WTF LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:14 schreef BSAP het volgende:
[afbeelding]
Vechtende partijen, verdachte zaken, na paar dagen al vreemdgaan met ex van beste vriendin, schadelijke pilletjes in dranken, drankorgels, Jabba the Hutt. What's the next?
OH MIJN GODquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er nou gebeurd dan?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:47 schreef MacBright het volgende:
Dit is hem dus?
Undercover Cop: The beginning Downloaden.
Mwah "voor het Huub kamp moeten kiezen" .......dit gedrocht ben je liever kwijt dan rijk!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaap The Hutt is dom bezig.
Hij had voor het Huub kamp moeten keizen.
Brianless en Natas palmen hem er nu in en stemmen hem er bij de 3de stemming eruit met de mededeling dat het bij het spel hoort.
tnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vanaf dit punt lezen, ben je helemaal op de hoogte. Inclusief screenshots en filmpjes.![]()
Of over die anderquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb soms wel eens een beetje last van schizofrenie”, aldus Jaap over zichzelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap heeft overigens al aangegeven graag een hoer te neuken in de villa.![]()
Nee toch? Gister zei ie nog dat ie na 3 minuten een hartaanval krijgt. Hij wilde orale sex.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denkt Jaap nou echt dat 'ie ook maar half zo interessant en leuk is als Huub? Sjeez. Hij wil zo graag dood. Ik zeg; geef 'm een paar flessen alcohol en sluit 'm op in de sauna.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |