Een mimosa, half champagne half verse sinaasappelsap. Zoiets?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef outcast_within het volgende:
voor een ontbijt. word wss zo'n klein half flesje. brut bubbel ladieda.
Lijkt me dat het niet echt lekker is, maar voor de vorm wel leuk.
Kun je er iets bijmikken dat het lekkerder word en nog steeds vormtechnisch leuk?
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een mimosa, half champagne half verse sinaasappelsap. Zoiets?![]()
nou ja zo'n half flesje brut van 10e zal niet echt briljant smaken gok ik zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:54 schreef Lucille het volgende:
Champagne niet lekker? Of snap ik de post niet?
quote:
Dan zou ik toch liever wat meer geld uitgeven aan iets wat gewoon echt lekker is.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
nou ja zo'n half flesje brut van 10e zal niet echt briljant smaken gok ik zo.
ik dacht aan die blik croisantjes, kun je ze fjin samen maken en er ham kaas tussen proppen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verse croissants met echte boter, een zachtgekookt eitje en een rode roos erbij.
![]()
Daar zou je mij wel voor wakker kunnen maken!![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever wat meer geld uitgeven aan iets wat gewoon echt lekker is.
Dannerolle is goed, misschien stiekem wegsluipen en zelf maken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik dacht aan die blik croisantjes, kun je ze fjin samen maken en er ham kaas tussen proppen.
En rode roos zal wel meevallen. Tis natuurlijk wel gewoon vriendelijk samen ontbijten he![]()
Absoluut wel, het gaat om het idee en een champagne ontbijt is erg lief.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*geen eens punten voor de moeite?
muahaha is het ook goed als ik er soches naar toe fiets?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dannerolle is goed, misschien stiekem wegsluipen en zelf maken?
Dan haar langzaam wakker maken en samen in bed ontbijten, mimosa erbij.......![]()
Alleen naar toe fietsen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
muahaha is het ook goed als ik er soches naar toe fiets?![]()
Oh... ik snap hem nu, net zoals ie Champagne in de TT al verkeerd schreef.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef CodeCaster het volgende:
soches sachiez belle
savez nie belle
senu patient
Ik denk dat je 's ochtends bedoelt?
doe er een framboos of een aardbei in. staat leuk en het is lekker om ide op te eten wanneer het glas leeg is.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef outcast_within het volgende:
Kun je er iets bijmikken dat het lekkerder word en nog steeds vormtechnisch leuk?
minder danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:48 schreef outcast_within het volgende:
dat ik uit brabant kom betekent niet dat ik minder rechten heb als jullie!
En champagne, toen ik het schreef wist ik dat ik het fout had geschreven, alleen kon het niet 1,2,3 plaatsen en toen was ik het weer vergeten
Champagne bij je ontbijt is heel lekker tenzij je een of andere drocht hebt zoals Frexineit o.i.d.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef outcast_within het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |