abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46872050
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Met een BMI van 27 was je hier toch al welkom? (Met 5 kilootjes teveel zit je daar toch wel op, en met 10 kilo's bijna lijkt me...?)
klopt mijn BMI is nu 26,8
maar wil toch wachten tot het onder de 25 is
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:48:32 #152
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46872098
Ik ben gisteravond om half 12 echt ziek van de honger maar in m'n bed gaan liggen. Vervolgens nog heel lang wakker in bed gelegen omdat mijn kamer net een iglo is. Wat was het net om half 11 toch heerlijk toen ik weer 2 boterhammen kon eten. (1 boterham met kipfilet en 1 met smeerkaas)

Ik heb echt bewondering voor de mensen die dit met gemak volhouden.

[ Bericht 19% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 03-03-2007 10:53:39 ]
pi_46872563
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben gisteravond om half 12 echt ziek van de honger maar in m'n bed gaan liggen. Vervolgens nog heel lang wakker in bed gelegen omdat mijn kamer net een iglo is. Wat was het net om half 11 toch heerlijk toen ik weer 2 boterhammen kon eten. (1 boterham met kipfilet en 1 met smeerkaas)

Ik heb echt bewondering voor de mensen die dit met gemak volhouden.
mh, dan zou ik toch nog iets kleins eten (iets van fruit?) want meestal slaap je ook veel minder goed wanneer je in bed ligt met honger wat weer resulteert in de volgende dag heeeeel veeeel zin in zoetigheid

en idd je moet in principe geen reden geven waarom je iets niet neemt, maar dat is niet altijd gemakkelijk in een omgeving waarbij het een belediging is aan de kok om iets niet op te eten (bv bij de oma of moeder van mijn vriend)
pi_46872676
Dat had ik op de verjaardag van m'n oma. Ze had alleen van die mierzoete taartjes die ik niet eens lekker vind, maar ze ging zooooooo doorzeuren dat ik iets moest nemen, dat ik er toch maar eentje op had. Maar het is wel zo dat je dan helemaal niet met smaak/juist met tegenzin zit te eten. Gelukkig zijn een hoop mensen ook nìet zo.
Vanochtend een 2 kleine boterhammetjes op, een met appelstroop en een met vlokken en een glaasje karnemelk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_46873014
Wat ben ik blij dat ik op mezelf woon, ben nu een weekend thuis en gister Chinees gegeten, vanavond gourmetten en morgen wordt het ook niets makkelijks zei mn moeder al, dus dan is het meestal ook niet echt iets gezonds. Maarja, nu heb ik er net zoals de thuiswoners niks over te zeggen wat ik eet, dus dan maar gewoon wel wat eten, maar met mate, en dan na het weekend kan ik gelukkig weer gewoon gezond koken
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:49:31 #156
98634 Lempicka
Back to Life
pi_46873121
Ik kom me ook maar eens aanmelden
Nadat mijn gewicht de belachelijke hoogte van 90 kilo had bereikt ben ik op dieet gegaan. inmiddels ben ik
1.82 84.9kilo BMI 25.6 mijn streven is 75 kilo ,in totaal ben ik inmiddels 5.1 kilo afgevallen.
Leve de lightproducten!
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_46873177
welkom hier en veel succes Lempicka

maar gaat al lekker zo te zien dus
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:53:14 #158
98634 Lempicka
Back to Life
pi_46873206
Behalve de honger, en de chagerijn igheid gaat het TOP!
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_46873913
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef Sylvana het volgende:
Maarja, nu heb ik er net zoals de thuiswoners niks over te zeggen wat ik eet, dus dan maar gewoon wel wat eten, maar met mate,
ja die keuze heb je nog steeds wel
je hoeft niet een bord vol te eten of een 2e portie te nemen
pi_46874010
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef Lempicka het volgende:
Ik kom me ook maar eens aanmelden
Nadat mijn gewicht de belachelijke hoogte van 90 kilo had bereikt ben ik op dieet gegaan. inmiddels ben ik
1.82 84.9kilo BMI 25.6 mijn streven is 75 kilo ,in totaal ben ik inmiddels 5.1 kilo afgevallen.
Leve de lightproducten!
Hoi, welkom!
Pas op dat er in een heleboel light producten aspartaam zit, dit is een zoetstof die niet zo gezond is.
Misschien dat je daardoor chagerijnig van wordt.
En van zoetstoffen krijg je trek in andere zoetigheid
pi_46874336
Roosjeroosje, als je zo verschrikkelijk veel honger hebt dan moet je gewoon wat meer eten hoor. Ik vind eerlijk gezegd ook dat sommigen hier weinig eten, maar dat ligt denk ik ook aan wat je gewend bent.

Wat ik op een dag eet:
ontbijt: yoghurt met muesli
tussendoor: niks of sultana
lunch: 3 of 4 bruine boterhammen met kaas op kipfilet en soms een kopje soep
tussendoor: sultana (als ik die 's ochtends nog niet heb gehad )
avondeten: bord pasta met saus en veel groente, of rijst met groente, of rosti gebakken in heeel weinig boter met groente. Ik denk dat ik de helft van de week een stukje vlees/vis bij het eten heb.

Ik wil nu wel graag die sultanas als tussendoortjes vervangen door fruit, want dit zijn volgens mij wat te veel koolhydraten en weinig fruit. Maar zoals ik al eerder aangegeven heb vind ik het lastig om op dit moment betaalbaar lekker fruit te kopen.

Ik heb na de lunch ook altijd enorme zin in zoet. Iets van een gevulde koek ofzo. Kheb de laatste week zelfs al een keer bij de snoepautomaat gestaan, maar toch niks er uit gehaald omdat ik het het niet waard vond. Heeft iemand enig idee hoe dat komt? Of zijn er nog andere dingen die ik beter zou kunnen doen in mijn eetpatroon?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:10:23 #162
157031 roosjeroosje1988
pi_46874727
Maar ik ben bang dat als ik 's avonds weer wat ga eten dat het dan weer erger zal worden en ik dus steeds meer eet. Mijn ergste suikerverlangen is gek genoeg gezakt en daar ben ik wel blij mee. Niet dat ik geen zin meer heb ik een slagroomtaart etc. ofzo maar dat ergste bepaalde gevoel is wel minder geworden merk ik.
pi_46874914
omg

vanavond gaan we dus bij kennissen gourmetten en morgen komen andere kennissen bij ons gourmetten
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:21:20 #164
157031 roosjeroosje1988
pi_46874984
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef Sylvana het volgende:
omg
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
pi_46875024
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
niks

die omg was gewoon onderdeel van mn eigen reactie dat we 2 keer in een weekend gaan gourmetten
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:24:40 #166
157031 roosjeroosje1988
pi_46875062
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

niks

die omg was gewoon onderdeel van mn eigen reactie dat we 2 keer in een weekend gaan gourmetten
O sorry ik dacht dat je het over mij had. En aangezien jij net na mij reageerde. Sorry ik voel me gewoon snel aangesproken.
pi_46875096
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

O sorry ik dacht dat je het over mij had. En aangezien jij net na mij reageerde. Sorry ik voel me gewoon snel aangesproken.
Dat is te merken ja, maak je toch es wat minder druk joh
pi_46875355
@ thrilled: ik heb jouw banner weer ingevoerd hoor!
@Sylvana: gourmetten hoeft niet zo erg te zijn als je al die sausjes maar laat staan. (of neem een klein beetje ketchup, wel zoet, maar iig niet vet) Meestal staat er ook wel een schaaltje bij met groenten als paprika, uienringen champignons enzo, neem dan vooral dat en de magere vleessoorten. Wees blij dat het geen fondue is!

Ik had gister een etentje. Niemand heeft zelfs maar gemerkt dat ik aan het lijnen was. Heb een ribeye genomen en alleen de groenten erbij (salade en bieten) Was wel moeilijk om de zelfgesneden frieten en de kruidenboter te laten staan, toch gedaan en voelde me daar heeeel goed over. Niemand die dat dan in de gaten heeft! Heb wel 2 glazen rode wijn en 2 glazen champagne gedronken. Hoe doen jullie dat met alcohol? Vroeger toen ik nog niet lijnde nam ik iedere dag 1 wodkaatje met ijs en als ik dan uit (eten) ging ook wijn en soms bier. Nu drink ik principe niks meer behalve bij etentjes zoals gisteravond.
pi_46875474
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef Sylvana het volgende:
omg

vanavond gaan we dus bij kennissen gourmetten en morgen komen andere kennissen bij ons gourmetten
gourmetten vind ik wel altijd erg gezellig
en je kan nog wel opletten met wat je eet
vorige week had ik ook 2 keer in een week gourmetten en heb ik een avond alleen maar groente en fruit op

conleche
in het weekend drink ik een paar glaasjes wijn
en donderdag altijd iets van een glaasje sterke drank
ik heb niet gemerkt dat dat het lijnen in de weg zit
pi_46875554
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:35 schreef conleche het volgende:

@Sylvana: gourmetten hoeft niet zo erg te zijn als je al die sausjes maar laat staan. (of neem een klein beetje ketchup, wel zoet, maar iig niet vet) Meestal staat er ook wel een schaaltje bij met groenten als paprika, uienringen champignons enzo, neem dan vooral dat en de magere vleessoorten. Wees blij dat het geen fondue is!
sausjes nam ik sowieso al nooit, maar meestal hebben ze niet echt magere vleessoorten, maar vooral slavinkjes en hamburgers enzo, dus daar maar gewoon niet teveel van proberen te nemen idd en gewoon wat meer salade/paprika en stokbrood enzo nemen

fonduen nog nooit gedaan
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:35 schreef conleche het volgende:
Hoe doen jullie dat met alcohol? Vroeger toen ik nog niet lijnde nam ik iedere dag 1 wodkaatje met ijs en als ik dan uit (eten) ging ook wijn en soms bier. Nu drink ik principe niks meer behalve bij etentjes zoals gisteravond.
Ik hou alleen van mixdrankjes, zoals coebergh-7up en rode vokda-redbull, dus dat probeer ik nu alleen met speciale gelegenheden te drinken en niet meer elke avond een paar glaasjes.
pi_46876122
quote:
fonduen nog nooit gedaan
Nou ja! Dat was helemaal hot in de jaren 70 en 80 toen ik kind was! Je zit basically met de frituurpan op tafel en met een speciaal vorkje (ieder een eigen kleur tegen de verwarring, het moet geen mikado worden nl.) prik je dan een stuk vlees en laat dat lekker vet worden. Ter verhoging van de feestvreugde dien je het gefrituurde stukje vlees dan ook nog in een scala van sausjes te dopen. Na afloop stinkt iedereen naar de friettent. Tot zover de beschrijving van het fenomeen fondue.
Toch vond ik het vroeger heel leuk om te doen.
pi_46876124
Ik drink eigenlijk bijna nooit. Heb met mezelf afgesproken dat ik 1 avond in de week met mate mag drinken, maar het komt er in praktijk op neer dat ik eens paar maand een wijntje drink.

Wat vinden jullie van mijn eetpatroon (zie boven)?
pi_46876152
Ik ken eigenlijk alleen kaasfondue en wil binnenkort een keer chinees fonduen, met boullion en netjes met groente. Dat lijkt me lekker en gezond.
pi_46876254
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef Quinazoline het volgende:
Ik drink eigenlijk bijna nooit. Heb met mezelf afgesproken dat ik 1 avond in de week met mate mag drinken, maar het komt er in praktijk op neer dat ik eens paar maand een wijntje drink.

