Zeggen mensen zovaak maar het gezegde is "You can always check out, but you can never leave"quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als DAT gebeurt en Amanda vliegt er niet uit vanavond, dan kijk ik niet meer.![]()
Je was me net voorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...
Ze gaat erg veel met homo's om dus waarschijnlijk dat ze daarom ook zo lijzig praat, sommige mensen nemen dat snel over (waar je mee omgaat wordt je mee besmet)quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Echt waar ik dacht dat het eigenlijk een man was, weet je het zeker?
Ze gedraagd zich echt als een travestiet, en die stem lijkt er ook verdomd veel op.
dat niemand daar wat van zegt snap ik niet....het is geen gezicht die dikke poten er onder en die benen passen ook niet tegen elkaar omdat ze zo vet is bahquote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat vreselijk zo'n kort rokje met van die enorme stalpoten![]()
<<quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeggen mensen zovaak maar het gezegde is "You can always check out, but you can never leave"
(of zoiets)
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???quote:
Hejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dat zou betekenen dat iedereen dus met hete drank zou mogen gooien....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef Utrecht het volgende:
Ik hoop echt dat er nog unaniem gestemd moet gaan worden over het maandelijkse uitje van Natasia met d'r autootje.
En dan kan Silvia zeggen: "Ik gun het je wel, maar je krijgt het niet".
Ze krijgt die auto toch hopenlijk niet voor haar verjaardag als cadeau? Het zal toch wel alleen zijn om 1x per maand een uurtje te rijden zodat ze het niet verleert ofzo?...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vanaf 12 maart heeft ze eens in de maand een Toerrek .... nou, dan moet ze maar puntjes verzamelen om te kunnen rijden he?
Tsjah Huub gedraagt zich als een kleuter, Amanda heeft het geestelijke vermogen van een kleuterquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
Huub is strontvervelend en net een kleuter aldus Amanda
Nee, dat kan idd niet. De nieuwe regel is al een tijdje dat gooien met drank ook wordt gezien als fysiek geweld.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ieder geval niet maken dat Amanda niet vliegt vanavond ???![]()
Als ze mag blijven hebben ze in het brandwonden centrum binnenkort extra patiënten.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vrees ik dat we je gedag moeten zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |