quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit gaat lachen worden, samen met Huub, 'k zie het helemaal zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300kg?????quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel weegtie?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel weegtie?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef TeChNo2 het volgende:
Jezus al weer een nieuwe... zo komt er nooit eens een eind aan dat programma
Dat is iig goed nieuwsquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Lijkt mij een type corpsbal, denk dat er stevig doorgedronken zal worden door deze knaap. Zal het zeker niet op Nasty en Brainless hebben.
Perfect.......quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Lijkt mij een type corpsbal, denk dat er stevig doorgedronken zal worden door deze knaap. Zal het zeker niet op Nasty en Brainless hebben.
Lijkt me niet als hij onder begeleiding van dietist en sportarts gaat afvallen. Dan mag hij uiteraard niet of nauwelijks drinken. Lijkt me wel een grappige vent die volgens mij met Huub wel zou kunnen lachen. Maar ik ben benieuwd.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Je verwoordt precies wat ik ook vind. Het is geen Big Dietquote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Hopelijk is het een interessant persoon, die voor wat leuke ontwikkelingen gaat zorgen in het huis.
Want zijn omvang vind ik geen pluspunt. Ik heb totaal geen zin om naar de vetkwabben van een zweterige dikzak te moeten kijken, en mee te moeten leven met zijnstrijd tegen de kilo's
![]()
Ja wazig doel. Ik zie die gasten alleen maar vreten, zuipen en op hun kont zittten. Maar goed wel leuk een nieuwe..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je verwoordt precies wat ik ook vind. Het is geen Big Diet![]()
.. jammer dat mensen niet begrijpen dat dat al als grap bedoeld is..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
Dat idee heb ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
Ik had van de aankondiging begrepen dat het een einzelganger is.
Dus bekijk hem maar goed, want volgende week donderdag is hij alweer weg
Ola!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
Hebben jullie al wat meer info over hem gevonden?
bron??quote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef prosbe het volgende:
[..]
Ola!
Blablablabla heel veel tekst!!..........
Gister in het ziekenhuis geweest, Ik blijft doen wat ik mezelf heb voorgenomen! Net zo lang hier posten tot ik een gezond gewicht heb! Ik geef niet op! Ook niet bij tegenslag!
wat heb jij dat slecht gepaint zeg, kleuren kloppen totaal niet haha. doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i9.tinypic.com/4ien8ts.jpg]afbeelding][/url]
wat flauw!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
GEWELDIGquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef Gert het volgende:
"Ik weeg 200 kilo, ik ben 2 meter lang en ik heb schoenmaat 50," prees Jaap zichzelf aan.
quote:Jaap van Otterlo
Jaap van Otterlo (Deventer, 7 december 1982) is een Nederlandse filmmaker en acteur. Hij groeide op in de Deventerse wijk Colmschate.
In 1997 begon hij samen met Martijn van Koolwijk het filmproductiebedrijf inVANity waar hij zich vooral bezighoudt met produceren en de dagelijkse bedrijfsvoering.
Behalve als producer is hij onder het pseudoniem Jaap Caneel ook als acteur werkzaam. Zijn belangrijkste rollen had hij in de door inVANity uitgebrachte films "Undercover Cop" en "De Gebroeders De Groot". Voor deze rollen won Van Otterlo een 'VAN AWARD' voor beste acteur. Ook was hij te zien in de promoreel van "Worst Case Scenario", een horrorfilm van Nederlandse bodem.
Voor de VPRO-website 3voor12 is hij als journalist en coördinator audio-visueel actief.
Bron: Wikipedia
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
toch zie ik geen gelijkenis tussen de jongen op deze foto:quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap van Otterlo over zijn screening
http://www.knallendekrakers.nl/index-reviews.php?id=143
Mee eens. Amesz heeft dezelfde blauwe ogen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef RSie het volgende:
[..]
toch zie ik geen gelijkenis tussen de jongen op deze foto:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
dan komt deze toch echt meer in de buurt!
[afbeelding]
Kortom,.. Ik ga toch voor Jaap Amesz![]()
de foto die ik had gevonden is al enigzins gedateerd!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Bij nadere beschouwing lijken beide personen niet!
Heb hem ergens anders gehost.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
samen met zijn oma!
OMg wat een figuurquote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heb hem ergens anders gehost.
[afbeelding]
3de stemronde de klosquote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft immuniteit gekregen voor de 2 komende stemrondes.
Lijkt me inderdaad een toffe gast, alhoewel ik wel denk dat hij erg chacherijnig kan zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:25 schreef Lynn-Live het volgende:
Jaap lijkt me helemaal okéwordt een goed samenspel met Huub en Sylvia denk ik
![]()
SUCCES Jaap!!!!!!![]()
Fijn dat je de woordgrap in het artikel snapt en hem ook nog eens uitlegt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
Wat studeert ie?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef _Boo_ het volgende:
Jaap komt me bekend voor uit de tentamenzaal. Ik wist alleen niet dat hij Jaap heette, wij noemden hem altijd Brutus. Nogal een loner die gast, beetje zielig type. Heel anders dan die praatjes die hij nu heeft in de kooi.
Die leeft dus niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heb hem ergens anders gehost.
[afbeelding]
Speciale schoenwinkels zitten overal in nederland wel, 50 is erg makkelijk te vinden.quote:
Hij zei dat ie aan de Erasmus studeert en personeelsmanagement is geen universitaire opleiding. Volgens mij studeert ie Bedrijfskunde en dan zal zijn master wel HRM zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Personeelsmanagement hoor ik net
Aan zijn accent te horen wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:36 schreef INCTRL het volgende:
Tis no way een Roterdammerrrr!! En het is 3x niks!! Ga lekker thuis schaken!!![]()
![]()
ik hoop het niet aangezien eric meer naar ban aan het zakken is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij net als Eric tegen het Natasia kamp is dan mag hij wel blijven
Dan heb jij nog nooit een ECHTE Rotturdammerdt gehoord!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aan zijn accent te horen wel.
Amen! Ik mag hem nu al niet.Dat zielige gedoe de hele tijd over zn gewichtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan me nog totaal niet boeien. Ik denk niet dat dit een aanwinst is voor het programma. Bij hem zal het heel erg gaan over het afvallen en als ik dat wil zien kijk ik wel naar een afval-programma. Wat mij betreft mag Jaap en meteen weer uit. Ook walgelijk dat hij de twee keer immuniteit heeft weten af te dwingen. Maar ja, als de redactie geen mensen kan vinden en jou graag wil hebben... dan kun je nog wel eens privileges regelen. Dat is duidelijk.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Amen! Ik mag hem nu al niet.Dat zielige gedoe de hele tijd over zn gewicht![]()
![]()
![]()
Ga lekker thuis afvallen en val mij als kijker daar niet mee lastig aub
Misschien was de light cola op, Jaap drinkt namelijk elke dag 1,5 liter van dat gore spul ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hij loopt nu te janken
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Letterlijk en figuurlijk (schaak)grootmeester Jaap. Wat een kerel, het gaat een held worden.![]()
Dat is wel het laatste wat je van TIEN hoeft te verwachten. Het is geen EO.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef tutjehola het volgende:
...als jullie echt het beste voor hebben met deze jongen...
Jawel, hij komt juist als vervanging voor Ilona.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef RickoKun het volgende:
wtf, ik dacht dat als iemand vrijwillig weggaat, er niemand voor in terug komt?
Er is tog ook geen voor Ilona teruggekomen?
Snap ik, en ik vind wat er gebeurt leuk om te volgen, hoe vervelender die mensen tegen elkaar doen, des te meer aantrekkingskracht. EO hoeft van mij echt niet, maar zelfs ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat je van TIEN hoeft te verwachten. Het is geen EO.
Zo is ie goed ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wil die dikke rotterdammer Huub eruit proberen te krijgen?
Niet zo goed Nederlands,
Probeert die dikke rRotterdammer Huub eruit te krijgen?
Meen je dat nou? In dat geval sorry. Hij heeft wel zo'n accent, maar Brielle ligt in de buurt van rotterdam neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef INCTRL het volgende:
Ehhh die dikke is geen Rotterdammer, die dikke komt uit Brielle..... Rotterdam niet zo vernederen svp!!![]()
as usual.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dankzij hem is de back-up van Erik en Huub nu onzeker...
Eric en Huub moeten er niet uit maar er is wel eens kans
Natas en Brianless zijn nu de lachende 3de
Hij zegt nog zo dat niemand de dupe hiervan moet worden.quote:
Jabbaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:49 schreef INCTRL het volgende:
[afbeelding]
Jaap met zijn forumvriendinnetje!!![]()
![]()
Zal wel geen meisje maar een meid zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef mantas779 het volgende:
hij is nu al naar de bezopen en probeert amanda en
Silvia te betasten. Leuk voor zijn meisje thuis!!!!
Dat dus, ik krijg steeds meer het gevoel dat Jaap een acteur is...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het geen acteur is mag ie van mij wel afvallen en na 2 maanden weer vertrekken...
Of zou hij het spelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef INCTRL het volgende:
Joh na 2 druppels BESSSENJENEVER was Jabba de Hutt al helemaal "bezopen"!!
Het begint eigenlijk wel een interessant psychologisch experiment te worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Cynix ® het volgende:
Het hele concept lijkt wel enigszins te degenereren.
Als hij dit gespeeld heeft....moet je een goede poging doen om mij eens uit te leggen wat Jaap met deze bizarre actie dan BEREIKT heeft????quote:
Dat-ie nog stoerder is dan Huub???quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Als hij dit gespeeld heeft....moet je een goede poging doen om mij eens uit te leggen wat Jaap met deze bizarre actie dan BEREIKT heeft????![]()
![]()
![]()
Ik heb meer medelijden met Syl en Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef mantas779 het volgende:
hij is nu al naar de bezopen en probeert amanda en
Silvia te betasten. Leuk voor zijn meisje thuis!!!!
Lekkere wijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:14 schreef jakees het volgende:
Klote talpa 'lekkere' wijven en geen knappe gasten lekker eerlijk dit.
IK WIL DE POOLOY...
Die gozer uit Full Metal Jacket is niet zo vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Ach nee he. Dit is echt niet normaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:14 schreef BSAP het volgende:
[afbeelding]
Vechtende partijen, verdachte zaken, na paar dagen al vreemdgaan met ex van beste vriendin, schadelijke pilletjes in dranken, drankorgels, Jabba the Hutt. What's the next?
OH MIJN GODquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er nou gebeurd dan?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:47 schreef MacBright het volgende:
Dit is hem dus?
Undercover Cop: The beginning Downloaden.
Mwah "voor het Huub kamp moeten kiezen" .......dit gedrocht ben je liever kwijt dan rijk!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaap The Hutt is dom bezig.
Hij had voor het Huub kamp moeten keizen.
Brianless en Natas palmen hem er nu in en stemmen hem er bij de 3de stemming eruit met de mededeling dat het bij het spel hoort.
tnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.![]()
Of over die anderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, aldus Jaap over zichzelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap heeft overigens al aangegeven graag een hoer te neuken in de villa.![]()
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denkt Jaap nou echt dat 'ie ook maar half zo interessant en leuk is als Huub? Sjeez. Hij wil zo graag dood. Ik zeg; geef 'm een paar flessen alcohol en sluit 'm op in de sauna.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In de gameroom, ze moest brunette zijn, cupmaat E hebben, en idd goed kunnen pijpen want daar houd hij van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.
gaat die hoer dan aan z'n vetrollen sabbelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.
En daar heb je dan geen hoer voor nodig???quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eigen schuld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
Dit is echt heel erg wat er met die jongen gebeurd...
Ik had precies dezelfde gedachte toen ik naar die filmpjes keek over Jaap in beschonken toestand. Eigenlijk zou iemand hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Zijn familie of zo. Deze gast gaat echt doordraaien als dat al niet het geval is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
Over een jaar is hij 20 kilo bij gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:24 schreef INCTRL het volgende:
Jaap is weer de sfeermaker vanavond: lekker uitgebreid op de bank liggen met je lange vinger in je neus...... had dat castteam dope op ofzo??