Wat vinden jullie van mijn eetpatroon (zie boven)?
Ik vind het er wel gezond uit zien, op de avonden dat je geen vlees eet, neem je dan wel een vleesvervanger, of iets anders met veel eiwitten e.d.? Dat van die zoete trek: heel herkenbaar! Ik wil ook altijd m'n maaltijd afsluiten met iets zoets, alsof ik anders nog niet klaar ben of zo, ik heb het wel vooral na het avondeten. Ik geef er ook gewoon aan toe, neem een klein bakje optimelvla met stukjes verse ananas: heerlijk!
pi_46876275
Meestal vervang ik het vlees niet als ik het niet neem. Ik heb bij de lunch ook al vlees of kaas, dus heb niet het idee dat ik wat mis als ik een dag geen vlees eet. En tis een makkelijke manier om minder calorieen in het avond eten te hebben, vind ik.

Dat van het nemen van een bakje yoghurt ofzo is wel een goed idee. Misschien kan ik ook een boterham met iets zoets meenemen voor bij de lunch, dan heb ik er toch iets zoets bij.
pi_46876790
quote:
Misschien kan ik ook een boterham met iets zoets meenemen voor bij de lunch, dan heb ik er toch iets zoets bij.
Appelstroop schijnt best gezond te zijn, zit ook ijzer in en zo.

Mijn dag ziet er ongeveer zo uit:

ontbijt: 1 geroosterde volkoren boterham met beleg (kipfilet of filet americain of 30+ kaas)
tussendoor: appeltje
lunch: 2 geroosterde volkoren boterhammen met halvanaise i.p.v. boter, sambal, tomaat, ui ,sla komkommer en soms avocado ( als ik thuis ben, zoniet dan met iets makkelijkers als filet americain ofzo)
tussendoor om uur of 6: zakje snack a jacks of crackertje smeerkaas (20+) met glaasje jus d'orange (vers) (dat was vroeger dus het wodkaatje)
avondeten tussen 8 en half 9: weinig rijst, aardappels of pasta, veel groenten en ± 100 gr vlees of vis. (1 a 2 keer per week neem ik ook een vleesvervanger als die valess-schnitzels, maar daar zitten eigenlijk best veel calorieen in) Toe dus de optimelvla met ananas.
Als ik dan 's avonds nog echt trek krijg (ga altijd pas om een uur of half 2 naar bed) neem ik nog wat ananas of heel soms nog een crackertje smeerkaas.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:48:15 #177
157031 roosjeroosje1988
pi_46879087
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet en 1 met smeerkaas
Lunch: 1 boterham met kipfilet en 1 met smeerkaas
Net een halve banaan en nu 3 stukjes appel en 2 stukjes peer
pi_46879602
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
en geen honger op het moment?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:12:52 #179
157031 roosjeroosje1988
pi_46879789
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en geen honger op het moment?
Nee het valt mee, maar ik had ook later geluncht dan anders.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:27:16 #180
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46880160
Ik drink eigenlijk veel teveel, als ik met vrienden samen ben om een film te kijken of wanneer we op stap gaan.
Na m'n werk altijd 1/2 biertjes en als we daarna nog gaan poolen ofzo (9 van de 10 keer) ook weer bier, inmiddels krijgen we het zelfs gratis omdat we zo vaak langskomen maar goed het is wel heel gezellig natuurlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_46880748
Zijn eiwitten goed voor bij het afvallen?
Ik doe ook aan krachttraining in combinatie met cardio.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:19:55 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46881685
Ik geloof dat eiwitten de spiergroei stimuleren. Een vriend van me doet ook veel krachttraing icm regelmatig eten (6x per dag) en eiwitshakes, het resultaat is bij hem wel te zien dus afvallen zal wel lukken maar lichter worden misschien niet.
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:45:47 #183
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46882364
Ik heb sterk de indruk dat als ik iets met suiker eet, dat ik dan juist meer honger krijg.
Als ik suiker laat staan is mijn eetgedrag veel beter. Dan is mijn trek veel beperkter en heb ik geen trek naar ongezonde lege calorieen.

Komkommer, paprika en tomaat....en courgette en aubergine en pompoen zijn allemaal botanisch gezien vruchten. Ze groeien daar waar eerst een bloempje was dat bevrucht werd en ze zitten vol met zaadjes.
Toch zijn ze culinair gezien en vaak ook qua voedingsstoffen meer categorie groentes.
Wat dat betreft zit er een schemerzone tussen groente en fruit.
Maar het is ook grote onzin om je eetgedrag te richten op generaliserende termen in dat je zoveel groentes en zoveel fruit moet eten. Het gaat om de voedingsstoffen die je binnenkrijgt en die voedingsstoffen zijn niet voor alle groentes of fruit hetzelfde...natuurlijk!
Zoals al genoemd is, zit er in komkommer heel weinig dus met 2 ons komkommer heb je noch genoeg groente noch genoeg fruit gegeten.
Wat wel goed schijnt te werken is elke dag van zoveel mogelijk kleuren iets plantaardigs te eten.
Alle groene groentes hebben chlorofyl wat erg gezond is en de meeste rode planten hebben veel ijzer enzovoort.
Het zou eigenlijk moeten zijn: Eet elke dag een grote hoeveelheid flink gevarieerde planten.
En als je perfectionistisch bent, dan heb je een proggie die alle voedingsstoffen voor je bijhoudt.

Lastig met regels is dat hoe simpeler ze zijn hoe fouter ze vaak ook zijn.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46882765
quote:
En als je perfectionistisch bent, dan heb je een proggie die alle voedingsstoffen voor je bijhoudt.
Heb je daar een link van? Ik heb net na m'n pilatesles sushi op als ietwat verlate lunch. 390 calorieen, dat dan weer wel en geen groente want dat verdwaalde stukje komkommer tel ik natuurlijk niet mee. Ik denk dat ik vanavond dan alleen maar wokgroente ga eten met een beetje kip en de koolhydraten weglaat. Het was wel goddelijk.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:59:51 #185
157031 roosjeroosje1988
pi_46882773
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Net: Broccoli, gebakken aardappelschijfjes en anderhalve vegatarische filet. Toen ik die aardappelschijfjes aan het eten was proefde ik ineens friet. Ik zit dus heel vaak friet te eten eigenlijk.
pi_46882979
Dat is toch niet zo raar? Friet is ook gewoon aardappel, gaar gemaakt in vet.
Als je aardappeltjes bakt in veel minder boter zijn ze een stuk minder vet dan friet overigens.

Voor morgen heb ik een route uitgestippelt om te gaan racefietsen met mijn vriend. Tis weer de eerste keer dit seizoen, dus ik ben benieuwd. We gaan zo'n 40 km fietsen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:14:00 #187
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46883077
Ik fiets altijd maar wat ik denk dat ik morgen maar richting Dokkum ga dus ongeveer 60km.
Tenzij het vies weer is natuurlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_46883374
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef mordradead het volgende:
Ik geloof dat eiwitten de spiergroei stimuleren. Een vriend van me doet ook veel krachttraing icm regelmatig eten (6x per dag) en eiwitshakes, het resultaat is bij hem wel te zien dus afvallen zal wel lukken maar lichter worden misschien niet.
Dus je wordt zeg maar "droger" door eiwitten te eten toch?
Zijn er ook nadelen aan eiwitten?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:26:11 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46883394
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:25 schreef Rejected het volgende:

[..]

Dus je wordt zeg maar "droger" door eiwitten te eten toch?
Zijn er ook nadelen aan eiwitten?
Dan moet je er wel veel bij trainen, hoor.

Nadeel is volgens mij de belasting voor de nieren.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:29:58 #190
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46883486
Typ hier vanuit mijn bed. Lang leve de laptop. En geflankeerd door twee katten.

Ik heb vandaag mijn korset binnen gekregen. Afvallen is niet nu meer nodig, het korset zorgt voor een mooie taille... Just kidding.

Het belangrijkste waarvoor ik een korset gekocht heb is mijn houding, want ik zit altijd onderuit gezakt. Misschien verandert dat nu eindelijk eens.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46883574
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het belangrijkste waarvoor ik een korset gekocht heb is mijn houding, want ik zit altijd onderuit gezakt. Misschien verandert dat nu eindelijk eens.
Als de baleinen anders in je huid prikken leer je het snel, denk ik
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:34:23 #192
157031 roosjeroosje1988
pi_46883587
Was mijn eetpatroon van vandaag goed?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:34:34 #193
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46883592
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Als de baleinen anders in je huid prikken leer je het snel, denk ik
Dat is ook helemaal mijn bedoeling...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46883803
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was mijn eetpatroon van vandaag goed?
ben je van plan verder niets meer te eten vandaag dan?
waarom anderhalve filet? waarom niet gewoon 1
pi_46884651
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben je van plan verder niets meer te eten vandaag dan?
waarom anderhalve filet? waarom niet gewoon 1
Waarschijnlijk omdat ze over de rest van de dag maar 4 boterhammen had gegeten en dus enorme honger had?
pi_46884700
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze over de rest van de dag maar 4 boterhammen had gegeten en dus enorme honger had?
maar 4 boterhammen?
ik eet vaker 1 boterham of minder dan 4 boterhammen

en het valt me gewoon op dat er vaker bij haar meer dan een portie ergens van opstaat daarom reageerde ik daar nu ook op
pi_46884927
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar 4 boterhammen?

en het valt me gewoon op dat er vaker bij haar meer dan een portie ergens van opstaat daarom reageerde ik daar nu ook op
Maar ik neem aan dat als jij maar 1 boterham eet over de hele dag dat je dan wel extra fruit/yoghurt/weetikveel eet? 1 boterham en dan je avondeten is niet echt een lekkere manier om je lichaam aan het verbranden te houden.
pi_46884967
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
maar 4 boterhammen?

Tja, niet zo gek, als ik 4 boterhammen en een appel eet heb ik 's avonds ook honger.
Misschien eet jij minder, maar iedereen heeft een ander lichaam dat anders werkt he

Honger lijden is gewoon niet slim, omdat je het misschien wel volhoudt als je wilt afvallen, maar daarna niet meer. En dan denkt je lichaam al dat het hongerwinter is, dus kom je vanzelf weer aan als je meer gaat eten. Dus roosje.. eet maar gewoon een boterham als je honger hebt, echt honger dus he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46885066
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat als jij maar 1 boterham eet over de hele dag dat je dan wel extra fruit/yoghurt/weetikveel eet? 1 boterham en dan je avondeten is niet echt een lekkere manier om je lichaam aan het verbranden te houden.
dan eet ik inderdaad een appel extra
en als je wilt afvallen lijkt het me ook slimmer om iets zoals yoghurt en fruit te eten ipv een boterham maarja ik moest dan ook echt afvallen en jullie niet
pi_46885110
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tja, niet zo gek, als ik 4 boterhammen en een appel eet heb ik 's avonds ook honger.
Misschien eet jij minder, maar iedereen heeft een ander lichaam dat anders werkt he

Honger lijden is gewoon niet slim, omdat je het misschien wel volhoudt als je wilt afvallen, maar daarna niet meer. En dan denkt je lichaam al dat het hongerwinter is, dus kom je vanzelf weer aan als je meer gaat eten. Dus roosje.. eet maar gewoon een boterham als je honger hebt, echt honger dus he
daar heb je gelijk in maar als je in je hoofd blijft denken dat je honger hebt en steeds maar blijft eten ga je ook niet afvallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')