Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Heeft hij zoveel okselhaar dat ze een kwartier met 1 oksel moet bezig zijn ?
Een man die zijn okselhaar scheert is natuurlijk niet direct een mietje. Anders heb ik heel veel mietjes in mijn vriendenkring.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Lieve het volgende:
Dat doen toch alleen meisjes???? Wat een mietje!
[afbeelding]
jeps helemaal mee eens. Maar ja Sil heet geen Natas he!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
*zucht* bedankt voor je ''vriendelijke'' commentaar.
dit soort dingen mag sylvia dus niet, dus ook natasia moet hier gewoon een stemming voor aanvragen.
mijn verontwaardiging en opmerking zijn dus zeer terecht.
Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Wacht even nu ben ik het even kwijt. Brian gooide toch een glas achter Nena aan zonder haar te raken. Natasia gooide NL toch een glas wijn over hem heen. Of zijn mijn hersenen inmiddels ook besmet het het Amanda virus?
Denk het ook, ze is gewoon geil.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...
wat mij betreft ook niet Scan, maar ik ben er nog niet zo zeker van of ze niet gewoon een uitweg zoeken om haar er niet uit te hoeven gooien. Ze moet echt vertrekken, anders is het hek van de dam!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.
nee, maar dit is voor haar HET excuus om ongestraft aan hem te zitten.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
staat hij dus niet alleen maar te rukken onder de douche? Welnee, hij staat er oeverloos te rukken hoor. Voordat het enig resultaat heeft........quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook. Hij scheert ook zijn borst misschien zelfs zijn benen.... enne, ik durf het bijna niet te vragen, maar denk je dat ie ook ... eh .... dáár.. scheert? Misschien een leuk motiefje ofzo?
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.
Duivelshaar is net staaldraad. Het duurt ff voor het doorgejenst is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Nena niet geraakt ??? Haar hele jurk zat onderquote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
inderdaad !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian praten in de kapsalon weer over de ruzie tussen Amanda en Huub. Amanda krijgt nog steeds de kriebels als ze eraan denkt dat Huub tussen haar spullen heeft gezeten. Brian begrijpt haar en heeft een oplossing: “Hetgeen wat we zouden kunnen doen, is degene die zich eraan schuldig maakt kinderachtig gedrag te tonen te ontslaan en er dan allemaal achter te staan.” Goed idee Brian, maar hopelijk gaat die regel dan niet werken met terugwerkende kracht, want dan lig jij er al minstens twee keer uit, toch?
Bron: Tien
Hij kan het wel blijven herhalen... maar die ene hersencel is geprogrameerd om bij Brian in bed te kruipen dus heeft geen zin....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Amanda bleef ook maar herhalen dat Huub mocht willen dat hij een vriendin kon krijgen die er zo uitzag als zij.
Jammer dat Huub niet zei dat hij ze liever wat slimmer en wat minder ordinairder zou hebben.
Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
Jij capt ze weer lekkerquote:
met natasia dus...schept een band dat lijnen!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef havefun het volgende:
200 klio Tering of die gast is gigantisch groot of hij hij is echt gigantsich dik.
voor zdngmw weer lekker uitscheld voer dus ze gaat geheid over zijn gewicht beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
Brian gooide de wijn tegen Neentje aan, smeet daarna kwaad het glas stuk op de grond, hij gooide niet met het glas naar nena.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay nu is me dat weer duidelijk... stukje was ik even kwijt. Dank je. (Nena is nog steeds verdrongen, doet me nog steeds pijn dat ze weg is).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).
De wijn van Brian ging vol over Nena heen, het raakte haar zelfs zo vol dat haar mooie witte jurk verziekt was. Na Natasja haar wijngooierij is die regel duidelijk ingesteld. Het eind was anders zoek geweest. Er is daarna ook niet meer met wijn of whatever gegooid. De regel hielp dus. Als het nu weer wél mag mag er dus gewoon geweld gebruikt worden als je er verbaal niet meer uit komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me een gezeliige gast! Dat wordt een goede vriend van huub denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ha,ha, GEWELDIG !!!!!!!!!!
goh....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef agter het volgende:
Ik wat op google aan het zoeken naar vormen van fysiek geweld en kwam een leuk stukje tegen wat ik jullie niet wil onthouden.
"Herkennen van huiselijk geweld
Huiselijk geweld kan verschillende vormen aannemen. Voorbeelden zijn:
aan de haren door de kamer sleuren, slaan, van de trap afduwen, met
een vork in de rug steken, overgieten met hete vloeistof, verkrachten,
bedreigen, etc. Bijgevolg kan het letsel sterk verschillen."
(bron http://www.ggdzhn.nl/pool(...)eld%20in%20huis.pdf)
Dito, maar ach misschien is hij over een maand of 8 wel lekker.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik had gezegd dat ik een lekkere kerel in die kooi wilde...ppfff misschien is hij aardig en lollig en een vriend van Huub maar lekker is ie niet...
![]()
200 KILO ?????? WTF ??quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |