Nee, Brian is idd zo'n type dat alleen van die onnozele meiden zo gek krijgt om met hem in bed te duiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat is het toch een onnozele bitch, ik snap niet wat ze daar doet... er zijn toch wel slimmere vrouwen met silicone ??
edit: daar kan brian niks mee natuurlijk![]()
En weer niet dat dat een exit zal betekenen?quote:
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)quote:
Wat is erger, bewust of uit agressie? Ze had ook kunnen zeggen dat ze voor de lol deed, dan was er niks aan de hand?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef petraa het volgende:
En weer zegt ze die kop koffie gooide ik bewust naar ze kop.
ik ook zodat ik het Huub kan schrijven ...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
redactie wil zien waar die psycho zijn cp's heeft verstopt
Brian is een ratquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)
- Brian is een vervalser.. ( Het interview)
- Brian is een luegenaar.. ( bewijst hij iedere dag )
- Brian is een dief .. ( Contactpunten van Syl gegraaid.. Je mag ook bij een heler geen spullen terugstelen, welkom in NL)
- Brian manipuleert.. ( Naïeve meisjes in bed lullen, en dan tegen natas allerlei narigheden over haar zeggen)
- Brian heeft een rotkop ( Persoonlijke observatie )
- Nog iets vergeten??
De redactie kan gaan proberen Huub de aanklacht tegen Amanda in te laten trekken in ruil voor privileges... iets anders valt er niet te verzinnen inderdaad...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ik heb me suf zitten denken op welke manier ze haar erin kunnen houden, maar het is echt niet mogelijk.
Meestal heb je wel ergens een uitvlucht, maar deze was echt zó overduidelijk. Daar komen ze niet onderuit. En waarom zouden ze ook, want Amanda eruit is alleen maar zeer positief voor het programma. Het programma heeft wat meer intelligentie nodig. Dat Natasia soms krijst als een kip zonder kop is al erg genoeg. Als we ook nog langer Amanda hetzelfde zien doen wordt het echt te plat allemaal.
etcetera, etceteraquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)
- Brian is een dief .. ( Contactpunten van Syl gegraaid.. Je mag ook bij een heler geen spullen terugstelen, welkom in NL)
- Brian manipuleert.. ( Naïeve meisjes in bed lullen, en dan tegen natas allerlei narigheden over haar zeggen)
- Nog iets vergeten??
Nee, dat snapt ze echt niet. Vanmorgen zei ze ook dat ze vanaf nu elke dag een kop thee naar z'n hoofd zou gooienquote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En weer niet dat dat een exit zal betekenen?
Daar zijn toch caps van?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft dus bewust gegooid, ik ben benieuwd wat de redaktie hier mee gaat doen.
Ze wachten er wel lang doen.
Brian zegt dat hij moet zoeken naar de cp, kan de redactie even door geven dat ze in de sauna liggen, zijn geheugen werkt niet meer zo goed.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
IK zou de stagiaire vragen om op m'n puntjes te passen![]()
Slim van hemquote:Op maandag 26 februari 2007 15:18 schreef Sporti het volgende:
Brian laat Amanda gewoon in de val lopen door haar nog een keer of 5 alles te laten herhalen wat schadelijk is voor haar verblijf............van je broda moet je het hebben dat bewijst die loser elke keer weer
Ik denk dat Huub ook wel een aantal privileges heeft waar wij niet van op de hoogte zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef ThomasCrown het volgende:
De redactie kan gaan proberen Huub de aanklacht tegen Amanda in te laten trekken in ruil voor privileges... iets anders valt er niet te verzinnen inderdaad...
Maar da's niet ergquote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook wel een aantal privileges heeft waar wij niet van op de hoogte zijn
Tuurlijk...hij is er mee begonnen...cp's, drank, sigaretten, beautycase, koffers....alleen gebruikte hij de spullen niet voor zichzelf...dat doet Huub dus wel met contactpunten die hij steelt..quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef tipsch het volgende:
die Brian, volgens mij is hij zelf ooit begonnen met het cp's stelen
Ze hebben 6.000.000 om iets leuks mee te doen, nou dat is dus zuipen geworden, ga ik ook doen als ik de staatsloterij win, hele dag zuipen, en het liefst ook zo'n Ho in huis om tegen te keer te gaan, lijkt me top....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef havefun het volgende:
Wat doen die mensen daar in het Huis trouwens weinig zeg op een door de weekse dag. Ze zitten gewoon een beetje te roddelen en te zuipen e.d
Ze doen geen flikker daar, ik dacht dat ze allemaal dingen deden door de weeks.
Is nog niet anders geweest, gewoon een bos touw.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
DAt haar van Amanda ziet er gewoon echt ranzig uit...
Ze had er maar twee uur de tijd voor hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
een uitgewoond vogelnestquote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
Ik vind bewust erger omdat er over nagedacht is en geen instinctieve reactie. Maar Amanda en nadenken...da's me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is erger, bewust of uit agressie? Ze had ook kunnen zeggen dat ze voor de lol deed, dan was er niks aan de hand?
YESSS... dan komt er eindelijk binnenkort een reality check voor BAN naar ik aanneem.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
We kunnen weer stemmen op de favoriete Miljonair.
Ik heb maar weer een keer op Huub gestemd.
Yep tot zondag 4 maart is er te stemmen, dus ik mag hopen dat ze gigantisch op hun plaat gaan de "BANners"quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
YESSS... dan komt er eindelijk binnenkort een reality check voor BAN naar ik aanneem.
Wat doet ze nog in dat huis? Of heeft ze nu de tijd om afscheid te nemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat snapt ze echt niet. Vanmorgen zei ze ook dat ze vanaf nu elke dag een kop thee naar z'n hoofd zou gooien![]()
Haha, je was me net voor, maar hij is inderdaad superquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Deze is leukkkkkkkkkkkk
Dat is nog eens een goeie mixquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Deze is leukkkkkkkkkkkk
Naah... ik vind dat ze daar hun best doen om zo objectief mogelijk te zijn als mag van JdMquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Die stukjes op tien.tv zijn best wel vreemd, het lijkt wel of elke schrijver van die stukjes hun eigen favoriet heeft en dat ze onderling een oorlogje hebben om de andere schrijver's favoriet negatief neer te zetten
Gewéldig !!!!! .... echt een hele goeiequote:Op maandag 26 februari 2007 15:35 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou dit filmpje eens moeten zien, heeft denk ik nog veel meer efffect dan de uitslag van de populariteitspoll![]()
Allemaal van die maatschappij schoppende schreeuwlelijkerds!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Sporti het volgende:
Huub mijn helden: Giel Beelen, Louis van Gaal, Hugo Borst, Hans Theeeuwen
HIJS EG GOEDquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Deze is leukkkkkkkkkkkk
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Deze is leukkkkkkkkkkkk
echt Super!!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:35 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou dit filmpje eens moeten zien, heeft denk ik nog veel meer efffect dan de uitslag van de populariteitspoll![]()
Geweld is toch geweld.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Ashley1 het volgende:
Ik vrees dat amanda niet weg hoeft.
Leuk filmpje
Uhhh... hoezo een klacht intrekken? Als de redactie fysiek geweld constateerd moeten ze de regels hanteren. Lijkt me niets te maken te hebben met ruilen voor privileges. Gewels is geweld en na constatering gewoon verwijderen...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
De redactie kan gaan proberen Huub de aanklacht tegen Amanda in te laten trekken in ruil voor privileges... iets anders valt er niet te verzinnen inderdaad...
Zo niet dan mag er voorstaan dus hete drankjes naar elkaar gegooid worden? Laat jij je eens nakijken, of zag je soms een herkenbaar ritueel in je eigen omgeving?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Ashley1 het volgende:
Leuk filmpje
Ik denk zelfs dat zoiets ook bij de redactie gaande zou kunnen zijn. Ik denk zo dat Iedere bewoner een eigen mentor heeft voor gesprekken, contacten met achterban en ander regelstuf. Die zouden ook wel eens met elkaar in de clinch kunnen liggen. En misschien ook wel vanaf bovenaf enigzins verantwoordelijk worden gehouden voor het gedrag van hun miljonair. En misschien wordt er wel eens zo n redactie-medewerker vervangen. Dat zou het een en ander kunnen verklaren. Want soms snappen we er hier niks meer van. Die mag dit en die mag dat niet en andersom en vice versaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Die stukjes op tien.tv zijn best wel vreemd, het lijkt wel of elke schrijver van die stukjes hun eigen favoriet heeft en dat ze onderling een oorlogje hebben om de andere schrijver's favoriet negatief neer te zetten
DGK_REDACTIE: .... laat deze aub ff doorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Deze is leukkkkkkkkkkkk
Als Amanda niet weg moet, mag er dus met hete drank gegooid wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Ashley1 het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE: .... laat deze aub ff door
Ik hou er niet van, maar vooruit....3x..meer niet hoor...quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ja, Brian is na vanavond de zoveelste "ex" van Amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Nog iets vergeten??
Als Huub het toch nog leuk zou vinden als Amanda erin zou blijven (wat mij overigens niet logisch lijkt) en daarom zijn klacht van fysiek geweld intrekt en zegt dat hij het lekker vind om drinken over zich heen te krijgen, wie is de redactie dan om te zeggen dat het fysiek geweld was.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Uhhh... hoezo een klacht intrekken? Als de redactie fysiek geweld constateerd moeten ze de regels hanteren. Lijkt me niets te maken te hebben met ruilen voor privileges. Gewels is geweld en na constatering gewoon verwijderen...
Damn wat ben jij snel.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:57 schreef waxmask het volgende:
Er gaat post komen!!!!!!!!!!!!
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat zoiets ook bij de redactie gaande zou kunnen zijn. Ik denk zo dat Iedere bewoner een eigen mentor heeft voor gesprekken, contacten met achterban en ander regelstuf. Die zouden ook wel eens met elkaar in de clinch kunnen liggen. En misschien ook wel vanaf bovenaf enigzins verantwoordelijk worden gehouden voor het gedrag van hun miljonair. En misschien wordt er wel eens zo n redactie-medewerker vervangen. Dat zou het een en ander kunnen verklaren. Want soms snappen we er hier niks meer van. Die mag dit en die mag dat niet en andersom en vice versa![]()
Tot zover mijn eigen kleine stukje paranoia...![]()
ik was eerderquote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Equinix het volgende:
[..]
Damn wat ben jij snel.
Grote Gouden Kooi Brief
Aan wie had je geschreven?? En wat?quote:
Dat stukje....wat bedenken O...wat bedenken Oquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
Deze is leukkkkkkkkkkkk
Die post komt morgen pas denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan wie had je geschreven?? En wat?
Ik hoop dat er ook een hoop voor Huub bijzit over dat hij niet zo veel moet drinken. Hij schijnt zich nogal veel aan te trekken van de internetkijkers.
Voor Sylviaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een hoop voor Huub bijzit over dat hij niet zo veel moet drinken. Hij schijnt zich nogal veel aan te trekken van de internetkijkers.
Dan ga ik een brief sturen dat hij wat vaker moet drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Lieve het volgende:
Is Amoebe nog niet exit? ¿¿¿ Heeft ze de brief nog niet gehad??
Yes Pleasequote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Kan ook vanavond pas na het eten komen. Was bij Nena en Natanael ook zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?
Ze wachten tot vanavond waarschijnlijk, dan komt toch de nieuwe bewoner? Dan mag Amanda met de zelfde taxi mee naar huisquote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?
Vorige keer was het gewoon een melding van de plasmaboy hoor. Alleen de tweede - de correctie voor Huub - ging per brief.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Lieve het volgende:
Is Amoebe nog niet exit? ¿¿¿ Heeft ze de brief nog niet gehad??
Scheelt weer in het geld...toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze wachten tot vanavond waarschijnlijk, dan komt toch de nieuwe bewoner? Dan mag Amanda met de zelfde taxi mee naar huis![]()
Heb ik ergens een interview gemist? Bron?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijvenquote:
Goed idee ga ik ook doenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijven
is de eerste keer.
Bron is een 'korte viavia-route' naar de moeder van Bart.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb ik ergens een interview gemist? Bron?
Ja, ze heeft nu zelfs een glaasje ranja erbij genomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef _martijn_ het volgende:
Heb echt het gevoel nu dat ik op stream 1 naar een peuter aan het kijken ben die een kleurplaat aan het maken is.
3 voor beidequote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijven
is de eerste keer.
Nena kreeg haar exit ook per brief meegedeeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorige keer was het gewoon een melding van de plasmaboy hoor. Alleen de tweede - de correctie voor Huub - ging per brief.
dat zou wat zijn. Zou nog kunnen ook hij was die hele dag zowat achter en niet in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
DGK-redactie heeft gisteren gemeld dat ze het uit wilde sluiten ( omdat het een zwaar strafbaar feit is )quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
ik las bij tien op de site dat onder dronkenmanspraa; brian verdacht wordt door een (slaap) pilletje in huub zijn drank te hebben gedaan..?
Ik heb VOL gechekt en dit is het bewuste bericht, komt dus bij het forum van DGK vandaan. Dit alleen als bewijs en niet om de discussie weer te doen oplaaien.![]()
Zit ook al te kijken of de mijne erbij zitten. Ik heb stickertjes op de brief geplakt zodat ik ze kan herkennen.quote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef robinotc het volgende:
BE-LACHE-LIJK dat die scharrelzeug van een Amanda schijnbaar mag blijven![]()
Laat me raden.... Amanda maakt een kleurplaat voor d'r moeder?quote:
Adem in- adem uit..........relaxquote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef robinotc het volgende:
Ik heb er een naar Sylvia gestuurd en jij?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zit ook al te kijken of de mijne erbij zitten. Ik heb stickertjes op de brief geplakt zodat ik ze kan herkennen.
ik vertrouw op jequote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Adem in- adem uit..........relax...komt goed, ik weet het zeker
Ja lief he en ook bezorgt hij houdt echt van Sylquote:Op maandag 26 februari 2007 16:15 schreef Kinga het volgende:
te schattig hoe huub naar haar keek net![]()
Worden die brieven niet overgedaan in een DGK-envelop?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zit ook al te kijken of de mijne erbij zitten. Ik heb stickertjes op de brief geplakt zodat ik ze kan herkennen.
Builenpest.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Jij bent schoon? Een rat lijkt schoon maar heeft wel allerlei enge ziektes bij zich.
Hoe komt je daar nou bij. Vorige keren kwam ook de melding pas 's avonds hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef robinotc het volgende:
ja maar de brief blijft orgineelquote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef noa84 het volgende:
[..]
Worden die brieven niet overgedaan in een DGK-envelop?
Ja, suf van mij, ik las niet goed. Ze zijn op de brief geplakt, niet op de envelop.quote:
Precies..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe komt je daar nou bij. Vorige keren kwam ook de melding pas 's avonds hoor.
Ik ook ... en Huubie .... oh en Brian en een kopietje daarvan weer naar Huub.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb er een naar Sylvia gestuurd en jij?![]()
geeft nietquote:Op maandag 26 februari 2007 16:19 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, suf van mij, ik las niet goed. Ze zijn op de brief geplakt, niet op de envelop.
liefffquote:Op maandag 26 februari 2007 16:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook ... en Huubie .... oh en Brian en een kopietje daarvan weer naar Huub.
Op die van Syl heb ik een paar lieve stickertjes geplakt ....
Hm... ik krijg weer hoop...THANXXXXquote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe komt je daar nou bij. Vorige keren kwam ook de melding pas 's avonds hoor.
Dat gaat ze meteen zeggen "kijk eens, ik heb 1 miljoen smsjes gekregen!"quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat er meer gesmst zou worden als het een negatieve stemming was. Miljoenen smsjes voor Natasia.
De Albert Cuyp is geen vreemde plek voor haar, gezien de kledingkeuze.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef noekje het volgende:
Dat zal toch mooie tv opleveren als vanavond die brief komt. Ze gaat helemaal flippen en schreeuwen alsof ze haar eigen kleding verkoopt op de markt.
Natas wil geen negatieve post, zet heeft de redactie gevraagd dat tegen te houden... Tja.. dan houd je alleen familie over hè?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef Alfaro het volgende:
Valt het meer mensen op dat het lijkt H en S regelmatig post krijgen van onbekenden en dat hdnkkk en zdngmw voornamelijk post krijgen van familie ( van elkaar)
BTW. 5x huub en 4x syl gestuurd lekker voor de percentages en dus voor de pnt verdeling.....
Dat vond ik toen bij Nena ook. Zij vroeg haar 24 uur aan en daar hadden ze het even over maar niks verder totdat de brief 's avonds kwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef Miraaa het volgende:
Hebben ze een verbod om over de discussie fysiek geweld te praten ??![]()
Kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 16:23 schreef Alfaro het volgende:
Valt het meer mensen op dat het lijkt H en S regelmatig post krijgen van onbekenden en dat hdnkkk en zdngmw voornamelijk post krijgen van familie ( van elkaar)
BTW. 5x huub en 4x syl gestuurd lekker voor de percentages en dus voor de pnt verdeling.....
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Natas wil geen negatieve post, zet heeft de redactie gevraagd dat tegen te houden... Tja.. dan houd je alleen familie over hè?![]()
De gemiddeld plankton zwerm heeft nog meer vestand dan Amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef cindy10 het volgende:
vraag me af of amanda zich wel bewust is van een naderende exit??? of heeft ze echt het verstand een diepzeegarnaal?
hier doe je de diepzeegarnalen toch te kort meequote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef cindy10 het volgende:
vraag me af of amanda zich wel bewust is van een naderende exit??? of heeft ze echt het verstand een diepzeegarnaal?
en ze doen het fantastisch....of is dat toeval?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:48 schreef Riddie het volgende:
Een aanrader om alle streams te kunnen kijken, ik vind het een perfect systeem.
Je kan alles zien. Als je het wil horen zet je de volume van de een uit en de andere aan.
http://www.eengoudenkooi.nl/goudenkooiallestreams.htm
ik heb liever een bitchslap van Eric...dan hete koffie of thee van adel in mijn gezicht.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom er mensen hier vanuit gaan dat Amanda het huis uit moet vanavond? Heb ik wat gemist? Als het alleen maar gaat om die kop koffie, kom aan zeg. Waarom is Eric er nog dan, na die bitchslap tegen de smoel van Brian hè?
Eigenlijk vrij rustig gebleven na de ontploffing van vanochtend.Wel raar is dat niemand het heeft over het gooi incident. Owja, Zdngmw heeft per 12 maart de beschikking over de Touareg.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef kleinzusje het volgende:
Help me, lieve Fokkertjes.Ik heb bijgelzen t/m deel 571................ het gaat zo snel. Talpa er bij gehaald.............. nog niet up to date.
A-Del leeft dus nog en is er niet uit.
Een top filmpje met para brother
Wat nog meer ???
Please, help me
Sindsdien niet veel meer gebeurd, ze hebben hun monologen zitten oefenen, musicalliedjes staan studeren (niet om aan te horen). Volgens mij niet zo veel meer dan dat eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat gaat ze meteen zeggen "kijk eens, ik heb 1 miljoen smsjes gekregen!"
@#$%^&*&&&*(&()&()&()&()"e:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij rustig gebleven na de ontploffing van vanochtend.Wel raar is dat niemand het heeft over het gooi incident. Owja, Zdngmw heeft per 12 maart de beschikking over de Touareg.
Er is door de redactie hier gepost en ook in de besloten meeting gezegd (zoals Syl vanmorgen aangaf) dat gooien met wijn een exit zou betekenen. Dus warme thee lijkt me (en meerdere van hier) dus net zo goed exit (zo niet nog eerder ivm brandgevaar).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom er mensen hier vanuit gaan dat Amanda het huis uit moet vanavond? Heb ik wat gemist? Als het alleen maar gaat om die kop koffie, kom aan zeg. Waarom is Eric er nog dan, na die bitchslap tegen de smoel van Brian hè?
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij rustig gebleven na de ontploffing van vanochtend.Wel raar is dat niemand het heeft over het gooi incident. Owja, Zdngmw heeft per 12 maart de beschikking over de Touareg.
Na de gooi-incidenten van hdnkkk is er een nieuwe regel gekomen dat ze niets meer mogen gooien, als was het een glas water dan nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
De laatste vraag had een constatering moeten zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef cindy10 het volgende:
Ik zit nog bij te komenquote:
Bij welke kansloze garage moeten we de boel in de fik steken?!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Dat van Eric stelde echt helemaal NIETS voor en was ook absoluut niet als geweld bedoeld. Dit van Amanda was zeer grof en daar staat een exit op. Zo simpel is het.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Het lijkt mij dat dit een zelfde soort stemming moet worden als de Carnavalsstemming voor Silvia..... Rondjes fontein dus...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
en dat mag zomaar dan? volgens mij mag daar eerst wel weer even een stemming over komen, of gaat ze rondjes rijden rond de fontein?
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na de gooi-incidenten van hdnkkk is er een nieuwe regel gekomen dat ze niets meer mogen gooien, als was het een glas water dan nog.
Huub zei toch ook gelijk dat ze eruit moest. Ik maak daarop uit dat die regel bekend is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?
zei syl vanmorgenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het berichtje gelezen waarin DGK-redactie schrijft dat het niet meer mag. Maar hoe weet je zeker dat het ook een officiele regel is geworden?
Ik mag toch hopen dat er over gestemd gaat worden maar ik vrees het ergste mnr JdM zal wel een leuke deal hebben gesloten voor een paar centen dus kan er niet over gestemd worden...... ook mooi stemming zdngmw kriijgt het niet en dan maar in de tuin zetten zodat ze er verlekkert naar kan kijken.....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
en dat mag zomaar dan? volgens mij mag daar eerst wel weer even een stemming over komen, of gaat ze rondjes rijden rond de fontein?
In dit geval was het plaatsen van een vraagteken dan ook een vergissing, dat had een uitroepteken moeten zijn! Zelfs voor de wetgever geldt het gooien van hete vloeistof onder fysiek geweld, dus dat bespaar de redactie (en Fok) alvast een hele discussiequote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou niet alles geloven wat op goudenkooi.tv staat. Vooral niet iets met een ? op het eind. Was bij Eric hetzelfde. "Fysiek geweld?"
Fuck off. Proberen gewoon de boel op te naaien met hun fokking vraagtekens.
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
NNNEEEEEE !!!!!!!!!!
Maar mag ze die auto ook houden als ze uit DGK gaat??? (sorry, kan hier geen streams kijken)quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.
Ja, ze mag iedere maand even rijden. Nee daar komt geen stemming over. Nee, het zullen geen rondjes rond de fontein zijn.
Vooralsnog lijkt het erop dat het een sponsordeal is waarbij de auto 1 x per maand bechikbaar is. Natasia heeft dus niet de auto daadwerkelijk gekregen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Sense het volgende:
[..]
Maar mag ze die auto ook houden als ze uit DGK gaat??? (sorry, kan hier geen streams kijken)
Op die foto lijkt ze net het monster uit beauty and the beastquote:
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef 2live het volgende:
Ik vraag me af; Hoe graag willen ze Amanda eruit of juist niet!
laten we het eerst even afwachten. Exits zijn 9 van de 10 x 's avondsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef 2live het volgende:
als Amanda er niet uithoeft dan is DGK absoluut ongeloofwaardig voor mij. Dan moeten ze gewoon zeggen, we hebben regels maar wij bepalen voor wie die gelden. Ik twijfel er geen seconde aan dat als Syl bijv. had gegooid zij zeker exit zou moeten, omdat dat goed uitkomt.
Ik vraag me af; Hoe graag willen ze Amanda eruit of juist niet!
Goddank. Mijn bloed had alweer bijna het kookpunt bereikt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het erop dat het een sponsordeal is waarbij de auto 1 x per maand bechikbaar is. Natasia heeft dus niet de auto daadwerkelijk gekregen.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook. Hij scheert ook zijn borst misschien zelfs zijn benen.... enne, ik durf het bijna niet te vragen, maar denk je dat ie ook ... eh .... dáár.. scheert? Misschien een leuk motiefje ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Lieve het volgende:
Dat doen toch alleen meisjes???? Wat een mietje!
*zucht* bedankt voor je ''vriendelijke'' commentaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
*zucht* Opmerking 1001 over rondjes rijden rond de fontein.
Ja, ze mag iedere maand even rijden. Nee daar komt geen stemming over. Nee, het zullen geen rondjes rond de fontein zijn.
Ze denken zeker dat het goeie tv oplevert...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Heeft hij zoveel okselhaar dat ze een kwartier met 1 oksel moet bezig zijn ?
Wacht even nu ben ik het even kwijt. Brian gooide toch een glas achter Nena aan zonder haar te raken. Natasia gooide NL toch een glas wijn over hem heen. Of zijn mijn hersenen inmiddels ook besmet het het Amanda virus?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.
Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Een man die zijn okselhaar scheert is natuurlijk niet direct een mietje. Anders heb ik heel veel mietjes in mijn vriendenkring.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Lieve het volgende:
Dat doen toch alleen meisjes???? Wat een mietje!
[afbeelding]
jeps helemaal mee eens. Maar ja Sil heet geen Natas he!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
*zucht* bedankt voor je ''vriendelijke'' commentaar.
dit soort dingen mag sylvia dus niet, dus ook natasia moet hier gewoon een stemming voor aanvragen.
mijn verontwaardiging en opmerking zijn dus zeer terecht.
Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Wacht even nu ben ik het even kwijt. Brian gooide toch een glas achter Nena aan zonder haar te raken. Natasia gooide NL toch een glas wijn over hem heen. Of zijn mijn hersenen inmiddels ook besmet het het Amanda virus?
Denk het ook, ze is gewoon geil.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ze staat gewoon graag dicht tegen hem aan ...
wat mij betreft ook niet Scan, maar ik ben er nog niet zo zeker van of ze niet gewoon een uitweg zoeken om haar er niet uit te hoeven gooien. Ze moet echt vertrekken, anders is het hek van de dam!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt het niet zo. Sinds het wijn gooien van Brian bestaat de nieuwe regel dat drank over iemand heen gooien wordt gezien als fysiek geweld... en fysiek geweld betekent een exit. Dus ze kunnen er echt niet onderuit.
nee, maar dit is voor haar HET excuus om ongestraft aan hem te zitten.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
staat hij dus niet alleen maar te rukken onder de douche? Welnee, hij staat er oeverloos te rukken hoor. Voordat het enig resultaat heeft........quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook. Hij scheert ook zijn borst misschien zelfs zijn benen.... enne, ik durf het bijna niet te vragen, maar denk je dat ie ook ... eh .... dáár.. scheert? Misschien een leuk motiefje ofzo?
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef noa84 het volgende:
[..]
Die nieuwe regel is daarna pas ingesteld.
Duivelshaar is net staaldraad. Het duurt ff voor het doorgejenst is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Nena niet geraakt ??? Haar hele jurk zat onderquote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
inderdaad !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian praten in de kapsalon weer over de ruzie tussen Amanda en Huub. Amanda krijgt nog steeds de kriebels als ze eraan denkt dat Huub tussen haar spullen heeft gezeten. Brian begrijpt haar en heeft een oplossing: “Hetgeen wat we zouden kunnen doen, is degene die zich eraan schuldig maakt kinderachtig gedrag te tonen te ontslaan en er dan allemaal achter te staan.” Goed idee Brian, maar hopelijk gaat die regel dan niet werken met terugwerkende kracht, want dan lig jij er al minstens twee keer uit, toch?
Bron: Tien
Hij kan het wel blijven herhalen... maar die ene hersencel is geprogrameerd om bij Brian in bed te kruipen dus heeft geen zin....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef noekje het volgende:
Amanda bleef ook maar herhalen dat Huub mocht willen dat hij een vriendin kon krijgen die er zo uitzag als zij.
Jammer dat Huub niet zei dat hij ze liever wat slimmer en wat minder ordinairder zou hebben.
Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry, maar waar het mij even omging is dat Brian Nena toch niet geraakt heeft met dat glas. Natasia gooide wel de wijn over NL heen. Dus de regel is ingesteld nav Natasia vs NL. Dat wilde ik duidelijk maken.
Jij capt ze weer lekkerquote:
met natasia dus...schept een band dat lijnen!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef havefun het volgende:
200 klio Tering of die gast is gigantisch groot of hij hij is echt gigantsich dik.
voor zdngmw weer lekker uitscheld voer dus ze gaat geheid over zijn gewicht beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
Brian gooide de wijn tegen Neentje aan, smeet daarna kwaad het glas stuk op de grond, hij gooide niet met het glas naar nena.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay nu is me dat weer duidelijk... stukje was ik even kwijt. Dank je. (Nena is nog steeds verdrongen, doet me nog steeds pijn dat ze weg is).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet. Brian heeft wijn over Nena heengegooid (en daarna het glas op de grond kapotgesmeten).
De wijn van Brian ging vol over Nena heen, het raakte haar zelfs zo vol dat haar mooie witte jurk verziekt was. Na Natasja haar wijngooierij is die regel duidelijk ingesteld. Het eind was anders zoek geweest. Er is daarna ook niet meer met wijn of whatever gegooid. De regel hielp dus. Als het nu weer wél mag mag er dus gewoon geweld gebruikt worden als je er verbaal niet meer uit komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me een gezeliige gast! Dat wordt een goede vriend van huub denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ha,ha, GEWELDIG !!!!!!!!!!
goh....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef agter het volgende:
Ik wat op google aan het zoeken naar vormen van fysiek geweld en kwam een leuk stukje tegen wat ik jullie niet wil onthouden.
"Herkennen van huiselijk geweld
Huiselijk geweld kan verschillende vormen aannemen. Voorbeelden zijn:
aan de haren door de kamer sleuren, slaan, van de trap afduwen, met
een vork in de rug steken, overgieten met hete vloeistof, verkrachten,
bedreigen, etc. Bijgevolg kan het letsel sterk verschillen."
(bron http://www.ggdzhn.nl/pool(...)eld%20in%20huis.pdf)
Dito, maar ach misschien is hij over een maand of 8 wel lekker.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik had gezegd dat ik een lekkere kerel in die kooi wilde...ppfff misschien is hij aardig en lollig en een vriend van Huub maar lekker is ie niet...
![]()
200 KILO ?????? WTF ??quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
En de volgende wordt dan weer een of andere domme snol. Moeten we nog langer wachten op een gast a la poolboyquote:Op maandag 26 februari 2007 16:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik had gezegd dat ik een lekkere kerel in die kooi wilde...ppfff misschien is hij aardig en lollig en een vriend van Huub maar lekker is ie niet...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |