WTF LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:14 schreef BSAP het volgende:
[afbeelding]
Vechtende partijen, verdachte zaken, na paar dagen al vreemdgaan met ex van beste vriendin, schadelijke pilletjes in dranken, drankorgels, Jabba the Hutt. What's the next?
OH MIJN GODquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er nou gebeurd dan?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:47 schreef MacBright het volgende:
Dit is hem dus?
Undercover Cop: The beginning Downloaden.
Mwah "voor het Huub kamp moeten kiezen" .......dit gedrocht ben je liever kwijt dan rijk!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaap The Hutt is dom bezig.
Hij had voor het Huub kamp moeten keizen.
Brianless en Natas palmen hem er nu in en stemmen hem er bij de 3de stemming eruit met de mededeling dat het bij het spel hoort.
tnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.![]()
Of over die anderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, aldus Jaap over zichzelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap heeft overigens al aangegeven graag een hoer te neuken in de villa.![]()
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denkt Jaap nou echt dat 'ie ook maar half zo interessant en leuk is als Huub? Sjeez. Hij wil zo graag dood. Ik zeg; geef 'm een paar flessen alcohol en sluit 'm op in de sauna.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In de gameroom, ze moest brunette zijn, cupmaat E hebben, en idd goed kunnen pijpen want daar houd hij van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.
gaat die hoer dan aan z'n vetrollen sabbelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.
En daar heb je dan geen hoer voor nodig???quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eigen schuld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
Dit is echt heel erg wat er met die jongen gebeurd...
Ik had precies dezelfde gedachte toen ik naar die filmpjes keek over Jaap in beschonken toestand. Eigenlijk zou iemand hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Zijn familie of zo. Deze gast gaat echt doordraaien als dat al niet het geval is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Over een jaar is hij 20 kilo bij gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:24 schreef INCTRL het volgende:
Jaap is weer de sfeermaker vanavond: lekker uitgebreid op de bank liggen met je lange vinger in je neus...... had dat castteam dope op ofzo??
Over een week bedoel je!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Over een jaar is hij 20 kilo bij gekomen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hij wil ook nieuwe schoenen.
Waarom die dat wil is mij een raadsel, want als die ze aan heeft, kan die ze toch niet zien.
Schoenmaat 50 heeft-ie. Ik denk dat een paar schoenen voor hem heel duur zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hij wil ook nieuwe schoenen.
Waarom die dat wil is mij een raadsel, want als die ze aan heeft, kan die ze toch niet zien.
Ja logisch, neuken zal hij wel niet goed kunnen met zijn buitensporige lijf, en bij pijpen hoeft hij zich in ieder geval niet in te spannen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In de gameroom, ze moest brunette zijn, cupmaat E hebben, en idd goed kunnen pijpen want daar houd hij van.
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat ik van hem heb gezien tot nu toe, wekt bij mij het vermoeden dat hij nogal met zichzelf in de knoop zit en dat hij een masker voorhoudt.
ja het is eigenlijk heel erg, maar ik lach me rotquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:16 schreef Nosh het volgende:
Een zwaar labiele jongen in een programma brengen, en hem publiekelijk af laten gaan. En het volk vreet het als zoete koek.
Echt, beneden iedere vorm van goed fatsoen dit. En dat komt van iemand die normaal dit soort dingen volledig aan zich voorbij laat gaan. Als je op zo'n manier je vermaak moet zoeken, vraag ik me oprecht af hoever we geestelijk vooruit zijn gegaan sinds de 'brood en spelen'-gevechten in de Romeinse tijd, of de publielijke terechtstellingen in de middeleeuwen.
Walgelijk. Echt.
En nu in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Haha, ja was wel mooi momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Labiele Jaap heeft Huub net bedreigd, hij zei net tegen hem dat ie niet meer met hem in discussie gaat en als ie vrij is pakt ie Huub
??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Je bent zelf ook een tokkie zo te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
vloder?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Ja dat is hem volgens mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Sporti het volgende:
nostyle zei om 22.08 hij heet niet jaap billie turf maar Jaap van Otterlo en z'n pseunoniem is Jaap Caneel en hij is echt een acteur. Klik op www.filmers.nl,dan zoeken cast,dan jaap caneel tikken en daarnaop Zero mission, dan onderste met onderste pijltje zoeken en dan zie je een foto van Jaap. Hij heeft een Award gekregen voor 2 rollen als beste acteur en gisteren zelfs een brief erover gekregen dat meer mensen dit suggeren[hij lachen ,maar het bewijs is dus te zien .Hij is minder dik,maar het is een foto van 2 jaar geleden en kijk goe naar z.n mond
Bron: Tien
quote:Niet onze Jaap...
Mensen, mensen, letten we een beetje op het dataverkeer.
Nondeju, wat een dikke jaap al niet doet voor je bezoekersaantallen...
dus bij deze, voor echt de laatste apen die het nog steeds niet doorhebben:
Het is niet onze Jaap die in die gouden kooi is gaan zitten...
Die heeft namelijk nog een leven...
Met vloder bedoel je zeker Flodder? Maar wie is Jaap dan, Kees?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Tsja dat is het risico van het vak.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Ferdii het volgende:
zie hem nu bv zitten, iedereen is aan het feesten en jaap zit zielig alleen aan de tafel waar zijn studieboek zijn enige vriend is
zeg dat ook even tegen wikipedia.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.invanity.nl/wiki/index.php/Jaap_van_Otterlo
sorry hoor... maar volgens mij klopt daar geen reet van
http://www.invanity.nl/index.php?subaction=showfull&id=1172700927&archive=&start_from=&ucat=&
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zeg dat ook even tegen wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Otterlo
quote:Op 26 februari om 21:00 s'avonds deed Jaap zijn intrede in het Tien programma, De Gouden Kooi.
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Crush65 het volgende:
Ik moet even bekennen dat ik heel wat van Jaap had verwacht toen hij het huis binnen kwam, maar dat het zo'n achterbakse galbak blijkt te zijn, valt me toch vies tegen van een stadgenoot.... mijn excuses aan de rest van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |