Ey mensen,
uhmm ja ik weet niet echt hoe ik dit moet posten...(of het wel op de goeie plek is of niet..)
ik voel me er althans heel erg lullig bij...
de situatie is zo:
mijn vriendin is vroeger misbruikt door haar buurjongen.. (ze heeft hem het vergeven.. zegt ze..)
anderhalf jaar geleden is ze verkracht.. door iemand waarvan ze dacht dat hij een vriend was... (ook hem heeft ze het vergeven zegt ze
![]()
)
en haar ex (die haar slecht behandelde!) heeft het een half jaar geleden uitgemaakt nadat ze zwanger was geweest van hem en abortus heeft moeten plegen (2 weken nadat ze de abortus had gehad..)
Ik vind dit allemaal echt heel lullig en wil het liefste hun allemaal een kogel door hun kop jagen..
maar ik moet me daar verder niet mee bemoeien...
maar het gevolg is als volgt:
ze heeft zelfmoord neigingen (zichzelf willen stikken terwijl ik er nog bij ben ook..), schuift echt een hele hoop problemen op mij af, en de kleinste dingen die ik doe zijn echt vreselijk fout in haar ogen.
Ondanks dit houd ik echt ontzettend veel van haar... en wil ik haar niet kwijt.. en doe ook echt alles voor haar..
Sex gebeurt zobiezo niet heel erg vaak.. ze voelt hier niets voor.. (ze kan dus ook niet klaarkomen van de act zelf..) dus meestal blijft het bij vingeren/beffen (wat ik best wel vaak dan doe) en soms dat ze mij aftrekt.. en nog minder vaak dat er echt sex bij komt kijken...
ik wil dit graag allemaal recht trekken.. ik weet dat er gewoon dingen zijn waar ik niets aan kan doen.. en me niet mee moet bemoeien.. maar op de manier zoals het nu gaat.. ga ik er gewoon aan onderdoor.. ik krijg ruzie thuis, ik slaap slecht.. het gaat desondanks wel goed met de sport...
ik heb nu 5 maand met haar.. en we gaan wel de betere kant op.. althans zo voelt het..
nu zou ik graag tips willen over wat ik eventueel voor haar kan doen..
zouden jullie die kunnen geven?? het liefst wel serieus anders laat maar..
Furian
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.