abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 16:48:18 #251
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46699304
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Heeft hij zoveel okselhaar dat ze een kwartier met 1 oksel moet bezig zijn ?
Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...
  maandag 26 februari 2007 @ 16:48:28 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46699310
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Lieve het volgende:
Dat doen toch alleen meisjes???? Wat een mietje!
[afbeelding]
Een man die zijn okselhaar scheert is natuurlijk niet direct een mietje. Anders heb ik heel veel mietjes in mijn vriendenkring.
Een Brian die zijn oksels laat scheren door Natasia is natuurlijk direct een sukkel. Gelukkig heb ik geen Brian's in mijn vriendenkring.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46699311
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

*zucht* bedankt voor je ''vriendelijke'' commentaar.
dit soort dingen mag sylvia dus niet, dus ook natasia moet hier gewoon een stemming voor aanvragen.
mijn verontwaardiging en opmerking zijn dus zeer terecht.
jeps helemaal mee eens. Maar ja Sil heet geen Natas he!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46699316
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef robinotc het volgende:
[afbeelding]
Leuk verkloot
pi_46699318
zou het een leuke actie vinden,als nu plots keihard door de intercom word geschreeuwd dat amanda acuut en per direct het huis moet verlaten.
natasiaaa zou vast uitschieten van schrik met haar mesje hahahaha
weg rustig avondje!!
  maandag 26 februari 2007 @ 16:48:43 #256
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46699320
volgens mij wil Natasia wel ff met Brian wippen......getverrrrrrr wat een eng klef stel
  maandag 26 februari 2007 @ 16:49:08 #257
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46699331
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Wacht even nu ben ik het even kwijt. Brian gooide toch een glas achter Nena aan zonder haar te raken. Natasia gooide NL toch een glas wijn over hem heen. Of zijn mijn hersenen inmiddels ook besmet het het Amanda virus?
Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46699334
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...
Denk het ook, ze is gewoon geil.

pi_46699343
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.
wat mij betreft ook niet Scan, maar ik ben er nog niet zo zeker van of ze niet gewoon een uitweg zoeken om haar er niet uit te hoeven gooien. Ze moet echt vertrekken, anders is het hek van de dam!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46699345
quote:
nee, maar dit is voor haar HET excuus om ongestraft aan hem te zitten.
zdngmw is er helemaal klaar voor en wil graag de bunny voor hdnkk worden
pi_46699350
Ik wat op google aan het zoeken naar vormen van fysiek geweld en kwam een leuk stukje tegen wat ik jullie niet wil onthouden.

"Herkennen van huiselijk geweld
Huiselijk geweld kan verschillende vormen aannemen. Voorbeelden zijn:
aan de haren door de kamer sleuren, slaan, van de trap afduwen, met
een vork in de rug steken, overgieten met hete vloeistof, verkrachten,
bedreigen, etc. Bijgevolg kan het letsel sterk verschillen."

(bron http://www.ggdzhn.nl/pool(...)eld%20in%20huis.pdf)
Make my day!
pi_46699356
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd dacht ik dat ook. Hij scheert ook zijn borst misschien zelfs zijn benen.... enne, ik durf het bijna niet te vragen, maar denk je dat ie ook ... eh .... dáár.. scheert? Misschien een leuk motiefje ofzo?
staat hij dus niet alleen maar te rukken onder de douche? Welnee, hij staat er oeverloos te rukken hoor. Voordat het enig resultaat heeft........

Wat ziet Natte aSS er trouwens weer vreselijk uit op haar verjaardag. Wil ze terug naar haar begin
kleuterperiode in het leven?
Is de vingerverf al besteld? en klei in zes kleuren?
pi_46699372
Amanda bleef ook maar herhalen dat Huub mocht willen dat hij een vriendin kon krijgen die er zo uitzag als zij.
Jammer dat Huub niet zei dat hij ze liever wat slimmer en wat minder ordinairder zou hebben.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 16:50:40 #264
135305 beequeen
Lost.
pi_46699380
Amanda en Brian praten in de kapsalon weer over de ruzie tussen Amanda en Huub. Amanda krijgt nog steeds de kriebels als ze eraan denkt dat Huub tussen haar spullen heeft gezeten. Brian begrijpt haar en heeft een oplossing: “Hetgeen wat we zouden kunnen doen, is degene die zich eraan schuldig maakt kinderachtig gedrag te tonen te ontslaan en er dan allemaal achter te staan.” Goed idee Brian, maar hopelijk gaat die regel dan niet werken met terugwerkende kracht, want dan lig jij er al minstens twee keer uit, toch?

Bron: Tien
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 februari 2007 @ 16:50:47 #265
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46699384
Denk dat ze trouwens na vanacht genoeg materiaal hebben voor een hele week uitzending!
Nu doe je het weer!
pi_46699438
is die brian ook een aap? weet niet tot hoever zn okselhaar doorloopt?
natasia vind dat hij tever weg staat????
  maandag 26 februari 2007 @ 16:52:49 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46699446
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef noa84 het volgende:

[..]

Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
Duivelshaar is net staaldraad. Het duurt ff voor het doorgejenst is.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:53:26 #269
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46699469
Doehoesssssssssssssssssssssss
pi_46699484
pi_46699492
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
Nena niet geraakt ??? Haar hele jurk zat onder
pi_46699498
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian praten in de kapsalon weer over de ruzie tussen Amanda en Huub. Amanda krijgt nog steeds de kriebels als ze eraan denkt dat Huub tussen haar spullen heeft gezeten. Brian begrijpt haar en heeft een oplossing: “Hetgeen wat we zouden kunnen doen, is degene die zich eraan schuldig maakt kinderachtig gedrag te tonen te ontslaan en er dan allemaal achter te staan.” Goed idee Brian, maar hopelijk gaat die regel dan niet werken met terugwerkende kracht, want dan lig jij er al minstens twee keer uit, toch?

Bron: Tien
inderdaad !!!
pi_46699502
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46699513
Amanda is zo dom. Siliconen tasten je hersenen aan.

edit: Wacht.....Dan moet je ze wel hebben.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  maandag 26 februari 2007 @ 16:54:49 #275
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46699519
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Amanda bleef ook maar herhalen dat Huub mocht willen dat hij een vriendin kon krijgen die er zo uitzag als zij.
Jammer dat Huub niet zei dat hij ze liever wat slimmer en wat minder ordinairder zou hebben.
Hij kan het wel blijven herhalen... maar die ene hersencel is geprogrameerd om bij Brian in bed te kruipen dus heeft geen zin....
  maandag 26 februari 2007 @ 16:54:50 #276
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46699521
quote:

[..]

Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).
Objects in mirror are closer than they appear
  maandag 26 februari 2007 @ 16:54:57 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46699524
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Jij capt ze weer lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 februari 2007 @ 16:55:06 #278
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46699528
Jaap???
Nu doe je het weer!
pi_46699545
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
met natasia dus...schept een band dat lijnen!
pi_46699546
--Einstein
pi_46699555
ik word een beetje misselijk van brian en natasia
  maandag 26 februari 2007 @ 16:56:13 #282
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46699580
Jaaaapppppiioooooooo!!!
Nu doe je het weer!
pi_46699586
Kan iemand Natasia een heggeschaar geven ?
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  maandag 26 februari 2007 @ 16:56:28 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46699590
The Big Diet Kooi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46699597
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Katewalker het volgende:
[afbeelding]
ha,ha, GEWELDIG !!!!!!!!!!
pi_46699599
200 klio Tering of die gast is gigantisch groot of hij hij is echt gigantsich dik.
pi_46699609
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef havefun het volgende:
200 klio Tering of die gast is gigantisch groot of hij hij is echt gigantsich dik.
pi_46699613
quote:
voor zdngmw weer lekker uitscheld voer dus ze gaat geheid over zijn gewicht beginnen.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:57:16 #289
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46699619
quote:

[..]

Brian gooide de wijn tegen Neentje aan, smeet daarna kwaad het glas stuk op de grond, hij gooide niet met het glas naar nena.
Maar daat gaat toch al veel te ver? Thee in iemand z'n bakkes gooien toch ook? Hallo, bij wie is dat gewoon aan de ontbijttafel? Zelfs bij de tokkies niet hoop ik
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46699620
Ik dacht dat ik had gezegd dat ik een lekkere kerel in die kooi wilde... ppfff misschien is hij aardig en lollig en een vriend van Huub maar lekker is ie niet...
--Einstein
  maandag 26 februari 2007 @ 16:57:25 #291
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46699621
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef noa84 het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).
Okay nu is me dat weer duidelijk... stukje was ik even kwijt. Dank je. (Nena is nog steeds verdrongen, doet me nog steeds pijn dat ze weg is).
  maandag 26 februari 2007 @ 16:57:28 #292
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46699623
quote:

[..]

De wijn van Brian ging vol over Nena heen, het raakte haar zelfs zo vol dat haar mooie witte jurk verziekt was. Na Natasja haar wijngooierij is die regel duidelijk ingesteld. Het eind was anders zoek geweest. Er is daarna ook niet meer met wijn of whatever gegooid. De regel hielp dus. Als het nu weer wél mag mag er dus gewoon geweld gebruikt worden als je er verbaal niet meer uit komt.
pi_46699635
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ha,ha, GEWELDIG !!!!!!!!!!
Lijkt me een gezeliige gast! Dat wordt een goede vriend van huub denk ik.
Ik denk dat Eric in het kamp Natasia en Brian komt.
pi_46699642

Met niemand.
pi_46699649
foutje
--Einstein
pi_46699662
Huub weer aan de drank...
Lachen man!49%
Vond hem zonder leuker!21%
Als het maar met mate is 30%

poll op tien tv
pi_46699674
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef agter het volgende:
Ik wat op google aan het zoeken naar vormen van fysiek geweld en kwam een leuk stukje tegen wat ik jullie niet wil onthouden.

"Herkennen van huiselijk geweld
Huiselijk geweld kan verschillende vormen aannemen. Voorbeelden zijn:
aan de haren door de kamer sleuren, slaan, van de trap afduwen, met
een vork in de rug steken, overgieten met hete vloeistof, verkrachten,
bedreigen, etc. Bijgevolg kan het letsel sterk verschillen."

(bron http://www.ggdzhn.nl/pool(...)eld%20in%20huis.pdf)
goh....

zei natasja niet dat ze mensen aan hun haren dwars door de villa wilde slepen?
Zei brian niet dat hij Huub op de trap een elleboog zou geven?
Hem in elkaar zou slaan waar de camera niet keek?
Amanda met haar hete vloeistof en natasja dreigen met kokende olie?
Pas maar op met natasja en amanda in de keuken bij de vorken
de sex met amanda was pure verkrachting
en ik heb inmiddels zoveel bedreigingen horen langskomen (mensen van buiten van natasja en brian en amanda die wel eens dit en dat en zus en zo zouden doen?)
pi_46699675
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik had gezegd dat ik een lekkere kerel in die kooi wilde... ppfff misschien is hij aardig en lollig en een vriend van Huub maar lekker is ie niet...
Dito, maar ach misschien is hij over een maand of 8 wel lekker.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:58:47 #299
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46699676
quote:
200 KILO ?????? WTF ??
  maandag 26 februari 2007 @ 16:58:49 #300
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46699678
Ze gooien gewicht in de strijd!!!
Nu doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')