En nu in normaal Nederlands?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Haha, ja was wel mooi momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Labiele Jaap heeft Huub net bedreigd, hij zei net tegen hem dat ie niet meer met hem in discussie gaat en als ie vrij is pakt ie Huub
??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
mensen john mol wilt er een voder en tokies huis er van maaken 24uur ruzie de lol is er van af
Je bent zelf ook een tokkie zo te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef johnboy210965 het volgende:
vloder?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Ja dat is hem volgens mij!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:30 schreef Sporti het volgende:
nostyle zei om 22.08 hij heet niet jaap billie turf maar Jaap van Otterlo en z'n pseunoniem is Jaap Caneel en hij is echt een acteur. Klik op www.filmers.nl,dan zoeken cast,dan jaap caneel tikken en daarnaop Zero mission, dan onderste met onderste pijltje zoeken en dan zie je een foto van Jaap. Hij heeft een Award gekregen voor 2 rollen als beste acteur en gisteren zelfs een brief erover gekregen dat meer mensen dit suggeren[hij lachen ,maar het bewijs is dus te zien .Hij is minder dik,maar het is een foto van 2 jaar geleden en kijk goe naar z.n mond
Bron: Tien
quote:Niet onze Jaap...
Mensen, mensen, letten we een beetje op het dataverkeer.
Nondeju, wat een dikke jaap al niet doet voor je bezoekersaantallen...
dus bij deze, voor echt de laatste apen die het nog steeds niet doorhebben:
Het is niet onze Jaap die in die gouden kooi is gaan zitten...
Die heeft namelijk nog een leven...
Met vloder bedoel je zeker Flodder? Maar wie is Jaap dan, Kees?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef johnboy210965 het volgende:
ik bedoel vloder het zal je zoon maar zijn 200killo dit lijkt nu toch op een vloder feesje
Tsja dat is het risico van het vak.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Ferdii het volgende:
zie hem nu bv zitten, iedereen is aan het feesten en jaap zit zielig alleen aan de tafel waar zijn studieboek zijn enige vriend is
zeg dat ook even tegen wikipedia.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.invanity.nl/wiki/index.php/Jaap_van_Otterlo
sorry hoor... maar volgens mij klopt daar geen reet van
http://www.invanity.nl/index.php?subaction=showfull&id=1172700927&archive=&start_from=&ucat=&
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zeg dat ook even tegen wikipedia.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Otterlo
quote:Op 26 februari om 21:00 s'avonds deed Jaap zijn intrede in het Tien programma, De Gouden Kooi.
Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Crush65 het volgende:
Ik moet even bekennen dat ik heel wat van Jaap had verwacht toen hij het huis binnen kwam, maar dat het zo'n achterbakse galbak blijkt te zijn, valt me toch vies tegen van een stadgenoot.... mijn excuses aan de rest van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |