Wij moeten ook echt afvallen, alleen iets minder misschienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:
dan eet ik inderdaad een appel extra
en als je wilt afvallen lijkt het me ook slimmer om iets zoals yoghurt en fruit te eten ipv een boterham maarja ik moest dan ook echt afvallen en jullie niet
Nou omdat ik niet elke avond zo beroerd naar bed wil gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben je van plan verder niets meer te eten vandaag dan?
waarom anderhalve filet? waarom niet gewoon 1
Je zei: 'dus kom je vanzelf weer aan als je meer gaat eten.' Maar hoe voorkom je dat dan? Als ik weer meer ga eten wil ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, niet zo gek, als ik 4 boterhammen en een appel eet heb ik 's avonds ook honger.
Misschien eet jij minder, maar iedereen heeft een ander lichaam dat anders werkt he![]()
Honger lijden is gewoon niet slim, omdat je het misschien wel volhoudt als je wilt afvallen, maar daarna niet meer. En dan denkt je lichaam al dat het hongerwinter is, dus kom je vanzelf weer aan als je meer gaat eten. Dus roosje.. eet maar gewoon een boterham als je honger hebt, echt honger dus he![]()
niet meer gaan etenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Je zei: 'dus kom je vanzelf weer aan als je meer gaat eten.' Maar hoe voorkom je dat dan? Als ik weer meer ga eten wil ik niet aankomen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Miss_S het volgende:
niet meer gaan eten
en dus zorgen dat je een etenspatroon krijgt die je kan volhouden
Ja maar ik wil niet altijd dit eetpatroon aanhouden. Ik wil net als vroeger weer chocolade, gebak, koekjes, pannenkoeken, poffertjes etc. kunnen eten. Ik ben sinds ik minder eet al extra geirriteerd enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet meer gaan eten
en dus zorgen dat je een etenspatroon krijgt die je kan volhouden
dan valt er verder meer weinig te zeggen tegen je volgens mijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet altijd dit eetpatroon aanhouden. Ik wil net als vroeger weer chocolade, gebak, koekjes, pannenkoeken, poffertjes etc. kunnen eten. Ik ben sinds ik minder eet al extra geirriteerd enzo.
Ik heb vooral 's avonds honger, maar dan moet je toch ook juist niet meer (al te veel) eten?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat dus.
En (mede) daarom is het zo belangrijk dat je jezelf niet uithongert. Dat houd je gewoon niet vol.
Als je dat allemaal wilt kunnen eten, en niet wilt aankomen, zul je veel (heel veel) moeten sporten. Dus niet alleen een half uurtje per dag steppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar ik wil niet altijd dit eetpatroon aanhouden. Ik wil net als vroeger weer chocolade, gebak, koekjes, pannenkoeken, poffertjes etc. kunnen eten. Ik ben sinds ik minder eet al extra geirriteerd enzo.
Ik bedoelde toch ook geen 20 pannenkoeken of 10 repen chocolade of een paar pakken koekjes op een dag? Maar dus als ik het goed begrijp snoepen jullie nooit meer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan valt er verder meer weinig te zeggen tegen je volgens mij
als je slecht wilt blijven eten ga je niet afvallen en alleen maar aankomen
Ik geloof daar eigenlijk niet zo in, ik denk niet dat je meer aankomt als je iets 's avonds eet dan wanneer je het om 10 uur 's ochtends zou eten. Als je honger hebt, eet dan gewoon iets gezondsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vooral 's avonds honger, maar dan moet je toch ook juist niet meer (al te veel) eten?
1 pannekoek en chocolade reep per dag elke dag is al genoeg hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch ook geen 20 pannenkoeken of 10 repen chocolade of een paar pakken koekjes op een dag? Maar dus als ik het goed begrijp snoepen jullie nooit meer?
dat geloof ik ook hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk niet zo in, ik denk niet dat je meer aankomt als je iets 's avonds eet dan wanneer je het om 10 uur 's ochtends zou eten. Als je honger hebt, eet dan gewoon iets gezonds![]()
Maar goed, er zijn ook mensen die het niet met mij eens zijn![]()
Zo weinig mogelijk. De laatste tijd in elk geval helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bedoelde toch ook geen 20 pannenkoeken of 10 repen chocolade of een paar pakken koekjes op een dag? Maar dus als ik het goed begrijp snoepen jullie nooit meer?
Wow ik zou daar echt niet blij van worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 pannekoek en chocolade reep per dag elke dag is al genoeg hoor
ik snoep al 5 jaar niet meer
tenminste niet meer dan 5x per jaar ofzo
word jij dan wel blij van chocolade en koek en snoep?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wow ik zou daar echt niet blij van worden.![]()
Ja ik wel hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
word jij dan wel blij van chocolade en koek en snoep?
want dat is ook niet echt goed als dat zo is
Van XTC ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik wel hoor.En van chocolade is het toch algemeen bekend?
![]()
Was je niet heel mager die tijd dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
Ik heb ooit rond m'n 20e in Zuid Frankrijk gewoond en ik was al die tijd (3 jaar) zo tussen de 50 en 53 kilo (daarvoor in Nederland altijd zo rond de 58) Ik denk dat het door de warmte kwam daar, dat mijn eetlust veel minder was. Ik at daar altijd heel gezond, veel salades en lichte maaltijden. Maar ik had 2 zondes: elke zondag 2 verse croissants bij het ontbijt en 1x in de week naar de Mac voor een macchicken en een sunday-ijsje als avondmaaltijd. Dus ik denk dat als je eenmaal op je streefgewicht bent je je 1x in de week een zonde kan veroorloven. Maar niet zolang je wil afvallen.
Dat was inderdaad wel een beetje te erg toen ik er zoveel at, maar ze zijn ook zó lekker! M'n moeder zat net chips te eten, ik zie haar de hele tijd koekjes, ontbijtkoek, beschuiten met hagelslag en chips eten enzo en het is niet makkelijk om daar dan niet aan te denken omdat je aan de lijn bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
En Roosjeroos, als je denkt dat je je ooit weer een kilo paaseitjes in 4 dagen kan permitteren: wake up!! Het gaat alleen maar erger worden als je ouder wordt, dan komen de kilo's er sneller bij en gaan ze er moeilijker weer af.
dat vind ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef Alcarin het volgende:
Ok, even serieus: volgens mij zegt roosje gewoon als enige wat iedereen hier denkt, namelijk:
Het is niet eerlijk!![]()
Ik had net al 1 glas siroop met water op maar als ik nog meer drink zit ik de hele nacht op de WC.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef Miss_S het volgende:
veel water drinken vult ook echt
Nee, dat bedoel ik ook niet. Meer: het is niet eerlijk dat veel dingen die lekker zijn (of die veel mensen lekker vinden tenminste) ongezond zijn! Het is niet eerlijk dat mijn lichaam zomaar besluit dat er vet opgeslagen moet worden!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
dat vind ik niet
misschien niet iedereen komt aan van snoepen enzo maar voor niemand is het gezond alleen merken ze het pas als het te laat is
En wat merken ze dan? Wat zijn dan de andere gevolgen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vind ik niet
misschien niet iedereen komt aan van snoepen enzo maar voor niemand is het gezond alleen merken ze het pas als het te laat is
Euh, hart- en vaatziekten, kanker, noem het maar op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En wat merken ze dan? Wat zijn dan de andere gevolgen?
het gaat om de calorieën hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar weet iemand nou wat je 's avonds wel kunt eten? Al is het 1 droog crackertje, dat helpt toch wel een beetje denk ik.![]()
ligt eraan wat voor crackers en hoeveel maar dat kan altijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:40 schreef profielnaam het volgende:
[..]
het gaat om de calorieën hedus dan kan je paar crackertjes nemen bijvoorbeeld. dat is ongeveer hetzelfde als een banaan..
Nee ik was niet te mager, want ik ben niet zo lang. Wel superslank en ik denk ook niet dat ik ooit weer zo word hoor en dat hoeft ook niet, als ik rond de 58 weeg en veel sport dan heb ik een prima figuur. Is jouw moeder dan niet heel dik als ze zoveel rotzooi eet? Het is sowieso heel ongezond ook al blijf je er dun bij, om maar niet te spreken over je tanden met al die suiker. Als je 's avonds honger heb mag je best iets eten: crackertje met slankie smeerkaas, worteltjes, kopje cup a soup, bedenk gewoon iets wat je lekker vind van de GEZONDE EN CALORIE-ARME dingen en neem dat dan. Ik eet bv. best veel ananas, ik vind het echt heel erg lekker en per 100 gr. zitten er maar 50 calorieen in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Was je niet heel mager die tijd dan?
[..]
Dat was inderdaad wel een beetje te erg toen ik er zoveel at, maar ze zijn ook zó lekker! M'n moeder zat net chips te eten, ik zie haar de hele tijd koekjes, ontbijtkoek, beschuiten met hagelslag en chips eten enzo en het is niet makkelijk om daar dan niet aan te denken omdat je aan de lijn bent.
Nee hoor maar ze eet ook niet zoveel maar toch zie ik haar regelmatig wel iets nemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Is jouw moeder dan niet heel dik als ze zoveel rotzooi eet?
Ik denk dat ik zo lang ik aan de lijn doe 's avonds gewoon 1 cracker neem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je 's avonds honger heb mag je best iets eten: crackertje met slankie smeerkaas, worteltjes, kopje cup a soup, bedenk gewoon iets wat je lekker vind van de GEZONDE EN CALORIE-ARME dingen en neem dat dan. Ik eet bv. best veel ananas, ik vind het echt heel erg lekker en per 100 gr. zitten er maar 50 calorieen in.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Hele bloed , zweet en tranen verhaal
en dan te bedenken dat ik het al een half uur ophield. Een half uur heeft nog nooit zo lang geduurdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:41 schreef Sylvana het volgende:
@ viking84
dat plas ophouden is idd niet echt fijn nee, ik vind het ook altijd irri om te zeggen dat ik moet als we in de auto zitten, en houd het dan maar op, maar is idd niet echt prettig.
ja dat vind ik ook een beetje griezelig. Met z'n tweeën verdwalen is toch leuker danquote:Goed dat je weer wilt mountainbiken, lijkt mij ook heerlijk om te doen aan de ene kant, aan de andere kant ben ik als de dood dat ik verdwaalIk fiets wel veilig op mn fiets in de sportschool
![]()
tuurlijk valt de 'schade' wel mee! zeker als je gewoon weer gaat sporten (Y)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:36 schreef Sylvana het volgende:
Gourmetten was gezellig, alleen was er niet echt heel veel salade en paprika enzo, dus wel redelijk wat vlees gegeten nog, maar daarnaast wel steeds tussendoor met de hond wezen wandelen die mee was en morgen als we hier gaan gourmetten heeft mn ma wel een heleboel salade en groenten enzo, dus dan gewoon morgen daar meer van eten en wat minder vlees en dan volgende week gewoon weer 3 keer naar de sportschool en dna hoop ik dat de schade meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |