste instantie denk je leuke brede opleiding. Maar dat valt dan vies tegen.quote:
Klopt, maar nu ga ik het gewoon afmaken.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef Urvin het volgende:
[..]
Yeps 1e jaar, MER is bagger, krijgt maar halve zooi mee. In eerste instantie denk je leuke brede opleiding. Maar dat valt dan vies tegen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu ga ik het gewoon afmaken.
Ciao.quote:
Heb je zo'n tasje ja of nee?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, ik ben geen flikker. Maar wat je verder allemaal typt is pas triest.
Juist, nog zo een hippe Randstedeling.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef mic_forever het volgende:
wat is er mis met zo'n tas
ik vind het wel stoerrr[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef mic_forever het volgende:
wat is er mis met zo'n tas
ik vind het wel stoerrr[afbeelding]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef wise het volgende:
soort van handtas(je) voor de man.
zeer gay ja.
Almerequote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?
nee hoezoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?
Neem jij je boeken mee naar college?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:38 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe de neuk kan zo'n tas nou handig zijn voor schoolspullen? Een fatsoenlijke tas (rugzak of schoudertas ofzo) is zo vormgegeven dat je collegeblokken, boeken, etc. er heel in blijven en gemakkelijk eruit te halen zijn. Een sporttas is toch één groot vak? Dat werkt toch niet voor boeken? Dus mensen die zeggen dat het handig is, zijn sowieso mongolen. Dat buiten het feit dat het natuulijk niet uitziet.
Als je al geen boeken meeneemt, waarvoor zou je dan een sporttas meeslepen? Voor een pen en je broodtrommeltje? Dat maakt het allemaal alleen nog maar belachelijker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |