Nee, Brian is idd zo'n type dat alleen van die onnozele meiden zo gek krijgt om met hem in bed te duiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:10 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat is het toch een onnozele bitch, ik snap niet wat ze daar doet... er zijn toch wel slimmere vrouwen met silicone ??
edit: daar kan brian niks mee natuurlijk![]()
En weer niet dat dat een exit zal betekenen?quote:
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)quote:
Wat is erger, bewust of uit agressie? Ze had ook kunnen zeggen dat ze voor de lol deed, dan was er niks aan de hand?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef petraa het volgende:
En weer zegt ze die kop koffie gooide ik bewust naar ze kop.
ik ook zodat ik het Huub kan schrijven ...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
redactie wil zien waar die psycho zijn cp's heeft verstopt
Brian is een ratquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)
- Brian is een vervalser.. ( Het interview)
- Brian is een luegenaar.. ( bewijst hij iedere dag )
- Brian is een dief .. ( Contactpunten van Syl gegraaid.. Je mag ook bij een heler geen spullen terugstelen, welkom in NL)
- Brian manipuleert.. ( Naïeve meisjes in bed lullen, en dan tegen natas allerlei narigheden over haar zeggen)
- Brian heeft een rotkop ( Persoonlijke observatie )
- Nog iets vergeten??
De redactie kan gaan proberen Huub de aanklacht tegen Amanda in te laten trekken in ruil voor privileges... iets anders valt er niet te verzinnen inderdaad...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, ik heb me suf zitten denken op welke manier ze haar erin kunnen houden, maar het is echt niet mogelijk.
Meestal heb je wel ergens een uitvlucht, maar deze was echt zó overduidelijk. Daar komen ze niet onderuit. En waarom zouden ze ook, want Amanda eruit is alleen maar zeer positief voor het programma. Het programma heeft wat meer intelligentie nodig. Dat Natasia soms krijst als een kip zonder kop is al erg genoeg. Als we ook nog langer Amanda hetzelfde zien doen wordt het echt te plat allemaal.
etcetera, etceteraquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda.. Kijk eens waar je mee in bed ligt: ( Ook nadat JIJ alle spullen van Huub hebt verduisterd)
- Brian is een vervalser.. ( Het interview)
- Brian is een luegenaar.. ( bewijst hij iedere dag )
- Brian is een dief .. ( Contactpunten van Syl gegraaid.. Je mag ook bij een heler geen spullen terugstelen, welkom in NL)
- Brian manipuleert.. ( Naïeve meisjes in bed lullen, en dan tegen natas allerlei narigheden over haar zeggen)
- Brian heeft een rotkop ( Persoonlijke observatie )
- Nog iets vergeten??
Nee, dat snapt ze echt niet. Vanmorgen zei ze ook dat ze vanaf nu elke dag een kop thee naar z'n hoofd zou gooienquote:Op maandag 26 februari 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En weer niet dat dat een exit zal betekenen?
Daar zijn toch caps van?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft dus bewust gegooid, ik ben benieuwd wat de redaktie hier mee gaat doen.
Ze wachten er wel lang doen.
Brian zegt dat hij moet zoeken naar de cp, kan de redactie even door geven dat ze in de sauna liggen, zijn geheugen werkt niet meer zo goed.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
IK zou de stagiaire vragen om op m'n puntjes te passen![]()
Slim van hemquote:Op maandag 26 februari 2007 15:18 schreef Sporti het volgende:
Brian laat Amanda gewoon in de val lopen door haar nog een keer of 5 alles te laten herhalen wat schadelijk is voor haar verblijf............van je broda moet je het hebben dat bewijst die loser elke keer weer
Ik denk dat Huub ook wel een aantal privileges heeft waar wij niet van op de hoogte zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef ThomasCrown het volgende:
De redactie kan gaan proberen Huub de aanklacht tegen Amanda in te laten trekken in ruil voor privileges... iets anders valt er niet te verzinnen inderdaad...
Maar da's niet ergquote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook wel een aantal privileges heeft waar wij niet van op de hoogte zijn
Tuurlijk...hij is er mee begonnen...cp's, drank, sigaretten, beautycase, koffers....alleen gebruikte hij de spullen niet voor zichzelf...dat doet Huub dus wel met contactpunten die hij steelt..quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef tipsch het volgende:
die Brian, volgens mij is hij zelf ooit begonnen met het cp's stelen
Ze hebben 6.000.000 om iets leuks mee te doen, nou dat is dus zuipen geworden, ga ik ook doen als ik de staatsloterij win, hele dag zuipen, en het liefst ook zo'n Ho in huis om tegen te keer te gaan, lijkt me top....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef havefun het volgende:
Wat doen die mensen daar in het Huis trouwens weinig zeg op een door de weekse dag. Ze zitten gewoon een beetje te roddelen en te zuipen e.d
Ze doen geen flikker daar, ik dacht dat ze allemaal dingen deden door de weeks.
Is nog niet anders geweest, gewoon een bos touw.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
DAt haar van Amanda ziet er gewoon echt ranzig uit...
Ze had er maar twee uur de tijd voor hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
een uitgewoond vogelnestquote:Op maandag 26 februari 2007 15:24 schreef Sonique het volgende:
Ik vind bewust erger omdat er over nagedacht is en geen instinctieve reactie. Maar Amanda en nadenken...da's me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is erger, bewust of uit agressie? Ze had ook kunnen zeggen dat ze voor de lol deed, dan was er niks aan de hand?
YESSS... dan komt er eindelijk binnenkort een reality check voor BAN naar ik aanneem.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
We kunnen weer stemmen op de favoriete Miljonair.
Ik heb maar weer een keer op Huub gestemd.
Yep tot zondag 4 maart is er te stemmen, dus ik mag hopen dat ze gigantisch op hun plaat gaan de "BANners"quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
YESSS... dan komt er eindelijk binnenkort een reality check voor BAN naar ik aanneem.
Wat doet ze nog in dat huis? Of heeft ze nu de tijd om afscheid te nemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat snapt ze echt niet. Vanmorgen zei ze ook dat ze vanaf nu elke dag een kop thee naar z'n hoofd zou gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |