Neem de vrijheid hier nog wat aan toe te voegen. Niet hoe ik over ze denk, maar meer over op welke smiley ze het meest lijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:51 schreef Marty het volgende:
Zo beter?
Ik wist alleen voor Sara niet echt een passende smile...
Sara:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Sharapova het volgende:
Heeft iemand de foto's van volgende week?
Ik durf niet te zoekendan kom ik vast de winnaar tegen....
Ik vind het zeker 1 van haar mooiste foto's.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Danielle kijkt wel lief trouwens, dat maakt de foto al wat minder 'mannenblad'.
Vind ik dus ook. Ik vind de foto van Danielle het mooist, die staat er het natuurlijkst op. Sara met d'r handen aan takjes ziet er zo raar uit. En Jade vind ik gewoon niksquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:45 schreef apestaartje het volgende:
Ik vind Joanie een beetje een grauw gezicht hebben op haar foto. Dat heeft ze anders niet.
Ben het met je eens mbt Joanie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Torio het volgende:
Alle foto's vind ik leuk, behalve die van Joanie....ze heeft zo een hoekig hoofd erop.
Die van Sara is het leukste, ik blijf erbij dat ze een Lacoste/Hillfiger uitstraling heeft.
Danielle ziet er jonger uit op deze foto trouwens
De enige die echt te dun was, was Furonda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Xennia het volgende:
Ik vind Sarah heel slank, maar zeker nog niet eng dun
Je kan beter vragen wat ik niet mooi aan Sara vind, maargoed, de foto:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Sharapova het volgende:
wat vind je niet mooi aan de foto van Sara?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Kan iemand me PM of die jade er uit gaat ooit?? Ik heb een sterk vermoeden dat ze pas in de finale eruit gaat
quote:De inbox "ici-paris" is niet beschikbaar
Jayquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef supkaa het volgende:
"But you weren't in a tuck tuck, you were in a dress dress"
![]()
Ja, komt haar totaal niet ten goede.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Joanni zo arrogant is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afrika Paprika
Volgende week is de finale volgens mij, op dezelfde avond dat Hollands Next Top Model weer begint.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Wanneer wordt de finale uitgezonden? En komt er nog een compilatieaflevering? Ik begreep dat 12 maart (dus volgende week) Hollands Next Top Model uitgezonden wordt.... help?!?
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef MissJ het volgende:
Wat is die Nigel toch een verschrikkellijk lekker ding he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef MissJ het volgende:
Wat is die Nigel toch een verschrikkellijk lekker ding he![]()
![]()
![]()
Same here...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Juweel het volgende:
Ik hoop eerlijkgezegd echt niet dat Yade gaat winnen, misschien kinderachtig maar ik gun het haar echt niet...
nee en trouwens in nederland wordt toch ook niet naar accenten gekeken? Sanne HNTM had ook een anders accent dan in maastricht of friesland....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef tessie het volgende:
Ik vind het zo raar dat ze elke keer tegen Danielle zeggen dat ze wat aan haar spraak moet doen maar haar niet helpen. Hoe moet ze dat nou zelf doen? Ze praat haar hele leven toch al zo, waarschijnlijk hoort ze zelf niet eens hoe raar ze praat. Ze zei toch ook in dat bad iets van ik moet gewoon langzamen praten en duidelijker articuleren.. Alsof ze er daarmee is... Snap niet waarom ze wel een tandarts kunnen inhuren maar geen logopediste....
Misschien omdat ze zowiezo voor Covergirl aan de slag gaan en dan die commercials moeten inspreken, kan me voorstellen dat dat bij Danielle geen gehoor is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef Flyga het volgende:
[..]
nee en trouwens in nederland wordt toch ook niet naar accenten gekeken? Sanne HNTM had ook een anders accent dan in maastricht of friesland....
De jury zei laatst ( ik geloof 2 weken terug ) dat Danielle zich nu is aan het onderscheiden van de rest,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb echt GEEN idee wie er gaat winnen, ik zou het niet kunnen inschatten .....
Ik vind de foto's (hierboven) allemaal erg mooi geworden (maar hoezo nepwimpers) ! Ook die van JADE is prachtig.
Toch hoop ik dat Danielle wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |