Na de gooi-incidenten van hdnkkk is er een nieuwe regel gekomen dat ze niets meer mogen gooien, als was het een glas water dan nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom er mensen hier vanuit gaan dat Amanda het huis uit moet vanavond? Heb ik wat gemist? Als het alleen maar gaat om die kop koffie, kom aan zeg. Waarom is Eric er nog dan, na die bitchslap tegen de smoel van Brian hè?
De laatste vraag had een constatering moeten zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef cindy10 het volgende:
vraag me af of amanda zich wel bewust is van een naderende exit??? of heeft ze echt het verstand een diepzeegarnaal?
Ik zit nog bij te komenquote:
Bij welke kansloze garage moeten we de boel in de fik steken?!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij rustig gebleven na de ontploffing van vanochtend.Wel raar is dat niemand het heeft over het gooi incident. Owja, Zdngmw heeft per 12 maart de beschikking over de Touareg.
Kom nou zeg. Dat van Eric stelde echt helemaal NIETS voor en was ook absoluut niet als geweld bedoeld. Dit van Amanda was zeer grof en daar staat een exit op. Zo simpel is het.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom er mensen hier vanuit gaan dat Amanda het huis uit moet vanavond? Heb ik wat gemist? Als het alleen maar gaat om die kop koffie, kom aan zeg. Waarom is Eric er nog dan, na die bitchslap tegen de smoel van Brian hè?
Het lijkt mij dat dit een zelfde soort stemming moet worden als de Carnavalsstemming voor Silvia..... Rondjes fontein dus...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
en dat mag zomaar dan? volgens mij mag daar eerst wel weer even een stemming over komen, of gaat ze rondjes rijden rond de fontein?
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na de gooi-incidenten van hdnkkk is er een nieuwe regel gekomen dat ze niets meer mogen gooien, als was het een glas water dan nog.
Huub zei toch ook gelijk dat ze eruit moest. Ik maak daarop uit dat die regel bekend is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?
zei syl vanmorgenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?
Ik mag toch hopen dat er over gestemd gaat worden maar ik vrees het ergste mnr JdM zal wel een leuke deal hebben gesloten voor een paar centen dus kan er niet over gestemd worden...... ook mooi stemming zdngmw kriijgt het niet en dan maar in de tuin zetten zodat ze er verlekkert naar kan kijken.....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
en dat mag zomaar dan? volgens mij mag daar eerst wel weer even een stemming over komen, of gaat ze rondjes rijden rond de fontein?
In dit geval was het plaatsen van een vraagteken dan ook een vergissing, dat had een uitroepteken moeten zijn! Zelfs voor de wetgever geldt het gooien van hete vloeistof onder fysiek geweld, dus dat bespaar de redactie (en Fok) alvast een hele discussiequote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou niet alles geloven wat op goudenkooi.tv staat. Vooral niet iets met een ? op het eind. Was bij Eric hetzelfde. "Fysiek geweld?"
Fuck off. Proberen gewoon de boel op te naaien met hun fokking vraagtekens.
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
Maar mag ze die auto ook houden als ze uit DGK gaat??? (sorry, kan hier geen streams kijken)quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.
Ja, ze mag iedere maand even rijden. Nee daar komt geen stemming over. Nee, het zullen geen rondjes rond de fontein zijn.
Vooralsnog lijkt het erop dat het een sponsordeal is waarbij de auto 1 x per maand bechikbaar is. Natasia heeft dus niet de auto daadwerkelijk gekregen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Sense het volgende:
[..]
Maar mag ze die auto ook houden als ze uit DGK gaat??? (sorry, kan hier geen streams kijken)
Op die foto lijkt ze net het monster uit beauty and the beastquote:
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef 2live het volgende:
Ik vraag me af; Hoe graag willen ze Amanda eruit of juist niet!
laten we het eerst even afwachten. Exits zijn 9 van de 10 x 's avondsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef 2live het volgende:
als Amanda er niet uithoeft dan is DGK absoluut ongeloofwaardig voor mij. Dan moeten ze gewoon zeggen, we hebben regels maar wij bepalen voor wie die gelden. Ik twijfel er geen seconde aan dat als Syl bijv. had gegooid zij zeker exit zou moeten, omdat dat goed uitkomt.
Ik vraag me af; Hoe graag willen ze Amanda eruit of juist niet!
Goddank. Mijn bloed had alweer bijna het kookpunt bereikt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het erop dat het een sponsordeal is waarbij de auto 1 x per maand bechikbaar is. Natasia heeft dus niet de auto daadwerkelijk gekregen.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook. Hij scheert ook zijn borst misschien zelfs zijn benen.... enne, ik durf het bijna niet te vragen, maar denk je dat ie ook ... eh .... dáár.. scheert? Misschien een leuk motiefje ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Lieve het volgende:
Dat doen toch alleen meisjes???? Wat een mietje!
*zucht* bedankt voor je ''vriendelijke'' commentaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.
Ja, ze mag iedere maand even rijden. Nee daar komt geen stemming over. Nee, het zullen geen rondjes rond de fontein zijn.
Ze denken zeker dat het goeie tv oplevert...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Heeft hij zoveel okselhaar dat ze een kwartier met 1 oksel moet bezig zijn ?
Wacht even nu ben ik het even kwijt. Brian gooide toch een glas achter Nena aan zonder haar te raken. Natasia gooide NL toch een glas wijn over hem heen. Of zijn mijn hersenen inmiddels ook besmet het het Amanda virus?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |