Wat studeert ie?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef _Boo_ het volgende:
Jaap komt me bekend voor uit de tentamenzaal. Ik wist alleen niet dat hij Jaap heette, wij noemden hem altijd Brutus. Nogal een loner die gast, beetje zielig type. Heel anders dan die praatjes die hij nu heeft in de kooi.
Die leeft dus niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Heb hem ergens anders gehost.
[afbeelding]
Speciale schoenwinkels zitten overal in nederland wel, 50 is erg makkelijk te vinden.quote:
Hij zei dat ie aan de Erasmus studeert en personeelsmanagement is geen universitaire opleiding. Volgens mij studeert ie Bedrijfskunde en dan zal zijn master wel HRM zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Personeelsmanagement hoor ik net
Aan zijn accent te horen wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:36 schreef INCTRL het volgende:
Tis no way een Roterdammerrrr!! En het is 3x niks!! Ga lekker thuis schaken!!![]()
![]()
ik hoop het niet aangezien eric meer naar ban aan het zakken is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij net als Eric tegen het Natasia kamp is dan mag hij wel blijven
Dan heb jij nog nooit een ECHTE Rotturdammerdt gehoord!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aan zijn accent te horen wel.
Amen! Ik mag hem nu al niet.Dat zielige gedoe de hele tijd over zn gewichtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan me nog totaal niet boeien. Ik denk niet dat dit een aanwinst is voor het programma. Bij hem zal het heel erg gaan over het afvallen en als ik dat wil zien kijk ik wel naar een afval-programma. Wat mij betreft mag Jaap en meteen weer uit. Ook walgelijk dat hij de twee keer immuniteit heeft weten af te dwingen. Maar ja, als de redactie geen mensen kan vinden en jou graag wil hebben... dan kun je nog wel eens privileges regelen. Dat is duidelijk.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Amen! Ik mag hem nu al niet.Dat zielige gedoe de hele tijd over zn gewicht![]()
![]()
![]()
Ga lekker thuis afvallen en val mij als kijker daar niet mee lastig aub
Misschien was de light cola op, Jaap drinkt namelijk elke dag 1,5 liter van dat gore spul ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hij loopt nu te janken
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Letterlijk en figuurlijk (schaak)grootmeester Jaap. Wat een kerel, het gaat een held worden.![]()
Dat is wel het laatste wat je van TIEN hoeft te verwachten. Het is geen EO.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef tutjehola het volgende:
...als jullie echt het beste voor hebben met deze jongen...
Jawel, hij komt juist als vervanging voor Ilona.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef RickoKun het volgende:
wtf, ik dacht dat als iemand vrijwillig weggaat, er niemand voor in terug komt?
Er is tog ook geen voor Ilona teruggekomen?
Snap ik, en ik vind wat er gebeurt leuk om te volgen, hoe vervelender die mensen tegen elkaar doen, des te meer aantrekkingskracht. EO hoeft van mij echt niet, maar zelfs ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat je van TIEN hoeft te verwachten. Het is geen EO.
Zo is ie goed ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wil die dikke rotterdammer Huub eruit proberen te krijgen?
Niet zo goed Nederlands,
Probeert die dikke rRotterdammer Huub eruit te krijgen?
Meen je dat nou? In dat geval sorry. Hij heeft wel zo'n accent, maar Brielle ligt in de buurt van rotterdam neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef INCTRL het volgende:
Ehhh die dikke is geen Rotterdammer, die dikke komt uit Brielle..... Rotterdam niet zo vernederen svp!!![]()
as usual.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dankzij hem is de back-up van Erik en Huub nu onzeker...
Eric en Huub moeten er niet uit maar er is wel eens kans
Natas en Brianless zijn nu de lachende 3de
Hij zegt nog zo dat niemand de dupe hiervan moet worden.quote:
Jabbaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:49 schreef INCTRL het volgende:
[afbeelding]
Jaap met zijn forumvriendinnetje!!![]()
![]()
Zal wel geen meisje maar een meid zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef mantas779 het volgende:
hij is nu al naar de bezopen en probeert amanda en
Silvia te betasten. Leuk voor zijn meisje thuis!!!!
Dat dus, ik krijg steeds meer het gevoel dat Jaap een acteur is...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het geen acteur is mag ie van mij wel afvallen en na 2 maanden weer vertrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |