Zeggen mensen zovaak maar het gezegde is "You can always check out, but you can never leave"quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.![]()
Je was me net voorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...
Ze gaat erg veel met homo's om dus waarschijnlijk dat ze daarom ook zo lijzig praat, sommige mensen nemen dat snel over (waar je mee omgaat wordt je mee besmet)quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Echt waar ik dacht dat het eigenlijk een man was, weet je het zeker?
Ze gedraagd zich echt als een travestiet, en die stem lijkt er ook verdomd veel op.
dat niemand daar wat van zegt snap ik niet....het is geen gezicht die dikke poten er onder en die benen passen ook niet tegen elkaar omdat ze zo vet is bahquote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat vreselijk zo'n kort rokje met van die enorme stalpoten![]()
<<quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeggen mensen zovaak maar het gezegde is "You can always check out, but you can never leave"
(of zoiets)
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???quote:
Hejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dat zou betekenen dat iedereen dus met hete drank zou mogen gooien....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef Utrecht het volgende:
Ik hoop echt dat er nog unaniem gestemd moet gaan worden over het maandelijkse uitje van Natasia met d'r autootje.
En dan kan Silvia zeggen: "Ik gun het je wel, maar je krijgt het niet".
Ze krijgt die auto toch hopenlijk niet voor haar verjaardag als cadeau? Het zal toch wel alleen zijn om 1x per maand een uurtje te rijden zodat ze het niet verleert ofzo?...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vanaf 12 maart heeft ze eens in de maand een Toerrek .... nou, dan moet ze maar puntjes verzamelen om te kunnen rijden he?
Tsjah Huub gedraagt zich als een kleuter, Amanda heeft het geestelijke vermogen van een kleuterquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
Huub is strontvervelend en net een kleuter aldus Amanda
Nee, dat kan idd niet. De nieuwe regel is al een tijdje dat gooien met drank ook wordt gezien als fysiek geweld.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???![]()
Als ze mag blijven hebben ze in het brandwonden centrum binnenkort extra patiënten.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...
Dit heb ik vandaag pas 6 miljoen keer gehoord.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef petraa het volgende:
Hij moet gewoon van haar spullen afblijven, dan is er niets aan de hand zegt Amanda,
Ik zou toch voor alle zekerheid een kleine slag om de arm houden, anders valt het erg tegen schat ik zo in!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan idd niet. De nieuwe regel is al een tijdje dat gooien met drank ook wordt gezien als fysiek geweld.
Klaar dus. Geen discussie mogelijk.
Ze is vergeten dat ze zelf is begonnenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef petraa het volgende:
Hij moet gewoon van haar spullen afblijven, dan is er niets aan de hand zegt Amanda, Na vanavond is er niets meer aan de hand want dan zijn haar spullen weg.
Dat is een hele goeie ja. Dat ze mag blijven rijden is wel een enorm voorrecht. Net zo'n voorrecht als carnaval voor Sylvia. Dus ik vind ook dat hierover gestemd moet worden. Lijkt me niet meer dan normaal en eerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef Utrecht het volgende:
Ik hoop echt dat er nog unaniem gestemd moet gaan worden over het maandelijkse uitje van Natasia met d'r autootje.
En dan kan Silvia zeggen: "Ik gun het je wel, maar je krijgt het niet".
Dat is wat ze loopt te gillen ja .... wel raar dat de anderen dan niet naar buiten mogen om een uurtje te gaan rijden toch? ..... En Huub heeft trouwens onlangs ook een diploma gehaald, mag hij dan gaan scheidsrechteren op een honkbaltraining ofzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze krijgt die auto toch hopenlijk niet voor haar verjaardag als cadeau? Het zal toch wel alleen zijn om 1x per maand een uurtje te rijden zodat ze het niet verleert ofzo?...![]()
Nou Amoebe en Brain Exit nog beterquote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.....
Conclusie: Brian moet er uit.. Het is zijn schuld!
Ja en dan is het nog maar een kleine stap naar het gooien met de frituurpan , en het elkaar in de fik steken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef -pink-20 het volgende:
[..]
Als ze mag blijven hebben ze in het brandwonden centrum binnenkort extra patiënten.
Dan gaat elke ochtend de hele koffie en thee kan over iedereen heen.
Je bent GEEN runt als je met heetwater stunt?![]()
Echt, ik heb me suf zitten denken op welke manier ze haar erin kunnen houden, maar het is echt niet mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor alle zekerheid een kleine slag om de arm houden, anders valt het erg tegen schat ik zo in!
Ik zooooooooo graag haar gezicht zien, als ze de brief krijgt waarin staat dat ze Exit moet.quote:
wat is het toch een onnozele bitch, ik snap niet wat ze daar doet... er zijn toch wel slimmere vrouwen met silicone ??quote:Op maandag 26 februari 2007 15:07 schreef Sporti het volgende:
Amanda: Monoloog.............jeetje al die woorden maakt me ook knetter![]()
en brian is dan natuurlijk geen diefquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Maria44 het volgende:
Als Sylvia achter Huub aan blijft lopen, roven we haar punten weg aldus Brian.
Ze doet mee, maar wil het verbergen dat ze meedoet. Klikken tegen Huub en zelf buiten schot blijven. Amanda is het met hem eens.
Er moet over gepraat worden volgens Bri anders gaat het van kwaad tot erger. Bijv. afspreken dat de persoon die zich hieraan schuldig maakt, ontslagen wordt.
Amanda gaat flessen drank verstoppen als Huub weer mag drinken.
Dan zal ze toch eerst over het hek moeten klimmenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda wil alle flessen drank gaan verstoppen als Huub weer mag gaan drinken. Brian helpt daar graag aan mee
Hoe wil ze het huis dan weer inglippen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Maria44 het volgende:
Als Sylvia achter Huub aan blijft lopen, roven we haar punten weg aldus Brian.
Ze doet mee, maar wil het verbergen dat ze meedoet. Klikken tegen Huub en zelf buiten schot blijven. Amanda is het met hem eens.
Er moet over gepraat worden volgens Bri anders gaat het van kwaad tot erger. Bijv. afspreken dat de persoon die zich hieraan schuldig maakt, ontslagen wordt.
Amanda gaat flessen drank verstoppen als Huub weer mag drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |