Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ? En er zijn zat mensen die na hun rijbewijs halen, maanden niet meer rijden.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze mag 1× in de maand ermee rijden, uiteraard (net als de rijlessen overigens) kan dat gewoon buiten de Gouden Poort onder begeleiding van camera's en Security
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Dus Natasia heeft het nog voor elkaar gekregen ook?
Ze is het waarschijnlijk vergeten met haar korte termijn geheugenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik word er echt misselijk van als ik die arrogantie zie van Amanda. Geen moment denkt ze aan de kans dat ze eruit vliegt. Om gek van te worden.Zijn ze daar allemaal gestoord? Niemand heeft het er meer over.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ?
hihi!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kijk vanaf dag één maar ik heb nergens meegekregen dat je uurtjes naar buiten mag om bepaalde activiteiten te doen zoals bijvoorbeeld autorijden. Ze heeft haar rijbewijs gehaald ... nou en? Huub heeft zijn scheidsrechterdiploma gehaald .. mag die dan ook eens in de maand gaan scheidsrechteren dan?
Daar wordt dan uiteraard een uitzondering op gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ze hiervoor dan toestemming van Tien. Want volgens mij mogen ze alleen met hoge uitzondering van het terrein af toch ?
Ja dat heeft ze.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Mss heeft ze al geruststellende telefoontjes gehad van de redactie, het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik word er echt misselijk van als ik die arrogantie zie van Amanda. Geen moment denkt ze aan de kans dat ze eruit vliegt. Om gek van te worden.Zijn ze daar allemaal gestoord? Niemand heeft het er meer over.
Joh, da's geen arrogantie, dan is gewoon ongelofelijke domheid. Ze is gewoon te dom om daar bij stil te staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon een hetero vrouw met een lage stemquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Ik vind die Palma echt lachen.
Is dat nou een transexueel of een travestiet?
Dan komt de klap des te harder aanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar wordt dan uiteraard een uitzondering op gemaakt
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon een hetero vrouw met een lage stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |