en als je het verbruik, de afstand en de literprijs weet kan je dit niet zelf?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:32 schreef Christiano25 het volgende:
ik wil gewoon weten wat ik ongeveer aan benzine kwijt ben, ik heb nog nooit zulke lange ritten gemaakt..
Wat Aurelium zegt.... 1000 km mag je ongeveer rekenen zegge vanaf utrecht... en 1:12 lijkt me vrij reeel voor een golfje...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:32 schreef Aurelium het volgende:
1000 / 12 x 1,3 euro ofzo?
Waarbij ik de kilometers die je zult gaan rijden, je benzine verbruik en de brandstofprijs even heel ruw schat zonder dat ik weet waar ik over praat
Dit klinkt enigzins als bs, maar mocht het wel waar zijn, waar vind je die info?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef Tarabass het volgende:
Bij zulke stukken moet je ook rekening houden met de toersnelheid van de auto. Jouw auto zal uit mijn hoofd een toersnelheid hebben van ongeveer 130/140 kilometer per uur waarop de auto het zuinigst en mooist loopt over lange afstanden..
handig..quote:Op zondag 4 maart 2007 13:39 schreef Xcalibur het volgende:
trouwens:
voor de afstand: www.map24.com
voor de literprijs: www.shell.nl
voor het verbruik: www.autoweek.nl
maar met de Auto in de zomer is veel leuker.. dan kan je overal stoppen, andere plekken nog bezoeken..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
kun je misschien beter met de thalys gaan, da's goedkoper denk ik. ook geen tol enzo.
nou dan hoop ik dat je goed verzekerd ben als op die idiote ringweg daar komt zal je wel spijt krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
maar met de Auto in de zomer is veel leuker.. dan kan je overal stoppen, andere plekken nog bezoeken..
weet iemand of je parkeergeld in Parijs moet betalen, of is het gratisss?
Geheel off-topic: dit staat al jaren op 19 ct/km.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:57 schreef R0ADKILL het volgende:
28 cent per kilometer als het zakelijk is
En nog 2 x iets van 13 euro toll
En eventueel nog een paar euro toll bij Antwerpen
Als je gewoon naar Parijs rijdt, kom je niet heel veel plekken tegen om te stoppen, behalve parkeerplaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
maar met de Auto in de zomer is veel leuker.. dan kan je overal stoppen, andere plekken nog bezoeken..
Ik weet dat van de club, en kan er eerlijk gezegd ook weinig over vinden op internet. Maar het is de snelheid waarbij de auto dus op lange afstand in zijn vijf het zuinigst rijdt. Door ervaring (en boordcomputer) weet ik dat mijn gti een toursnelheid rond de 140 had(niet meer in mijn bezit), dat was dan waar hij het zuinigst op reed. Dit moet terug te vinden zijn in de documentatie van de auto, dat was bij mij wel het geval..quote:Op zondag 4 maart 2007 13:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dit klinkt enigzins als bs, maar mocht het wel waar zijn, waar vind je die info?
Ga in een hotel in een buitenwijk van Parijs zitten, zo ontloop je het verkeer in de binnenstad. Zoek uit of er in de buurt van je hotel een metroverbinding is en koop dan een Paris visite kaart, dat is een kaart voor de metro door heel Parijs zo vaak als je wilt. Je komt overal snel met de metro en je auto blijft heel. Als de Fransen in of uitparkeren drukken ze net zo lang door tegen de auto's die ernaast staan tot het past. Scheelt een hoop stress en deuken. Wat geld betreft voor je auto: reken uit hoeveel kilometer hij rijdt per liter. Parijs heen en terug is ongeveer 1200 kilometer, dan is er nog de tolweg die een paar euro kost per poortje.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
In parijs zelf zal er ook nog wel wat gereden worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Woont iedereen hier in Groningen?
Voor mij is het namelijk een dikke 400km enkele reis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |