Neem de vrijheid hier nog wat aan toe te voegen. Niet hoe ik over ze denk, maar meer over op welke smiley ze het meest lijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:51 schreef Marty het volgende:
Zo beter?
Ik wist alleen voor Sara niet echt een passende smile...
Sara:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Sharapova het volgende:
Heeft iemand de foto's van volgende week?
Ik durf niet te zoekendan kom ik vast de winnaar tegen....
Ik vind het zeker 1 van haar mooiste foto's.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Danielle kijkt wel lief trouwens, dat maakt de foto al wat minder 'mannenblad'.
Vind ik dus ook. Ik vind de foto van Danielle het mooist, die staat er het natuurlijkst op. Sara met d'r handen aan takjes ziet er zo raar uit. En Jade vind ik gewoon niksquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:45 schreef apestaartje het volgende:
Ik vind Joanie een beetje een grauw gezicht hebben op haar foto. Dat heeft ze anders niet.
Ben het met je eens mbt Joanie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Torio het volgende:
Alle foto's vind ik leuk, behalve die van Joanie....ze heeft zo een hoekig hoofd erop.
Die van Sara is het leukste, ik blijf erbij dat ze een Lacoste/Hillfiger uitstraling heeft.
Danielle ziet er jonger uit op deze foto trouwens
De enige die echt te dun was, was Furonda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Xennia het volgende:
Ik vind Sarah heel slank, maar zeker nog niet eng dun
Je kan beter vragen wat ik niet mooi aan Sara vind, maargoed, de foto:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Sharapova het volgende:
wat vind je niet mooi aan de foto van Sara?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Kan iemand me PM of die jade er uit gaat ooit?? Ik heb een sterk vermoeden dat ze pas in de finale eruit gaat
quote:De inbox "ici-paris" is niet beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |