Ah, 1e jaar?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:33 schreef Urvin het volgende:
[..]
Dat deed ik op inholland
Doe nu sjd in utrecht![]()
Yeps 1e jaar, MER is bagger, krijgt maar halve zooi mee. In eerste instantie denk je leuke brede opleiding. Maar dat valt dan vies tegen.quote:
Klopt, maar nu ga ik het gewoon afmaken.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:38 schreef Urvin het volgende:
[..]
Yeps 1e jaar, MER is bagger, krijgt maar halve zooi mee. In eerste instantie denk je leuke brede opleiding. Maar dat valt dan vies tegen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu ga ik het gewoon afmaken.
Ciao.quote:
Heb je zo'n tasje ja of nee?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, ik ben geen flikker. Maar wat je verder allemaal typt is pas triest.
Juist, nog zo een hippe Randstedeling.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef mic_forever het volgende:
wat is er mis met zo'n tas
ik vind het wel stoerrr[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef mic_forever het volgende:
wat is er mis met zo'n tas
ik vind het wel stoerrr[afbeelding]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef wise het volgende:
soort van handtas(je) voor de man.
zeer gay ja.
Almerequote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?
nee hoezoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat me raden: Woonplaats: Lutjebroek?
Neem jij je boeken mee naar college?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:38 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe de neuk kan zo'n tas nou handig zijn voor schoolspullen? Een fatsoenlijke tas (rugzak of schoudertas ofzo) is zo vormgegeven dat je collegeblokken, boeken, etc. er heel in blijven en gemakkelijk eruit te halen zijn. Een sporttas is toch één groot vak? Dat werkt toch niet voor boeken? Dus mensen die zeggen dat het handig is, zijn sowieso mongolen. Dat buiten het feit dat het natuulijk niet uitziet.
Als je al geen boeken meeneemt, waarvoor zou je dan een sporttas meeslepen? Voor een pen en je broodtrommeltje? Dat maakt het allemaal alleen nog maar belachelijker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |