ik mag hopen dat Carlos zijn goede naam niet meer wil weggooien door in die kooi te verschijnen; geen weldenkend mens gelooft dan nog in de zin van fittniscentra en persoonlijke coaches. Ik kijk het nog even aan en denk aan de beschaafde mensen die uit de kooi verdwenen zijn en denk : ach, dat was leuk, de gouden kooi maar nu inderdaad een kermisattraktie. Als Huub ook eruit gaat wat blijft dan over?Een suri, een anto, een snol, een relnicht, een vetkwab, en dan nog 1 intelligente vrouw die er ook wel uitgegooid zal worden. nou, nou nou, voor mij blijft Tien alleen nog voor de voetbalwedstrijden en voor de rest? , bah. I rest my case. de programmamakers zijn westerlingen (amsterdammers) en die denken dat wat zij mooi vinden heel Nederland dat ook vind. In het noorden hebben wij weinig op met het op een voetstuk zetten van rellende Antilianen enz, enz. zijn jullie daar in het westen bang voor moslims en zwarten? het lijkt er wel op. Bah, Huub is blank en komt niet uit Amsterdam : wie wordt er nu gediscrimineerd? niet die suri en die anto.