Over een week bedoel je!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Over een jaar is hij 20 kilo bij gekomen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hij wil ook nieuwe schoenen.
Waarom die dat wil is mij een raadsel, want als die ze aan heeft, kan die ze toch niet zien.
Schoenmaat 50 heeft-ie. Ik denk dat een paar schoenen voor hem heel duur zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hij wil ook nieuwe schoenen.
Waarom die dat wil is mij een raadsel, want als die ze aan heeft, kan die ze toch niet zien.
Ja logisch, neuken zal hij wel niet goed kunnen met zijn buitensporige lijf, en bij pijpen hoeft hij zich in ieder geval niet in te spannen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In de gameroom, ze moest brunette zijn, cupmaat E hebben, en idd goed kunnen pijpen want daar houd hij van.
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat ik van hem heb gezien tot nu toe, wekt bij mij het vermoeden dat hij nogal met zichzelf in de knoop zit en dat hij een masker voorhoudt.
ja het is eigenlijk heel erg, maar ik lach me rotquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:16 schreef Nosh het volgende:
Een zwaar labiele jongen in een programma brengen, en hem publiekelijk af laten gaan. En het volk vreet het als zoete koek.
Echt, beneden iedere vorm van goed fatsoen dit. En dat komt van iemand die normaal dit soort dingen volledig aan zich voorbij laat gaan. Als je op zo'n manier je vermaak moet zoeken, vraag ik me oprecht af hoever we geestelijk vooruit zijn gegaan sinds de 'brood en spelen'-gevechten in de Romeinse tijd, of de publielijke terechtstellingen in de middeleeuwen.
Walgelijk. Echt.
En nu in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Haha, ja was wel mooi momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Labiele Jaap heeft Huub net bedreigd, hij zei net tegen hem dat ie niet meer met hem in discussie gaat en als ie vrij is pakt ie Huub
??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Je bent zelf ook een tokkie zo te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
vloder?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Ja dat is hem volgens mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Sporti het volgende:
nostyle zei om 22.08 hij heet niet jaap billie turf maar Jaap van Otterlo en z'n pseunoniem is Jaap Caneel en hij is echt een acteur. Klik op www.filmers.nl,dan zoeken cast,dan jaap caneel tikken en daarnaop Zero mission, dan onderste met onderste pijltje zoeken en dan zie je een foto van Jaap. Hij heeft een Award gekregen voor 2 rollen als beste acteur en gisteren zelfs een brief erover gekregen dat meer mensen dit suggeren[hij lachen ,maar het bewijs is dus te zien .Hij is minder dik,maar het is een foto van 2 jaar geleden en kijk goe naar z.n mond
Bron: Tien
quote:Niet onze Jaap...
Mensen, mensen, letten we een beetje op het dataverkeer.
Nondeju, wat een dikke jaap al niet doet voor je bezoekersaantallen...
dus bij deze, voor echt de laatste apen die het nog steeds niet doorhebben:
Het is niet onze Jaap die in die gouden kooi is gaan zitten...
Die heeft namelijk nog een leven...
Met vloder bedoel je zeker Flodder? Maar wie is Jaap dan, Kees?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Tsja dat is het risico van het vak.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Ferdii het volgende:
zie hem nu bv zitten, iedereen is aan het feesten en jaap zit zielig alleen aan de tafel waar zijn studieboek zijn enige vriend is
zeg dat ook even tegen wikipedia.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.invanity.nl/wiki/index.php/Jaap_van_Otterlo
sorry hoor... maar volgens mij klopt daar geen reet van
http://www.invanity.nl/index.php?subaction=showfull&id=1172700927&archive=&start_from=&ucat=&
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zeg dat ook even tegen wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Otterlo
quote:Op 26 februari om 21:00 s'avonds deed Jaap zijn intrede in het Tien programma, De Gouden Kooi.
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Crush65 het volgende:
Ik moet even bekennen dat ik heel wat van Jaap had verwacht toen hij het huis binnen kwam, maar dat het zo'n achterbakse galbak blijkt te zijn, valt me toch vies tegen van een stadgenoot.... mijn excuses aan de rest van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |