dan mag die blijven.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee was het maar waar........alhoewel ik niet kan beloven dat ik mij onpartijdig op kan stellen.
![]()
Trouwens ik mee mij te herinneren dat er 3 schrijven daar.
Maar 1 daarvan is echt duidelijk een anti - Brian aanhanger.![]()
Dan weten we nu waarom er reclames van VW Touraeg te zien zijn op Talpa/Tien.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef blomst het volgende:
Begrijp ik het nu goed, heeft natasia een auto weten te regelen?
Van wie dan? Is dit in de afgelopen paar minuten bekend geworden?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:49 schreef F1reB1rd het volgende:
Yep
Hoezo? Die ruzie was natuurlijk dikke nep en verder is er niets voorgevallen volgens mij. Ja, Sylvia was niet zo blij met sommige acties van Huub, maar zoiets mag een vriendschap niet aantasten natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is het nu weer helemaal ok tussen Huub en Syl?? Lijkt me toch dat ze wel wat te bespreken hebben over gisteren?
Indirect is Eric de aanstichter van de ruzie tussen Amanda en Huub te noemen. Huub heeft de bontjas van Amanda verstopt, omdat hij in de veronderstelling was dat Amanda zijn zak met post in de vijver had gegooid, terwijl Eric de dader is. Eric heeft het allemaal niet zo bedoeld en biecht zijn ‘zonde’ op aan Huub. “Ik heb me niet gerealiseerd dat je post erin zat”, legt Eric uit. Huub snapt het en vergeeft Eric, maar hoe zit het dan met Amanda?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Mika25 het volgende:
Hoe zit dat met Eric?
Ik las dat Eric Amanda geholpen heeft om de kleren en post van Huub in de vijver te gooien?!
1 keer in de maand rijden, ze krijgt hem niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
GVD de Touareg is geregeld, het zal ook niet waar zijn![]()
![]()
![]()
idd geweldigquote:Op maandag 26 februari 2007 14:51 schreef agter het volgende:
Ik heb nog even met heel veel genoegen naar Natasia's huilbui van gisteren gekeken op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=kYCTYF_I_d8
Errug mooi.
Zoiets gun je niemand, maar Natasia heeft het er zo naar gemaakt. En ik zat zo te hopen dat ze een keer onderuit zou gaan...koekje van eigen deeg.
Heerlijk dit!
Ik neem aan dat ze die niet mag houden tochquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
GVD de Touareg is geregeld, het zal ook niet waar zijn![]()
![]()
![]()
Ze mag 1× in de maand ermee rijden, uiteraard (net als de rijlessen overigens) kan dat gewoon buiten de Gouden Poort onder begeleiding van camera's en Securityquote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef petraa het volgende:
Shit ze heeft de toerek geregeld, vanaf 12 maart mag ze hem halen. Maarre hoe zit het dat de bewoners niet van het terrein afmogen??? Gaat ze dan rondjes om de fontijn rijden ?
Is al teveel van het goeiequote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef 2live het volgende:
[..]
1 keer in de maand rijden, ze krijgt hem niet.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef 2live het volgende:
kan niet kiezen welke stream, op de ene natasia![]()
op de andere amandaIk wil een streamlock!!
![]()
Rijden om de vijver heen? Of mag ze dan de weg op?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vanaf 12 maart heeft ze eens in de maand een Toerrek .... nou, dan moet ze maar puntjes verzamelen om te kunnen rijden he?
Nee ze hebben het samen gedaan Eric en Amanda, ik heb het live gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef -pink-20 het volgende:
[..]
Indirect is Eric de aanstichter van de ruzie tussen Amanda en Huub te noemen. Huub heeft de bontjas van Amanda verstopt, omdat hij in de veronderstelling was dat Amanda zijn zak met post in de vijver had gegooid, terwijl Eric de dader is. Eric heeft het allemaal niet zo bedoeld en biecht zijn ‘zonde’ op aan Huub. “Ik heb me niet gerealiseerd dat je post erin zat”, legt Eric uit. Huub snapt het en vergeeft Eric, maar hoe zit het dan met Amanda?
bron:talpa.tv
eric heeft dus die zak met post in het water gegooid, ik begirjp zoiezo de reden hiervan niet en kan het ook niet terug vinden.
Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ? En er zijn zat mensen die na hun rijbewijs halen, maanden niet meer rijden.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze mag 1× in de maand ermee rijden, uiteraard (net als de rijlessen overigens) kan dat gewoon buiten de Gouden Poort onder begeleiding van camera's en Security
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Dus Natasia heeft het nog voor elkaar gekregen ook?
Ze is het waarschijnlijk vergeten met haar korte termijn geheugenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik word er echt misselijk van als ik die arrogantie zie van Amanda. Geen moment denkt ze aan de kans dat ze eruit vliegt. Om gek van te worden.Zijn ze daar allemaal gestoord? Niemand heeft het er meer over.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ?
hihi!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kijk vanaf dag één maar ik heb nergens meegekregen dat je uurtjes naar buiten mag om bepaalde activiteiten te doen zoals bijvoorbeeld autorijden. Ze heeft haar rijbewijs gehaald ... nou en? Huub heeft zijn scheidsrechterdiploma gehaald .. mag die dan ook eens in de maand gaan scheidsrechteren dan?
Daar wordt dan uiteraard een uitzondering op gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ?
Ja dat heeft ze.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mss heeft ze al geruststellende telefoontjes gehad van de redactie, het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik word er echt misselijk van als ik die arrogantie zie van Amanda. Geen moment denkt ze aan de kans dat ze eruit vliegt. Om gek van te worden.Zijn ze daar allemaal gestoord? Niemand heeft het er meer over.
Joh, da's geen arrogantie, dan is gewoon ongelofelijke domheid. Ze is gewoon te dom om daar bij stil te staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon een hetero vrouw met een lage stemquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Ik vind die Palma echt lachen.
Is dat nou een transexueel of een travestiet?
Dan komt de klap des te harder aanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar wordt dan uiteraard een uitzondering op gemaakt
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon een hetero vrouw met een lage stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |