Damn wat ben jij snel.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:57 schreef waxmask het volgende:
Er gaat post komen!!!!!!!!!!!!
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat zoiets ook bij de redactie gaande zou kunnen zijn. Ik denk zo dat Iedere bewoner een eigen mentor heeft voor gesprekken, contacten met achterban en ander regelstuf. Die zouden ook wel eens met elkaar in de clinch kunnen liggen. En misschien ook wel vanaf bovenaf enigzins verantwoordelijk worden gehouden voor het gedrag van hun miljonair. En misschien wordt er wel eens zo n redactie-medewerker vervangen. Dat zou het een en ander kunnen verklaren. Want soms snappen we er hier niks meer van. Die mag dit en die mag dat niet en andersom en vice versa![]()
Tot zover mijn eigen kleine stukje paranoia...![]()
ik was eerderquote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Equinix het volgende:
[..]
Damn wat ben jij snel.
Grote Gouden Kooi Brief
Aan wie had je geschreven?? En wat?quote:
Dat stukje....wat bedenken O...wat bedenken Oquote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Deze is leukkkkkkkkkkkk
Die post komt morgen pas denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan wie had je geschreven?? En wat?
Ik hoop dat er ook een hoop voor Huub bijzit over dat hij niet zo veel moet drinken. Hij schijnt zich nogal veel aan te trekken van de internetkijkers.
Voor Sylviaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een hoop voor Huub bijzit over dat hij niet zo veel moet drinken. Hij schijnt zich nogal veel aan te trekken van de internetkijkers.
Dan ga ik een brief sturen dat hij wat vaker moet drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Lieve het volgende:
Is Amoebe nog niet exit? ¿¿¿ Heeft ze de brief nog niet gehad??
Yes Pleasequote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE: .... laat deze aub ff door
Kan ook vanavond pas na het eten komen. Was bij Nena en Natanael ook zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?
Ze wachten tot vanavond waarschijnlijk, dan komt toch de nieuwe bewoner? Dan mag Amanda met de zelfde taxi mee naar huisquote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Snap em ook ff niet meer, conclussie: Amanda blijft?
Vorige keer was het gewoon een melding van de plasmaboy hoor. Alleen de tweede - de correctie voor Huub - ging per brief.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Lieve het volgende:
Is Amoebe nog niet exit? ¿¿¿ Heeft ze de brief nog niet gehad??
Scheelt weer in het geld...toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze wachten tot vanavond waarschijnlijk, dan komt toch de nieuwe bewoner? Dan mag Amanda met de zelfde taxi mee naar huis![]()
Heb ik ergens een interview gemist? Bron?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijvenquote:
Goed idee ga ik ook doenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijven
is de eerste keer.
Bron is een 'korte viavia-route' naar de moeder van Bart.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb ik ergens een interview gemist? Bron?
Ja, ze heeft nu zelfs een glaasje ranja erbij genomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef _martijn_ het volgende:
Heb echt het gevoel nu dat ik op stream 1 naar een peuter aan het kijken ben die een kleurplaat aan het maken is.
3 voor beidequote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ook 1 voor Huub en 2 voor Sylvia, verschil moet er blijven
is de eerste keer.
Nena kreeg haar exit ook per brief meegedeeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorige keer was het gewoon een melding van de plasmaboy hoor. Alleen de tweede - de correctie voor Huub - ging per brief.
dat zou wat zijn. Zou nog kunnen ook hij was die hele dag zowat achter en niet in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
DGK-redactie heeft gisteren gemeld dat ze het uit wilde sluiten ( omdat het een zwaar strafbaar feit is )quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
ik las bij tien op de site dat onder dronkenmanspraa; brian verdacht wordt door een (slaap) pilletje in huub zijn drank te hebben gedaan..?
Ik heb VOL gechekt en dit is het bewuste bericht, komt dus bij het forum van DGK vandaan. Dit alleen als bewijs en niet om de discussie weer te doen oplaaien.![]()
Zit ook al te kijken of de mijne erbij zitten. Ik heb stickertjes op de brief geplakt zodat ik ze kan herkennen.quote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef robinotc het volgende:
BE-LACHE-LIJK dat die scharrelzeug van een Amanda schijnbaar mag blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |